טיפים וכללים להובלה בטוחה ונכונה

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

מחפשים חברת הובלה מומלצת?

לקוח יקר,
הכנו עבורך סט של הנחיות כיצד לארוז את תכולת הבית בצורה נכונה. ובאילו תעדים כדאי לנקוט לפני תחילת ההובלה.
מאחלים לך הובלה נעימה ומוצלחת,
צוות GetMoving.

כיצד להדביק את הקרטון?

על מנת שהקרטון לא יפתח מהתחתית לאחר מילוי התכולה, יש ליצור 3 פסי הדבקה בתחתית הקרטון: פס אחד לאורך, ועוד שני פסים לרוחב.

כיצד לארוז חפצים שבירים?

בכדי למנוע שברים כתוצאה מניוד הקרטונים, מומלץ לעטוף כוסות, צלחות, ואחרים בעזרת נייר אריזה או ניילון בועות. 

כיצד לארוז תכולה נוזלית?

ראשית, יש לארוז תכולה נוזלית בקרטון נפרד מתכולה שאינה נוזלית. שנית, יש לוודא שהבקבוק או המוצר סגורים היטב. שלישית, יש להכניס את המוצר הנוזלי לתוך שקית ניילון קשורה היטב.

כיצד סוגרים את קרטון התכולה?

חשוב מאד למלא כל קרטון על למעלה כך שלא יווצר חלל ריק שעשוי לגרום לקרטון אשר יונח מעליו, לקרוס פנימה.

כיצד למספר ולסווג את הקרטונים?

על מנת שיהיה לכם קל ונוח לפרוק את התכולה בבית החדש, מומלץ לרשום על כל קרטון מה הוא מכיל וכן לאיזה חדר בביתכם החדש הוא צפוי להגיע. כך למשל, קרטון המכיל תכולה שבירה, יש לרשום "כלי מטבח שביר" או להוסיף מדבקת "שביר". קרטון המכיל נוזלים יש לרשום " מוצרי אמבט- תכולה נוזלית". קרטון המכיל בגדי ילדים יש לרשום "בגדי ילדים- חדר ילדים 1", "בגדי ילדים- חדר ילדים 2" וכך הלאה.

היכן מזמינים קרטונים וחומרי אריזה?

להזמנת ערכות של חומרי אריזה למעבר דירה כגון קרטונים, נייר אריזה, דבק מסקינטייפ, גליל ניילון בועות ואחרים, באספקה מהירה ומשלוח עד הבית, כנסו לחנות שלנו: shop.GetMoving.co.il.

פריטים שאין להשאיר לביצוע ההובלה

אין להשאיר לצוות ההובלה תכשיטים, כסף מזומן, תכשיטים, נשק, סמים, חפצי אומנות ודברים בעלי ערך כספי גבוה במיוחד וכאלו בעלי ערך סנטימנטלי. את הפריטים הללו יש לקחת באופן עצמאי.

מוצרים באחריות מותנית

טלוויזיות ומסכי מחשב ומוצרי אלקטרוניקה: מוצרים אלו יהיו תחת אחריות חברת ההובלה ויהיה להם כיסוי נזקים, בכפוף להצגת תקינותם על ידך לפני תחילת ההובלה. אחריות תחול בגין נזק חיצוני פיזי אשר נגרם ע"י צוות ההובלה.
מוצרים חשמליים אשר לא נראה בהם נזק חיצוני, לא נכללים במסגרת אחריות וביטוח. הסיבה לכך נובעת מרגישותם של מוצרים אלה כגון מקרר, מכונת כביסה ואחרים לתנודות וזוויות שינוע כך שהם עשויים שלא לעבוד למרות שלא נפגעו.  
תכולה שבירה ועדינה בתוך הקרטון אשר אינה נעטפה כראוי, בעזרת מוצר בידוד כגון: נייר אריזה או ניילון בועות, לא תכלל במסגרת אחריות וביטוח חברת ההובלה, אלא אם הקרטון נפל או נפגע.

טיפים לצוות נותני השירות

טיפ אינו חובה, הוא בחירה. נהוג להשאיר כ-10% מסכום ההובלה או כ-100 ₪ עבור כל מוביל. במידה ונתקלתם בתגובה פוגענית או לחץ מצוות המובילים הנוגעת להחלטתכם, אנא דווחו לנו בזמן אמת בטלפון – 07-33223322.

לפני ההובלה- כדאי לעבור על התכולה

לפני שמתחילה ההובלה, כדאי ואף מומלץ לעבור עם ראש צוות המובילים על תקינות ושלמות החפצים שלכם ואף להחתימם על טופס (מצורף מטה) שהכל נראה תקין על פניו מבחינה חיצונית. כדאי להדפיס ב-2 עותקים: אחד עבורכם ואחד עבור חברת ההובלה.
רגע לפני יציאה מכתובת המוצא, מומלץ לבדוק כי לא נותרו חפצים שנשכחו. כגון קרטונים, מוצרי חשמל מובנים במטבח, חפצים באחסון וכו'.

תוספות תכולה / עצירה לאיסוף או פריקה

אם ברגע האחרון החלטתם להוסיף תכולה שאינה מופיעה באישור הזמנה, מומלץ לסכם בכתוב בטופס (מצורף מטה) את מהות התוספות ומחירן ע"פ מחירון החברה המצורף לאישור הזמנה. דבר אשר ימנע מחלוקות בנוגע לתשלום בסיום ההובלה. 
אם ברגע האחרון החלטתם להוסיף עצירה בדרך, לפריקה או איסוף של תכולה נוספת, אשר אינה מופיעה באישור ההזמנה, מומלץ לאשר את סכום תוספת התשלום בכתב בטופס, (מצורף מטה)  דבר אשר ימנע מחלוקות בנוגע לתשלום בסיום ההובלה. 

בסיום ההובלה – כדאי לעבור על התכולה

בסיום ההובלה מומלץ לעבור שוב על התכולה, לבדוק את שלמותה ולציין זאת בכתוב בטופס המצורף. בנוסף, כדאי לבדוק יחד עם צוות ההובלה שלא נשכחה תכולה במשאית. 

נותן השירות יפצה אותך ע"פ התקנון במקרים הבאים:

חריגה מטווח הזמנים לתחילת ההובלה הנקוב ההזמנה, יזכה אותך בפיצוי מנותן השירות בסך 10% ממחיר ההובלה.
במקרה של אי הגעת חברת הובלה מכל סיבה שהיא ביום ההובלה, אנו ננסה לאתר עבורך חברת הובלה חילופית במערכת. במידה ולא הצלחנו, תזכה לפיצוי מנותן השירות בסך 100% ממחיר ההובלה כנקוב בהזמנה. 

מהן ההתחייבויות שלך מול נותן השירות ע"פ התקנון?

אישור הזמנה מחייב אותך לאפשר את ביצוע השירות במועד שנקבע וכמובן לשלם עבורו.
ביטולך את ההזמנה בטווח 48-24 שעות מכל סיבה שהיא ממועד ההובלה: מחייבת אותך ע"פ אישורך את התקנון, בפיצוי מוסכם לנותן השירות בסך 50% מסכום השרות הנקוב בהזמנה. 
ביטולך את ההזמנה בטווח 24 שעות ומטה ממועד ההובלה: מחייבת אותך ע"פ אישורך את התקנון, בפיצוי מוסכם לנותן השירות בסך 100% מסכום השרות הנקוב בהזמנה. 

צוות GetMoving מאחלים לכם הובלה נעימה!

להורדת הקובץ - טופס קבלת שירותי הובלה - לחצו כאן

עדיין מחפשים שירותי הובלות? פתחו מכרז עכשיו!