רן מלכי,
מכרז
92527
(13/01/2024)
6.3
הם הקדימו שזה היה נחמד, אבל כשהם הגיעו היו שני דברים:
הראשון, הבוס של העסק אמר שלא הכנסתי את המיטה לרשימת החפצים בGetMoving, מה שהתברר הנכון אבל אחרי ההזמנה דיברתי איתו בוואצאפ בטלפון והזכרתי את המיטה כמה וכמה פעמים ספציפית, בגלל שלא הייתי בטוח אם היא צריכה פירוק כדי לעבור בדלת (לא הייתה צריכה בסוף).
אז הוא רצה תוספת של 200 ש''ח על המיטה, למרות שחלק גדול מזה הייתה גם טעות שלו. הייתה טעות מהצד של שנינו - מהצד שלי שפספסתי את ההכנסה של זה בגט מובינג, ומהצד שלו שהוא לא הבין למרות זאת שיש גם מיטה למרות שדיברנו על המיטה כמה וכמה פעמים.
אז הרגיש לי פייר להציע להוסיף עוד 100 בגלל זה ולא 200 אבל הוא התעקש שזה יהיה יותר לכיוון שלו ולקח 150, והשאיר אותי במצב שאין לי ברירה אלא להסכים כי הם כבר פה והייתי חייב לצאת מהדירה, אז לא יכולתי למצוא מישהו אחר.
מה גם שאפס לקיחת אחריות, תודעת שירות, התנצלות רחמנא ליצלן.
בנוסף לזה, כשהם הגיעו הם פשוט אמרו לי שאת הדברים השבירים הם לא יקחו, למרות שאותם כן הכנסתי בגט מובינג. ככה פשוט הפילו עליי את זה, אמרו שלא רוצים לקחת על זה אחריות. בלי לתאם לפני, בלי כלום. הסיבה היחידה שהם כן העבירו אותם בסוף הייתה כי התעקשתי על זה וכי שוב, זה שם אותי במצב שאני תקוע.
מעבר לזה אחד מהם שאל אותי כמה אני משלם על הדירה שאני עובר אליה, וכשעניתי הוא העיר הערות לא סבבה ואת דעתו על זה למרות שבכלל לא ביקשתי אותה.
הפעולה עצמה של ההובלה הייתה אחלה ובגלל זה גם דירגתי אותה בהתאם - אבל השירות עצמו היה אחד הגרועים שאי פעם נתקלתי בו, ולכן גם אותו דירגתי בהתאם.