סבליקה

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

סבליקה לסבלים ולחברות הובלה בתפירה מקצועית, אשר מבטיחה מוצר איכותי וקל לנשיאה. מחיר סבליקה באתר שלנו הינו 450 ש"ח בלבד למוצר בודד המאפשר עבודת סבלות נוחה מתמיד. ניתן לקנות באמצעות אתר האינטרנט או באמצעות מחלקת ההזמנות בטלפון 073-322-3322 באספקה מיידית.

סבליקה - רצועות הרמה לסבלים

כמה עולה סבליקה להובלות ?

סבליקה להובלות עולה רק 333 ש"ח בלבד, מהרו להזמין המלאי מוגבל. מזה שנים רבות הפסיקו לייצר סבליקות מובילים והמוצר כמעט ונעלם כליל. כיום החזרנו את המוצר לחברות הובלה במרכז, בצפון, בדרום וסביבת ירושלים באיכות מצויינת. התפירה מקצועית, הבד איכותי וחזק, משקלה נמוך ביותר מ-50% מזו שהכרנו בעבר.

היכן ניתן לרכוש סבליקה להובלות?

אנו מוכרים חומרי אריזה ומוצרים להובלה בכל חלקי הארץ בפריסה מלאה ומספקים את כל המוצרים הנדרשים למוביל. איכות המוצרים שלנו גבוהה מאד, מלאי זמין, אספקה מהירה ומשלוח עד בית הלקוח. מלבד מכירת סבליקה מקצועית להובלה תוכלו ליהנות ממגוון מוצרים איכותיים כמו קרטונים למעבר דירה, חד גליים ודו גליים, חבילת גיליונות נייר אריזה, סרט דבק, חבלי הרמה למוביל, עגלת דולי איכותית, נעלי עבודה, ראצ'טים, שרינק למובילים ועוד עשרות מוצרים איכותיים וציוד למובילים במחירים הזולים בישראל.

מהי סבליקה ומה השימושים בה?

סבליקה הוא תיק נשיאה להרמת מוצרים כבדים כגון מקררים, מכונות כביסה וכל מוצר הדורש עבודת סבלות. למוצר יש כרית עשויה קלקר איכותי מצופה חומרי ריכוך המאפשרים הרמת משאות כבדים ללא בעיה. הרמה לא נכונה של משקלים כבדים עשויה לגרום לפריצות דיסק ולנזקים קשים לעמוד השידרה והרצועות. סבליקת הרמה מבטיחה מיגון עמוד השדרה, הרמה נכונה ויכולת נשיאה למרחקים ולעליית מדרגות בקלות.

סבליקה לסבלים במחיר הטוב בארץ - גט מובניג

משקל הסבליקה

משקל הסבליקה הינו 1.7 ק"ג והוא נוח מאד, מרופד ובנוי בצורה אופטימלית לעבודת סבלות והרמה. מקור השם לקוח מענף הסבלות ועם השנים כמו כל מוצר אחר התפתח וכיום נחשב מוצר אורתופדי איכותי.

אופן השימוש בסליקה

אחת הבעיות הנפוצות בתחום ההובלה וההרמה היא פריצות דיסק ונזקים בלתי הפיכים לעמוד השדרה. על כן, יש להקפיד על הרמה נכונה ועמידה עם רגליים כמעט ישרות ללא נעילת הברכיים בעמידה. יש להדק היטב את רצועות המנשא בצורה מקסימלית ולהשעין את מרכז הכובד של המוצר על גבי כרית הגב.

חומרי גלם ותפירה

מנשא הגב עשוי לבד חזק ועמיד, תפור בתפירה כפולה המבטיח חוזק ועמידות בפני קריעה. המוצר מכיל מילוי קלקר בתוספת ריפוד, עם רצועות בד נוחות ואיכותיות עם אפשרות כיוונון להתאמה מלאה. רצועות הכתפיים תפורות לכל אורך המנשא ובעל יכול קריעה של 350 ק"ג.

אחריות על הסבליקה

המוצר מגיע עם אחריות ל-12 חודשים עם הצגת חשבונית קנייה.

להזמנות 073-322-3322

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות