הובלות בנהריה

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

אם גם אתם רוצים לערוך השוואת מחירי הובלות בנהריה ולמצוא מחיר זול וגם משתלם, מוביל מומלץ, פשוט פתחו מכרז השוואה חינם בין מובילים באזורכם. מערכת אוטומטית הפועלת בזמן אמת ובשקיפות מלאה, תשרת אתכם בדרך למעבר דירה או משרד בראש בלי בעיות ובלי דאגות. עשרות חברות מומלצות ומפקוחות, אלפי חוות דעת והמלצות על מובילים בנהריה והסביבה המבטיחים לכם את ההובלה המושלמת. ואת כל זאת תוכלו למצוא באתר גט מובינג.

הובלות בנהריה- getmoving

כיצד בוחרים הובלה בנהריה

אז איך עובדת מערכת התמחור של גט מובינג? ממלאים את פרטי הכתובות והקומות בדף למעלה, ממלאים את תאריך ושעת ההובלה הרצויה. לאחר מכן מסמנים את המוצרים והתכולה שאתם רוצים להעביר, מסמנים מספר ארגזים, פירוק והרכבת רהיטים אם יש לכם צורך ופותחים את המכרז בחינם. תוך מספר דקות המערכת שלנו תשלח את הבקשה שלכם להצעת מחיר, לעשרות חברות הובלה בנהריה והסביבה, הובלות בחיפה, הובלות באשדוד או בכל מקום אחר בארץ, ללא חשיפת פרטיכם האישיים לאף גורם חיצוני למעט עד 4 מובילים שהשתתפו במכרז שפתחתם. את התוצאות תוכלו לראות מול העיניים, בזמן אמת, בשקיפות מלאה- 100% ללא מגע אדם וללא התערבות של אף גורם. בסיום המכרז המערכת תאפשר ל 4 המציעים הזולים ביותר ליצור עמכם קשר על מנת שתוכלו להתרשם מהם באופן אישי ואולי אף תצליחו להוזיל את ההצעה, מי יודע.

ליד כל הצעת מחיר תוכלו לראות גם דירוג לקוחות עבר, המלצות וכמובן את טלפון חברת ההובלה, את שמה ואת כל הפרטים הדרושים לכם להשלמת עסקה חכמה, זולה והמשתלמת ביותר שיש. היינו ממליצים שתסגרו את ההזמנה דרך באמצעות לחיצה על כפתור "בחר מוביל זה" בכדי שיהיה לכם סיכום הזמנה במייל ותוכלו לדרוש מנותן השירות את מילוי ההתחייבויות שלו כאמור בתקנון עליו התחייב.

חברת הובלות בנהריה – גם עבור הובלות מורכבות

אם הובלות בנהריה היו מסתכמות אך ורק בהעברת ארגזים, הדבר היה פשוט וקל. אך ישנם מקרים רבים בהם מדובר בהובלה מורכבת מאוד שלא כל חברת הובלות בנהריה מסוגלת להתמודד איתה. הכוונה היא למקרים בהם לא ניתן להוציא רהיטים גדולים וכבדים דרך הדלת בשל מסדרונות צרים, ואם כבר הדבר ניתן, חדר המדרגות של הבניין הוא זה שצר או שהמעלית קטנה מידי על מנת להכניס בה את הרהיטים. אז מה עושים? נעזרים באתר גט מובינג על מנת למצוא חברה שמתמחה בביצוע הובלות רהיטים בנהריה באמצעות 2 דרכים:

  • פירוק והרכבת רהיטים – הרהיט גדול מדי בשביל הובלה רגילה? אין שום בעיה! כאשר תזמינו חברת הובלות בנהריה דרך גט מובינג תוכלו לציין בפרטי ההובלה שלכם האם אתם צריכים גם שירות פירוק והרכבת רהיטים ולקבל במסגרת המכרז הצעות מחיר שכוללות גם את השירות הזה. חברות הובלה מקצועיות מבצעות את פעולת הפירוק וההרכבה ברמת נגרות, כך שפריטים אלו ימצאו את עצמם בנקודת היעד באותו המצב בו היו בנקודת המוצא.
  • הובלות עם מנוף – בחלק גדול מהמקרים אין צורך הכרחי בביצוע פירוק והרכבה של פריטי הריהוט, שיכולים לעבור במצבם הנוכחי דרך פתח חלון גדול או דרך המרפסת. הדבר מתבצע באמצעות מנוף, מה שלא רק חוסך פירוק והרכבה אלא גם מקצר משמעותית את זמן ההובלה והופך אותה לבטוחה יותר עבור כל התכולה שלכם. כמובן שאם מדובר בפריט ריהוט שכלל לא ניתן או מומלץ לפרק ולהרכיב, הובלה עם מנוף היא הכרחית.

לא משנה באיזו אפשרות תיבחרו והאם מדובר בצורך שלכם להזמין חברת הובלות בנהריה, בירושלים, בתל אביב או בחיפה, הסטנדרט המתבקש הוא שכל פריטי הריהוט ייעטפו בצורה מיוחדת על מנת שלא יגרם להם נזק במהלך ההובלה. חברה מקצועית תמיד תקפיד על כך ותבצע את כל הפעולות הנדרשות בעצמה, כך שלא תצטרכו להתאמץ כלל וכלל.

הובלה במנוף בנהריה - כמה זה אמור לעלות לכם?

מחיר מנוף להובלה בנהריה נע בין 350 ל-450 ₪ לשעה. ברוב המקרים המחיר יהיה כ- 450 ₪ אם מדובר בדירה שלא עולה על קומה 6. מעבר לכך המחיר עולה לכ- 650 ₪ לשעה עד לקומה 8 ומעבר לכך עד לקומה 12 המחיר יכול לנוע בין 600-800 ₪. כמובן שיש גם שירותי מנוף גם מעבר לקומה 12, אך כאן כבר הענף מצטמצם והמחירים משתנים ואינם אחידים בין חברת מנופים אחת לאחרת. הזמנת מנוף יכולה להוזיל את מחיר ההובלה מכיוון שהיא חוסכת זמן לחברת ההובלות. הובלה עם מנוף בנהריה במחיר זול ומשתלם תוכלו למצוא בעזרת סימון "וי" באתר ליד המילה "מנוף". אם יש לכם שאלות נוספות או אתם צריכים עצה שתסייע לכם לבחור נכון, זול, מקצועי ומשתלם חייגו ישירות למובילים שהציעו לכם הצעות או חכו שיצרו עמכם קשר ממש בסיום המכרז. דרך נוספת היא פשוט לקבל הצעות מחיר מממובילים הנמצאים באינדקס מובילים מומלצים שלנו. פשוט הרימו את השפורופרת וחייגו.

תמצאו הובלות בנהריה דרך גט מובינג ותוכלו להיות רגועים

אנחנו לא חברת הובלה, אנחנו חברה שמשווה עבורכם מחירי הובלה ודואגת לספק לכם מובילים ברמה אחרת לגמרי ממה שהכרתם עד היום. אין יותר "נפילות" אין יותר "גזל" "אין חאפרים". מי שלא מקצועי ולא מספק שירות איכותי לא נשאר אצלנו! נקודה! מילוי הפרטים לצורך פתיחת מכרז חינם וקבלת הצעות מחיר, מאפשר לכם לדלג על כל האינדקסים שבאתרי ההובלה השונים. אנחנו גם מציגים לכם מידע אודות המובילים המציעים מחירים,  מציגים בפניכם את הזכויות שלכם המוקנות מתוקף התקנון אותם מתחייב נותן השירות. לסיכום,  היו רגועים, נינוחים, כי אתם בידיים טובות.

ביטוח תכולה בהובלה

לקוחות שואלים אותנו פעמים רבות, האם יש למוביל מסוים ביטוח הובלה. אז לפני שנסביר לכם בקצרה מה זה אומר, אציין שהתשובה היא ב-90% מהמקרים. כן יש ביטוח תכולה בהובלה. אבל מה זה ביטוח תכולה בהעברה?

  • האם חברת הובלה בנהריה שיש לה ביטוח תכולה בהעברה מכוסה מכל נזק?
    בוודאי שלא. ביטוח סחורה בהעברה אומר שחברת הביטוח מבטחת את התכולה שלכם רק אם היא ניזוקה בזמן נסיעת המשאית. כך שאם נגרם נזק לרהיט או לרכוש חברות הביטוח לא מכסות.
  • אז מי בעצם מכסה על הנזק אם נגרם? חברת ההובלה מכסה עבור נזקים שיכולים לקרות.
    איך נמנעים מנזקים? בוחרים חברה מפוקחת ומומלצת אשר עוטפת כראוי את התכולה שלכם עם מיטב חומרי האריזה ושאינה ממהרת לגמור את העבודה וללכת. סבלנות, תשומת לב, ניהול עבודה נכון ומקצועי יביא לתוצאה הטובה והמיוחלת.

העצה שלנו לכם היא לא למהר ולסגור עם חברת הובלה בנהריה או חברת הובלות בירושלים, שפרסמה מודעה בנוסח "הובלה בחצי מחיר" כי אין דבר כזה בדרך כלל.  אם מחיר הובלת דירה ממוצעת בנהריה בת 4 חדרים תעלה 3000 ₪ תוכלו למצוא גם ב-1000 ₪ פחות באותה אמינות רק אם חברת ההובלה כבר מבצעת ביום ההובלה שלכם דירה נוספת.

כלומר, אם מקור הפרסום לא אמין, אל תלכו שולל אחר הבטחות שווא. הגיעו אלינו לקוחות שביקשו הובלה בנהריה מעכשיו לעכשיו כי חברת ההובלה שהזמינו מחוץ לאתר החברה הבריזה להם. מקרים אלו קורים לא מעט והסיבה העיקרית היא שחברות מסוימות נותנות מחיר שאינן יכולות לעמוד בו אך בכל זאת משריינות לעצמן יום עבודה גם ללא רווח, למקרה בו לא ימצאו עבודה טובה ומשתלמת יותר באותו היום. כי אם הם ימצאו הם פשוט ייעלמו ללקוח שהובטח לא מחיר הפלא.

מובילים בנהריה – גם עבור הובלות של משרדים

אתר גט מובינג מציע לכם את הפתרון המושלם גם עבור מציאת מובילים בנהריה שמתמחים בהובלות של משרדים. הובלות בנהריה של משרדים, כמו גם הובלות בתל אביב, בירושלים או בחיפה מהסוג הזה, כוללות פעמים רבות הרבה יותר פריטי ריהוט שצריך להעביר, ציוד ומחשבים בכמות גדולה וגם ארכיוני מסמכים גדולים ורגישים שחשוב להעביר בצורה בטוחה. לא כל חברת הובלות בנהריה מסוגלת לבצע את המשימות הללו ולכן כדאי לכם להיעזר באתר גט מובינג ובשירותי הסוכן החכם המיוחדים שלנו. הובלות בנהריה הופכות להרבה יותר פשוטות בצורה הזאת. אנחנו נשלח אליכם נציג שלנו שיאפיין את המשרד שלכם, צרכי ההובלה והגישה אליו. הוא יכניס את כל הנתונים למערכת וכך תוכלו לקבל הצעות מחיר מדויקות ולא להיות מופתעים לרעה בהמשך.

שירותי הובלה בנהריה שכוללים גם שירותים נוספים

כשתחפשו שירות הובלות בנהריה מחירים נוחים דרך מכרז הם יתרון נפלא שאנחנו מציעים לכם, אבל לא רק. מלבד שירותי פירוק הרהיטים והמנוף שכבר הזכרנו, תוכלו לסמן בפרטי ההובלה שלכם לפני פתיחת המכרז גם שירותים נוספים שתרצו שהצעת המחיר שתקבלו תכלול. למשל, שירות הובלות בנהריה יכול לכלול גם שירותי אריזה (ניתן גם לרכוש חומרי אריזה דרכנו, כולל קרטונים) ושירותי אחסון בכל היקף שתצטרכו.  בשורה התחתונה, זוהי הדרך שלכם לקבל את כל השירותים הנדרשים במקום אחד מבלי שתצטרכו להתקשר עם כמה ספקים בצורה מסורבלת שלוקחת זמן וגם עולה יותר כסף. 

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות

שאלות תשובות - הובלות בנהריה

למה כדאי להזמין חברת הובלות בנהריה דרך גט מובינג?

גט מובינג מובילה מהפך בעולם הזמנת ההובלות בישראל. לא עוד התעסקות מיותרת אל מול כמה חברות הובלה בנפרד, לא עוד פספוס של הצעות מחיר משתלמות והיתקלות במובילים ברמה נמוכה. באמצעות גט מובינג כל מה שעליכם לעשות על מנת למצוא חברת הובלות בנהריה שמומלץ להתקשר איתה הוא למלא טופס הזמנה שכולל את כל פרטי ההובלה שלכם. פרטים אלו יעלו במסגרת מכרז אל חברות הובלה שעובדות איתנו ועברו סינון קפדני, כמו גם בקרת איכות רציפה. בתום המכרז ובתוך שעה לכל היותר יועברו אליכם למייל ולטלפון ארבע הצעות המחיר הטובות ביותר ותוכלו לבחור מביניהן. המחיר שתקבלו הוא סופי ותוכלו לבקש בתוספת מחיר גם שירותים נוספים, כגון הובלה באמצעות מנוף, שירותי אריזה ואספקת מוצרי אריזה, שירותי פירוק והרכבה של רהיטים ושירותי אחסון.

האם אתר גט מובינג מתאים גם עבור הובלות של משרדים?

משרדים מאופיינים בצרכי הובלה מורכבים יותר וזאת משום שהתכולה שלהם בדרך כלל כוללת הרבה יותר ציוד אלקטרוניקה ופריטי ריהוט וגם מסמכים רבים, חלקם רגישים וחסויים. במקום להתחיל ולחפש חברה הובלות בנהריה שתסכים לבצע הובלה מורכבת שכזאת, לבזבז זמן רב ובמרבית המקרים להצטרך לשלם סכום כספי גבוה מאוד, תוכלו לנצל את השירות של גט מובינג גם עבור הובלות בנהריה מהסוג הזה. עבור משרדים אנחנו מציעים שירות ייחודי שכולל הגעה של נציג מטעמנו עד למשרד שלכם, על מנת שיאפיין את כל העבודה הנדרשת באופן מדויק ויכניס אותה למערכת לפני פתיחת מכרז התמחור. בסוף המכרז, תקבלו למייל ולטלפון הצעות מחיר ממובילים מקצועיים שפועלים באזור נהריה ותוכלו גם לצפות בציון המשוקלל שקיבלו מלקוחות קודמים.

מתי צריך להזמין הובלות בנהריה עם מנוף?

ישנם סוגי הובלות בנהריה שבהם כדאי לשקול להתקשר עם חברת הובלות שעובדת עם מנוף. באופן זה, במקום להעביר את כל התכולה בידיים על ידי המובילים או צורך לפרק חפצים מסויימים ולהרכיב אותם מחדש, מה שלעיתים לא פשוט וגם עלול לגרום נזק לחפצים גדולים במיוחד, תוכלו להשיג הובלה הרבה יותר מהירה ובטוחה. לעיתים גם אין ברירה מלבד לבצע את ההובלה עם מנוף. למשל, כאשר יש צורך להעביר מערכות ישיבה או שינה גדולות במיוחד שלא ניתן להעביר דרך המסדרון של הדירה או חדר המדרגות של הבניין, כאשר רוצים להעביר פריט מאוד יקר ורגיש כמו פסנתר ועוד. כמו כל הובלה אחרת, גם הובלה עם מנוף כדאי לכם להזמין דרך אתר גט מובינג. פשוט מלאו בפרטי ההובלה כי אתם מעוניינים גם בשירותי מנוף והצעת המחיר שתקבלו מהחברות השונות תכלול אותם בתוכה.