הובלה בטוחה רק עם גט מובינג

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

מחפשים חברת הובלה מומלצת?

השוואת מחירי הובלות בזמן אמת
100% חוות דעת ודירוגים מאומתים
השירות ניתן חינם לגמרי

אם אתם מחפשים הובלה בטוחה, כנראה שאתם חוששים ובצדק, להזמין חברת הובלות.
הענף רווי חברות עם תודעת שירות נמוכה ונדרש פתרון להחזרת השקט הנפשי והבטחון.
GetMoving החברה הראשונה והיחידה בישראל המאפשרת לכם לבחור חברת הובלה מפוקחת, בטוחה ואמינה בתוספת גוף שיעמוד לצידכם, ילווה אתכם ויבטיח שתקבלו תמורה מלאה לכסף שלכם.

כיצד בוחרים חברת הובלה בטוחה?

הדרך הנכונה ביותר לבחירת חברת הובלות מומלצת, היא לפתוח מכרז השוואה באתר גט-מובינג.
את פרטי ההובלה יש להזין על פי שלושת השלבים: כתובות, תכולה, פרטיכם לחזרה.
מיד לאחר פתיחת המכרז יקבלו חברות ההובלה המומלצות, את בקשתכם להצעת מחיר, ואלו יופיעו תוך מספר דקות על צג המחשב שלכם.

 

בכל הצעת מחיר שתופיע מצורף דירוג המוביל, שנות הוותק שלו וכן מאות ואלפי חוות דעת מאומתות.
כל שנותר לכם הוא לבחור בהצעה שנראית לטעמכם המשתלמת ביותר מבין כל הצעות המחיר.
מיד עם בחירת חברת הובלה והנפקת אישור הזמנה, נציגי השירות שלנו ילוו אתכם עד לסיום המוצלח והבטוח של ההובלה שהזמנתם.

הובלה בטוחה עם גט מובינג

מה קורה אם חברת ההובלה מאחרת?

חברת הובלה מחוייבת להגיע בטווח השעות כפי שנקוב בהזמנה. איחור בזמן ההגעה אליכם, יזכה אתכם בהחזר כספי בסך 10% ממחיר ההובלה. לצורך הדוגמה, אם מחיר ההובלה שלכם הינו 4,000 ₪, איחור יזכה אתכם ב-400 ₪.

 

חברות ההובלה של GetMoving חתומות על אמנת שירות המחייבת אותם לסטנדרטים גבוהים של שירות ללקוח. החל מתשלום פיצוי במקרה של איחור, ועד לכיסוי נזקים, הפעלת פוליסת הביטוח במקרה הצורך או לתשלום ישיר ללקוח עם קרות נזקים.

מה קורה במקרה של גניבה או אובדן של תכולה?

גניבת תכולה היא דבר חריג, שטרם קרה לנו במהלך ה-5 השנים האחרונות. זהו דבר חמור שאים כדוגמתו ומקרה כזה יגרור תגובה חריפה מאד מצידנו: מיד לאחר בירור והגעה למסקנה כי מישהו מצוות המובילים גנב תכולה ללקוח, חברתו תסולק לצמיתות מהאתר, אנו נחייב את חברת ההובלה להשיב את תכולת הגניבה ונסייע בכל צורה ודרך עד לשביעות רצון הלקוח.

 

אובדן תכולה גם הוא דבר נדיר מאד שעד ליום כתיבת שורות אלה לא קרה אצלנו. תכולה לא יכולה להיאבד בזמן המעבר, אלא לכל היותר יכולה להישכח בכתובת המוצא. במקרה כזה, תידרש חברת ההובלה לשוב לכתובת המוצא ולאסוף את התכולה שנשכחה. זו בדיוק הכוונה כשאנו אומרים – אצלנו תמצאו הובלה בטוחה כזו שיש "אבא ואמא" ויש למי לפנות כשיש תקלה או חוויה לא נעימה.

מה עושים אם יש מחלוקת וריב עם מנהל צוות ההובלה?

אם נתקלתם בשירות לא אדיב, שירות גס רוח או כזה שמרגיש לכם כסוג של סחיטה, דווחו לנו מיד!
אל תחכו לסיום ההובלה ואל תסתפקו בדירוג לקוי בגוגל או במערכת הדירוגים של האתר. 
חייגו אלינו לטלפון 073-322-3322 ודווחו לנו על המקרה – אנו מתחייבים לפעול באותו הרגע מול בעלי החברה לתיקון המצב ושיפור החוויה שלכם.

 

אנו ב-GetMoving עושים כל שביכולתנו לוודא שתקבלו הובלה בטוחה, נעימה ומקצועית. איננו עושים הנחות לחברות ההובלה ואיננו מתפשרים על שירות בינוני. אם תשימו לב, אין במערכת החברה אפילו חברה אחת שיש לה דירוג עם ציון משוקלל 7. הסיבה לכך היא שאנו לא מאפשרים לחברות שרמת השירות שלהם לקויה, להמשיך ולהשתתף במכרזים. 
אנו מספקים עבודה וזכות להשתתף במכרזים רק בתנאי אחד כולל: "שירות איכותי ללקוח"! נקודה.
נכון, שכמו כל אחרת אנו חברה הפועלת במטרה להשיג רווח כלכלי, אך לא נעשה זאת במחיר של פגיעה כלשהי ברמת השירות ללקוחות החברה. 

מה קורה עם חברת ההובלה מבקשת תוספת מחיר על הכתוב בהזמנה?

תוספת מחיר לא מוצדקת תענה בתגובה מיידית ודרישה מיידית מצידנו לחברת ההובלה להשיב לכם את כל תוספת המחיר ששילמתם. אם טרם שילמתם ואתם רק עומדים בפני דרישה כזו- דווחו לנו ואנו ניצור קשר מיד עם חברת ההובלה להסרת הדרישה הלא חוקית הזו.

 

תקנון החברה וההסכם עליו חתמו חברות ההובלה בעת הצטרפותן למערכת גט-מובינג אינה מאפשרת תוספות מחיר לא מוצדקות. במקרה כזה החברה מחויבת להשבת הכספים ומתן פיצוי מוסכם ללקוח.

 

תוספת מחיר לא מוצדקת היא דרישה לתשלום נוסף ללא הוספת כל פריט מצד הלקוח וללא שינוי כלשהו באופן ההובלה אשר סוכם מלכתחילה. אנו רואים בחומרה כל ניסיון של "חליבת הלקוחות" ואנו לא נאפשר ניצול "לקוח שבוי". אם קרה לכם מקרה כזה עם מוביל מהמערכת שלנו, בבקשה אל תחכו לסיום המעבר, אלא דווחו לנו ברגע שקורה המקרה ולפני שאתם משלמים תופסות מחיר בלתי חוקיות.