הובלות ביהוד

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

מעבר דירה בראש שקט באמצעות מערכת השוואת מחירי הובלה היא הפתרון האידיאלי למחפשים הובלה בטוחה. חברות מפוקחות, המלצות, חוות דעת וכל הנדרש לביצוע הובלות במחירים זולים באופן משולם. אז למה להסתכן עם חברות לא מוכרות אם אפשר לעבור דירה בדרך בטוחה?

כשרוצים לעבור דירה הדבר הראשון שעושים בדרך כלל הוא חיפוש צמדי מילים בגוגל כמו: הובלה מחיר יהוד, או הובלות זולות ביהוד עם מובילים מומלצים. תוצאות החיפוש לא יאחרו לבוא, רשימה אין סופית של אינדקסים ואתרי "קבל הצעה בקליק" יפתחו לכם. ההיצע עצום וקשה מאד לדעת ממי כדאי להזמין את השירות. העצה שלנו היא פשוטה: ערכו השוואת מחירים ביהוד, קראו חוות דעת והמלצות ובחרו מוביל מומלץ ביהוד.

הובלות ביהוד - גט מובינג

כמה עולה הובלה ביהוד?

העיר לא משנה את מחיר ההובלה, כך שלא באמת משנה אם אתם עוברים מקרית אונו, אור יהודה או מפתח תקווה. באזור המרכז יש מספר רב של חברות והדבר היחיד שיש לדעת הוא כיצד לבחור נכון. הפרמטר שמשפיע על מחיר מבחינת מיקומכם הוא המרחק בין הכתובות של דירת המוצא והכתובת של דירת היעד. כמו כן, למרחק של עד 10 ק"מ אין כל השפעה על מחיר הובלה ביהוד. לעומת זאת, קומת הדירה, קיומה של מעלית או אי קיומה, כמות התכולה, צורך בפירוקים והרכבות של רהיטים ותאריך ההובלה משפיעים על המחיר.

מה בדבר שימוש במחירון הובלה או שימוש במחשבוני מחירים למיניהם? האם מומלץ להשתמש בהם או שהם בזבוז זמן? ברור לכל, שאם רוצים לקבל מחיר מדויק ולא רק אומדן למחיר, לא תהיה למחירון ולא למחשבון כל יתרון. להיפך, אתרים המציגים מחירון הובלות ביהוד מנסים להציג תחזית בלבד בכדי לסייע ללקוח להבין פחות או יותר בטווח סטייה של 1000 ₪ את מחיר הובלת הדירה, כמובן שטווח מחירים זה הוא רחב מידי בכדי לספק לנו מה שחיפשנו.

השוואת מחירי הובלה ביהוד באמצעות הזנת פרטים מדויקים של הלקוח, כולל כל התכולה ותאריך המעבר יביאו תוצאה מדויקת לחלוטין. מעבר לקבלת הצעת מחיר ברורה להובלה, המערכת מספקת לכם קשת רחבה של כלים המאפרת קבלת תמונה מדויקת בדבר טיבו ואיכותו של המוביל המציע. בחירת מובילים ביהוד על סמך המלצות וחוות דעת בשילוב מחיר מדויק היא הדרך המושלמת והנבונה לבחירה מושכלת ומשתלמת.

הובלת משרד ביהוד

למשרדים יש צרכים מעט שונים מדירות הן מבחינת גודל והיקף העובדה והן מבחינת גודל המשאית הנדרשת ולעתים אף מספר משאיות. יתרה מכך, הובלת משרדים ביהוד מצריכה הקפדה יתרה על בנושאי אמינות וחשש לדליפת מידע רגיש בארגונים מסוימים. לכן, צוות העובדים חייב להיות צוות קבוע ומוכר לבעלי העסק ולא צוות שנאסף ליום עבודה בודד על בסיס שכר יומי חד פעמי.

הובלות משרדים במחיר זול יהיה קל למצוא כאשר עורכים השוואת מחירי הובלת משרד. לעיתים זה מספיק לקבל 3 הצעות מחיר ולעתים כל המרבה בקבלת הרי זה משובח והסיכוי להוזלה גדל עוד יותר. חברות להובלת משרדים יודעות שבעלי משרדים ביהוד והסביבה לא בהכרח מחפשים את המחיר הזול ביותר והדרישה העיקרית היא שירות איכותי, עמידה בזמנים והתנהגות נאותה ונעימה. אין משמעות אם המשרד ממוקם בעיר יהוד, נתניה או עפולה. המרכיב החשוב והעיקרי הוא מקצועיות צוות המובילים וידע באספקת שירותים ברמה גבוהה.

אריזת בית לקראת מעבר דירה

הובלות משרד עם מנוף והובלת דירות עם מנוף ביהוד

אחד השירותים אשר מיעלים את ביצוע העבודה מבחינת שיפור בזמנים ומניעת פגיעה בתכולה היא כמובן שירות הובלה במנוף. מחיר המנוף משולם ישירות לחברת המנוף ומלאכת תיאום הזמנים מוטלת לרוב על חברת ההובלה. מחיר העברת משרד עם מנוף הינה  כ-400 עד 450 ש"ח לשעת מנוף נכון לשנת 2023. כמובן המחיר לא כולל מע"מ. שעת מנוף במחיר זה מתייחסת למשרדים אשר ממוקמים בבניין משרדים עד קומה 6 , בתנאי שיש גישה למנוף בחנייה או בחזית הבניין והן בתנאי שיש חלון מספיק גדול במשרד המאפשר את הוצאת הפריטים מהחלון.

אותו הדבר לגבי הובלת דירות עם מנוף ביהוד , המחיר זהה עד לקומה 6. מקומה 6 ועד לקומה 8 המחיר עולה לכ-700 ₪ לשעת מנוף וכך הלאה בהתאם לקומה משתנה הן המחיר והן סוג המנוף הנדרש לביצוע העבודה. גט מובינג היא החברה הגדולה ביותר להשוואת מחירי הובלה בישראל וככזו היא מתמחה בהובלות משרד ביהוד והובלות דירות ביהוד עם מנוף וגם ללא. היתרון של GetMoving על פני החברות המתחרות הוא השילוב המנצח של הובלה מפוקחת, מובילים מומלצים, ליווי עד לסיום המעבר ומחירים ללא תחרות.

חברת הובלה עם שירותי אריזה ביהוד

כיום כל חברה שמכבדת את עצמה מספקת שירותי אריזה ללקוח. הן ללקוחות פרטיים, הן ללקוחות מוסדיים והן למשרדים ועסקים אחרים. שירות אריזה עם הובלה חוסך ללקוח את הצורך לארוז את התכולה לארגזים, מאפשר לו להתנהל בנוחות עד ליום המעבר ממש וחוסך את הצורך להתארגן בחומרי אריזה.

מחיר אריזת דירה ביהוד עולה כמו בכל מקום אחר כ-25 ₪ לארגז. השירות כולל את אספקת חומרי האריזה. אנו ממליצים לקחת אתכם חפצים אישיים כגון תכשיטים וכסף מזומן רק למען הסר ספק ובכדי להימנע ממחלוקות לא נעימות שיכולות להיווצר, לאו דווקא בגלל גניבה, אלא מסיבות אחרות כגון, טעות או שכחה שפריטים שחבתם שישנם כבר מזמן לא שם או אבדו, לכן בכדי שלא יהיה בלבכם ספק אם היו או לא היו, קחו אותם מראש.

אם אינכם מעוניינים לפתוח מכרז חינם להשוואת מחירים אתם פשוט ממלאים כתובת מוצא ויעד, תאריך הובלה ותאריך, מזינים תכולה להעברה ופותחים התמחרות משלכם ממש און ליין. הצעות מחירי הובלה ביהוד לא יאחרו לבוא: תוך מספר דקות מובילים באזור יהוד יציעו לכם הצעות מחיר והן יופיעו על צג המחשב והנייד. בסיום המכרז אף יצרו עמכם קשר מובילים שהשתתפו במכרז על מנת לסייע לכם להחליט במי מבין כל ההצעות כדאי לכם לבחור. דרך נוספת, היא קבלת מספר הצעות מחיר בקליק ביהוד, כלומר הזינו את שמכם, העיר ומספר הטלפון בטופס מקוצר ויחזרו אליכם עד 4 מובילים. שיטה זו שלטופס מקוצר בשונה ממכרז, לא תציג לכם הצעות מחיר באופן חי, אלא משדכת לכם 4 מובילים טלפונית. כמובן שאנו מממליצים לכם לבצע מכרז השוואת מחירי הובלה ביהוד בכדי שלא תצטרכו לתאר בכל פעם מחדש את תכולת ההובלה ויתר פרטיה.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות