לקוח יקר,
הכנו עבורך סט של הנחיות כיצד לארוז את תכולת הבית בצורה נכונה. באילו צעדים כדאי לנקוט לפני תחילת ההובלה, כיצד מתנתקים מספק שירות, מה אסור להשאיר לצוות המובילים ומהי רשימת הציוד המומלצת למעבר דירה. צוות Getmoving מאחלים לך הובלה נעימה ומוצלחת.
כיצד להדביק את הקרטון?
על מנת שהקרטון לא יפתח מהתחתית לאחר מילוי התכולה, יש ליצור 3 פסי הדבקה בתחתית הקרטון: פס אחד לאורך, ועוד שני פסים לרוחב.
כיצד לארוז חפצים שבירים?
בכדי למנוע שברים כתוצאה מניוד הקרטונים, מומלץ לעטוף כוסות, צלחות ואחרים בעזרת נייר אריזה או ניילון בועות.
כיצד לארוז תכולה נוזלית?
ראשית, יש לארוז תכולה נוזלית בקרטון נפרד מתכולה שאינה נוזלית. שנית, יש לוודא שהבקבוק או המוצר סגורים היטב. שלישית, יש להכניס את המוצר הנוזלי או את הבקבוקים לתוך שקית ניילון קשורה היטב ורק אז להכניס לקרטון.
מהי רשימת ציוד למעבר דירה ?
על מנת לעבור בראש שקט ללא השארת תשלומים לספקים שונים כדאי לקרוא את המאמר שהכנו עבורכם בשם רשימת ציוד למעבר דירה. המאמר מסכם ומדגים כיצד מתנתקים מספקי שירות כגון חברת חשמל, ארנונה, כבלים, אינטרנט וגז? קראו את המאמר הנרחב שהכנו עבורכם בנושא כך שיהיה לכם קל ופשוט לסיים את התקשרויות העבר.
כיצד סוגרים את קרטון התכולה?
חשוב מאד למלא כל קרטון עד למעלה כך שלא יווצר חלל ריק, אשר עשוי לגרום לקרטון אשר יונח מעליו, לקרוס פנימה.
כיצד למספר ולסווג את הקרטונים?
על מנת שיהיה לכם קל ונוח לפרוק את התכולה בבית החדש, מומלץ לרשום על כל קרטון מה הוא מכיל ולאיזה חדר בביתכם החדש הוא צפוי להגיע. כך למשל, קרטון המכיל תכולה שבירה, יש לרשום "כלי מטבח שביר" או להוסיף מדבקת "שביר". קרטון המכיל נוזלים יש לרשום "מוצרי אמבט- תכולה נוזלית". קרטון המכיל בגדי ילדים יש לרשום "בגדי ילדים- חדר ילדים 1", "בגדי ילדים- חדר ילדים 2" וכך הלאה.
היכן מזמינים קרטונים וחומרי אריזה?
להזמנת ערכות של חומרי אריזה למעבר דירה כגון קרטונים, נייר אריזה, דבק מסקינטייפ, גליל ניילון בועות ואחרים, באספקה מהירה ומשלוח עד הבית, כנסו לחנות שלנו: shop.GetMoving.co.il. היות והזמנתם חברת הובלה באתר Getmoving, אנו שמחים להעניק אנו שמחים להעניק לכם הטבה בלעדית - 20% הנחה לקניית קרטונים וחומרי אריזה למעבר דירה: https://getpacking.co.il/?ref=349 קוד קופון GET20
פריטים שאין להשאיר לביצוע ההובלה
אין להשאיר לצוות ההובלה תכשיטים, כסף מזומן, תכשיטים, נשק, סמים, חפצי אומנות ודברים בעלי ערך כספי גבוה במיוחד וכאלו בעלי ערך סנטימנטלי. את הפריטים הללו יש לקחת באופן עצמאי.
מוצרים באחריות מותנית
טלוויזיות ומסכי מחשב ומוצרי אלקטרוניקה: מוצרים אלו יהיו תחת אחריות חברת ההובלה ויהיה להם כיסוי נזקים רק כאשר נגרם להם נזק ישיר כאמור בתקנון האתר, להרחבת נושא האחריות יש לעיין בתקנון החברה. מוצרים חשמליים אשר לא נראה בהם נזק חיצוני, לא נכללים במסגרת אחריות וביטוח. הסיבה לכך נובעת מרגישותם של מוצרים אלה כגון מקרר, מכונת כביסה ומוצרי חשמל אחרים רגישים לתנודות וזוויות שינוע, כך שהם עשויים שלא לעבוד למרות שלא נפגעו.
תכולה שבירה ועדינה בתוך הקרטון (כגון צלחות/כוסות/ מגשים) אשר לא נעטפה כראוי, בעזרת מוצר בידוד כגון: נייר אריזה או ניילון בועות, לא תכלל במסגרת אחריות וביטוח חברת ההובלה, אלא אם הקרטון נפל או נפגע.
טיפים לצוות נותני השירות
טיפ אינו חובה, הוא בחירה. נהוג להשאיר כ-10% מסכום ההובלה או כ-100 ₪ עבור כל מוביל בצוות.
לפני ההובלה- כדאי לעבור על התכולה
לפני שמתחילה ההובלה, כדאי ואף מומלץ לעבור עם ראש צוות המובילים על תקינות ושלמות החפצים שלכם ואף להחתימם על טופס (מצורף מטה) שהכל נראה תקין על פניו, מבחינה חיצונית. כדאי להדפיס את הטופס המצורף ב-2 עותקים: אחד עבורכם ואחד עבור חברת ההובלה. רגע לפני יציאה מכתובת המוצא, מומלץ לבדוק כי לא נותרו חפצים שנשכחו, כגון קרטונים, מוצרי חשמל מובנים במטבח, חפצים באחסון וכו'.
תוספות תכולה / עצירה לאיסוף או פריקה
אם ברגע האחרון החלטתם להוסיף תכולה שאינה מופיעה באישור הזמנה, מומלץ לסכם זאת בכתוב בטופס (מצורף מטה) את מהות התוספות ומחירן -ע"פ מחירון החברה המצורף לאישור הזמנה. דבר אשר ימנע מחלוקות בנוגע לתשלום בסיום ההובלה. אם ברגע האחרון החלטתם להוסיף עצירה בדרך, לפריקה או איסוף של תכולה נוספת, אשר אינה מופיעה באישור ההזמנה, מומלץ לאשר את סכום תוספת התשלום בכתב בטופס (מצורף מטה), דבר אשר ימנע מחלוקות בנוגע לתשלום בסיום ההובלה.
בסיום ההובלה – כדאי לעבור על התכולה
בסיום ההובלה מומלץ לעבור שוב על התכולה, לבדוק את שלמותה ולציין זאת בכתוב בטופס המצורף. בנוסף, כדאי לבדוק יחד עם צוות ההובלה שלא נשכחה תכולה במשאית.
נותן השירות יפצה אותך ע"פ התקנון במקרים הבאים:
חריגה מטווח הזמנים לתחילת ההובלה הנקוב ההזמנה, יזכה אותך בפיצוי ישיר מנותן השירות בסך 10% ממחיר ההובלה. במקרה של אי הגעת חברת הובלה מכל סיבה, תזכה אותך בפיצוי כספי ישיר מנותן השירות כאמור בתקנון החברה.
מהן ההתחייבויות שלך מול נותן השירות ע"פ התקנון?
אישור הזמנה מחייב אותך להכין את תכולת הבית להובלה, לאפשר את ביצוע השירות במועד שנקבע וכמובן לשלם עבורו. ביטולך את ההזמנה מכל סיבה שהיא, מחייבת גם אותך ע"פ אישורך את התקנון, בפיצוי מוסכם לנותן השירות כאמור בתקנון האתר.