40 אחוז נפגעו משירות חברות הובלה

  1. GetMoving
  2. /
  3. מגזין

ענף ההובלות ידוע כתחום פרוץ ובעייתי עם חסמי כניסה נמוכים מאד. לשם תיקון המצב ופיקוח על חברות ההובלה ומתן שירות זול ואיכותי ללקוח הוקמה חברת GetMoving לשים קץ לכל מה שהכרנו. סקר פנימי שנערך קבע: 40% מכלל עוברי הדירות בישראל נפגעו בצורה כלשהי מחברת הובלה

עונת ההובלות שהחלה בקיץ, תגיע בקרוב לשיאה עם סיום החופשות והחגים ובעיקר בעקבות פתיחת שנת הלימודים האקדמית. בעונה יחלו ללמוד מעל 300,000 סטודנטים ב-63 מוסדות אקדמיים בכל רחבי הארץ. שוק ההובלות בישראל מגלגל מאות מיליוני שקלים. למעלה מ-250,000 הובלות בשנה שמרביתן מתבצעות בתקופה זו של השנה, כך שאין פלא שאחת השאלות השכיחות בפייסבוק בימים אלה היא "מי מכיר מוביל אמין וזול?"

גט מובינג הובלות

החיפוש אחר מוביל מביא לכתיבת צירוף המילים חברת הובלות אמינה וזולה במטרה לשלם כמה שפחות ולחסוך כמה שיותר. למעשה מסקר שערכו חברת Get-Moving  המשווה בין חברות הובלה עלה כי מדובר בענף שבו רמת השירות היא מהנמוכות ביותר מבין ענפי השירותים השונים בישראל. 40% מכלל עוברי הדירות בישראל נפגעו בצורה כלשהי מחברות הובלה שונות, והדבר נובע מכך שמדובר בענף פרוץ, לא מאורגן ולא מפוקח המהווה כר פורה לפגיעה בלקוחות וברכושם, ניצולם והפקעת מחירים.

ההזמנות של אתר גט-מובינג מגיעות מדי יום שיחות רבות מעוברי דירות מתוסכלים שתכניותיהם למעבר סוקלו ביום המעבר ממש. מובילים שהוזמנו לא הגיעו וכעת הם נותרו עם תכולה ארוזה וללא מוביל, מחפשים סיוע בהול בכדי שיצליחו לפנות את הדירה ביום שנקבע. ללקוחות אחרים נקבע מחיר מוסכם וקבוע מראש אך בזמן העמסת התכולה למשאית "הוקפץ" המחיר במאות שקלים. ללקוח השבוי לא נותרת כל ברירה,  אלא להסכים לתכתיב ולשלם את התוספת שנכפתה עליו.

מגל מולנר, לירן פלד ושרון דודיאן מרמת גן שחוו מעברי דירות בחייהם ומכירים היטב את הענף,  זיהו תחום פרוץ ובעייתי. הם נענו לאתגר והקימו את אתר GetMoving המהפכני והראשון מסוגו בישראל לחיפוש חברת הובלות המסתמך על השוואת מחירים, חוות דעת ודירוג גולשים. בשנים האחרונות, אנו עדים למהפכות ששינו לנו את החיים כצרכנים כמו GetMoving שנותנת מענה לשוק עוברי הדירות הבעייתי, גם מבחינה כלכלית וגם בהיבט הרגשי המלווה למעבר דירה ועלול לכלול שלל לחצים ואילוצים.

הרעיון מאחורי האתר הוא לשים קץ למה שהכרנו עד עכשיו ולהחזיר את הכוח לידיים של הצרכנים. בלחיצת כפתור יכולים לבצע סקר שוק מקיף בין מאות חברות הובלה, תחת פיקוחם של Get Moving. כל חברות ההובלה חתומות בהסכם מחייב לשירות אדיב, למחיר הגון שלא ישתנה במהלך המעבר ועמידה בזמנים. כך מבטיחה החברה את איכות השירות, המשך התחרות בין המובילים והוזלת המחיר גם בעונות השיא בכעד-30%. ושירות ההשוואה עולה משהו? לא! ניתן חינם לגמרי. (התמורה שלנו מגיעה מחיבור המובילים ישירות אליכם בסיום ההשוואה.

כיצד משווים מחיר הובלה

האתר מאפשר למשתמשים לסמן את התכולה אותה מעוניינים להעביר, מהיכן עוברים דירה ולאן עוברים, קומות, הימצאות מעלית ושאר הפרטים הרלוונטיים בצורה מרוכזת.לאחר הזנת פרטי ההובלה, יפתח מכרז חי וישיר בין מאות חברות הובלה מקצועיות ומומלצות. המכרז מתבצע לעיני הלקוח בשקיפות מלאה, ותוך זמן קצר מתקבלות הצעות מחיר, כולל דירוגים והמלצות, שנות ותק והאם יש לחברת ההובלה ביטוח תכולה. כעת כל מה שנותר הוא לבחור מוביל. התשלום מועבר ישירות לחברת ההובלות והשימוש באתר הוא ללא כל עלות וללא התחייבות. מלבד קיצור תהליך החיפוש והוזלת מחירי הובלה, ניתן למצוא שירותי אחסנה, הדברה, ניקיון, מנעולנים, צבעים וכל הקשור למעבר דירה. 

מגל מולנר ממקימי המיזם: "לאחר שזיהינו את הצורך של עוברי הדירות והמשרדים בהעלאת רמת השירות בענף והורדת המחירים, ערכנו סקרים ומחקרים רבים ואכן נחשף בפנינו ענף פרוץ ושיטות "נוכלות" רבות כמו הקפצת מחירים לאחר שהוסכם על מחיר, מובילים שקבעו עם מספר לקוחות במקביל והמרבה במחיר הוא זה שיקבל את השירות, בעוד שלאחרים מבריזים. ראינו גם שיטות ניצול נוספות המופנים כלפי עוברי דירות ומשרדים המוגדרים לקוחות שבויים.

חשוב לנו שהיום- כל עוברי דירה, משרד או אפילו רוכשי רהיטים ידעו שהם לא צריכים עוד ל"המר" על בחירת המוביל וכל המידע שצריכים על מנת לבחור את הבחירה המושכלת, החסכונית והטובה ביותר עבורם, נמצא תחת קורת גג אחת ותהליך מעבר הדירה יהיה פשוט, קל וחסכוני".

Get Moving ממליצים: כיצד תחסכו בעלויות ההובלה

יש לציין למוביל כמה שיותר פרטים רלוונטיים ולא להחסיר מידע כגון: פירוק והרכבת ריהוט, ריהוט כבד וריהוט גדול שלא עובר בדלת/בחדר המדרגות. למובילים יש נטייה להוסיף סכום כסף להובלה, על דברים שלא נאמרו בשיחה בגלל תוספת זמן, תוספת עבודה, כמות הפריטים וגישה לא נוחה למבנה. אם אתם שוכרים דירת שותפים נסו לעשות הובלה משותפת-לפעמים יותר משתלם למוביל לצאת להובלה של כמה נקודות איסוף מאשר לעשות נסיעת "ספיישל".

נסו למצוא מוביל שחוזר ריק מהובלה אחרת למובילים רבים יש עבודות על אותה הדרך שלכם נסו לתפוס איתם "טרמפ". התגמשו בשעת ותאריך ההובלה, בכך תוכלו "לסגור למוביל חורים" ביומן, כלומר, להיות ההובלה השנייה שלו לאותו יום. כך לאחר שחברת ההובלה כבר כיסתה את ההוצאות היומיות שלה, שילמה את שכר הסבלים, שילמה לנהג, לדלק ולהוצאות הפרסום השונות אתם תהיו הבונוס. ההוזלה יכולה משמעותית ולהגיע ל -50% פחות ממחיר ההובלה הרגיל. בחרו תאריך "מוזל" בחודש (זמן עם פחות ביקוש)-זה אומר לקבוע את מעבר הדירה לתאריכים שבין ה-2 לחודש ועד ל-25 לחודש, כי הימים הראשונים והאחרונים של החודש הם ימים עם ביקוש גדול מהרגיל.

אם אתם סטודנטים- ציינו לחברת ההובלה שאתם סטודנטים, הרי להזיק זה לא יכול, אלא רק לשפר את מצבכם. פניה ללב הישראלי
יכול להפתיע אתכם ותגלו שהוא לפעמים רחמן ממה שחשבתם. זה אולי נשמע כעצה שלא עובדת, אבל תתפלאו, בדקנו את זה
ומצאנו שזה עובד.

בקשו מחברת ההובלות בפקס/מייל המציין את כל פרטי ההובלה (שעה, תאריך, תכולה, מחיר ותוספות אם יש) כדי למנוע מחלוקות
ותוספות מחיר במהלך ההובלה.

הזמינו הובלה לאמצע השבוע ולא לסופו. -הסיבה, תתפלאו אבל מחירי סוף השבוע יקרים יותר ועמוסים יותר אצל המובילים,
בדיוק כמו בבתי מלון. עצה נוספת, שאלו את המוביל מתי במהלך השבוע יוכל להציע לכם את הצעה הזולה ביותר.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות