אם אתם מחפשים הובלה בטוחה, כנראה שאתם חוששים ובצדק, להזמין חברת הובלות. הענף רווי חברות עם תודעת שירות נמוכה ונדרש פתרון להחזרת השקט הנפשי והבטחון. GetMoving החברה הראשונה והיחידה בישראל המאפשרת לכם לבחור חברת הובלה מפוקחת, בטוחה ואמינה בתוספת גוף שיעמוד לצידכם, ילווה אתכם ויבטיח שתקבלו תמורה מלאה לכסף שלכם.
כיצד בוחרים חברת הובלה בטוחה?
הדרך הנכונה ביותר לבחירת חברת הובלות מומלצת, היא לפתוח מכרז השוואה באתר גט-מובינג. את פרטי ההובלה יש להזין על פי שלושת השלבים: כתובות, תכולה, פרטיכם לחזרה. מיד לאחר פתיחת המכרז יקבלו חברות ההובלה המומלצות, את בקשתכם להצעת מחיר, ואלו יופיעו תוך מספר דקות על צג המחשב שלכם.
בכל הצעת מחיר שתופיע מצורף דירוג המוביל, שנות הוותק שלו וכן מאות ואלפי חוות דעת מאומתות. כל שנותר לכם הוא לבחור בהצעה שנראית לטעמכם המשתלמת ביותר מבין כל הצעות המחיר. מיד עם בחירת חברת הובלה והנפקת אישור הזמנה, נציגי השירות שלנו ילוו אתכם עד לסיום המוצלח והבטוח של ההובלה שהזמנתם.
מה קורה אם חברת ההובלה מאחרת?
חברת הובלה מחוייבת להגיע בטווח השעות כפי שנקוב בהזמנה. איחור בזמן ההגעה אליכם, יזכה אתכם בהחזר כספי בסך 10% ממחיר ההובלה. לצורך הדוגמה, אם מחיר ההובלה שלכם הינו 4,000 ₪, איחור יזכה אתכם ב-400 ₪. חברות ההובלה של GetMoving חתומות על אמנת שירות המחייבת אותם לסטנדרטים גבוהים של שירות ללקוח. החל מתשלום פיצוי במקרה של איחור, ועד לכיסוי נזקים, הפעלת פוליסת הביטוח במקרה הצורך או לתשלום ישיר ללקוח עם קרות נזקים. להרחבה בנושא נזקים ואחריות כדאי לקרוא את התקנון שלנו.
מה קורה במקרה של גניבה או אובדן של תכולה?
גניבת תכולה היא דבר חריג, שטרם קרה לנו במהלך ה-5 השנים האחרונות. זהו דבר חמור שאין כדוגמתו ומקרה כזה יגרור תגובה חריפה מאד מצידנו: מיד לאחר בירור והגעה למסקנה כי מישהו מצוות המובילים גנב תכולה ללקוח, חברתו תסולק לצמיתות מהאתר וכמובן תוכלו לתבוע אותו בגין שווי הגניבה. אובדן תכולה גם הוא דבר נדיר מאד שעד ליום כתיבת שורות אלה לא קרה אצלנו. תכולה לא יכולה להיאבד בזמן המעבר, אלא לכל היותר יכולה להישכח בכתובת המוצא. במקרה כזה, תוכלו לדרוש מחברת ההובלה לשוב לכתובת המוצא ולאסוף את התכולה שנשכחה. זו בדיוק הכוונה כשאנו אומרים – אצלנו תמצאו הובלה בטוחה כזו שיש "אבא ואמא" ויש מובילים שלוקחים אחריות על ביצוע השירות שלהם, אחרת הם לא יישארו בשורותינו.
מה עושים אם יש מחלוקת וריב עם מנהל צוות ההובלה?
אם נתקלתם בשירות לא אדיב, שירות גס רוח או כזה שמרגיש לכם כסוג של סחיטה, דווחו לנו מיד! אל תחכו חודש לאחר ההובלה ואל תסתפקו בדירוג לקוי בגוגל או במערכת הדירוגים של האתר. כנסו לצור קשר והשאירו לנו פנייה לדוא"ל עם פרטי המקרה ונחזור אליכם לאחר בירור הנושא.
אנו ב-GetMoving עושים כל שביכולתנו לוודא שתקבלו הובלה בטוחה, נעימה ומקצועית. איננו עושים הנחות לחברות ההובלה ואיננו מתפשרים על שירות בינוני. אם תשימו לב, אין במערכת החברה אפילו חברה אחת שיש לה דירוג עם ציון משוקלל 7. הסיבה לכך היא שאנו לא מאפשרים לחברות שרמת השירות שלהם לקויה, להמשיך ולהשתתף במכרזים. אנו מספקים למובילים זירה לקבלת עבודה וזכות להשתתף במכרזים רק בתנאי אחד כולל: "שירות איכותי ללקוח"! נקודה. נכון, שכמו כל אחרת אנו חברה הפועלת במטרה להשיג רווח כלכלי, אך לא נעשה זאת במחיר של פגיעה כלשהי ברמת השירות ללקוחות החברה.
מה קורה עם חברת ההובלה מבקשת תוספת מחיר על הכתוב בהזמנה?
תוספת מחיר לא מוצדקת תענה בתגובה מיידית ודרישה מיידית מצידנו לחברת ההובלה להשיב לכם את כל תוספת המחיר ששילמתם. אם טרם שילמתם ואתם רק עומדים בפני דרישה כזו- הציגו לחברה את התקנון שהמצורף לאישור ההזמנה ובו התחייבויותיו הברורות כיצד עליו לנהוג. תקנון החברה וההסכם עליו חתמו חברות ההובלה בעת הצטרפותן למערכת גט-מובינג אינה מאפשרת תוספות מחיר לא מוצדקות. במקרה כזה החברה מחויבת להשבת הכספים ומתן פיצוי מוסכם ללקוח.
תוספת מחיר לא מוצדקת היא דרישה לתשלום נוסף ללא הוספת כל פריט מצד הלקוח וללא שינוי כלשהו באופן ההובלה אשר סוכם מלכתחילה. אנו רואים בחומרה כל ניסיון של "חליבת הלקוחות" ואנו לא נאפשר ניצול "לקוח שבוי". אם קרה לכם מקרה כזה עם מוביל מהמערכת שלנו, בבקשה אל תחכו חודש לאחר המעבר, אלא דווחו לנו בדוא"ל מיד לאחר מקרה שכזה שקורה המקרה בכדי שנוכל למנוע מקרים שכאלה בעתיד ולהזהיר מוביל שכזה שאם לא יציית לתקנון, יסולק מהאתר.