הובלות באילת

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

המבוא לכתבה זו נועד על מנת להעיר את תשומת ליבכם בנושא חיפוש חברות הובלה באילת לצורך מעבר דירה. חשוב מאוד לפני יצירת קשר עם חברות הובלה באילת לוודא שאכן מדובר בחברה אשר מתמקדת בתחום מעבר דירה באילת מכמה וכמה סיבות.

הובלות באילת - גט מובינג

העברת דירה דורשת יידע בתכנון נכון של התנהלות מצד חברות ההובלה, יש צורך ביידע בשירותי נגרות, עיטוף הריהוט ומיגון על מנת להימנע מנזקים, תכנון בהעמסת התכולה במשאית, וכמובן שגם ידע וסבלות. חברות ההובלה אשר מתעסקות בתחומים אחרים ולא בהובלת דירות אינן צריכות את כל המשאבים הללו -לרוב מדובר בנהג עם משאית אשר מגיע למקום מועמס או מפורק ע"י מחסנאים או אנשיי התפעול במקום. במקרים אחרים בהם יש צורך בלוגיסטיקה, מצטרף גם עוזר לנהג.

מצאתם חברת הובלה? מצוין, עכשיו קראו והשכילו מה נחוץ על מנת להימנע מבעיות במהלך
מעבר הדירה. הכינו מבעוד מועד רשימה מסודרת

  • עברו על כל תכולת הבית והעלו הכל לכתוב, וודאו האם הריהוט מצריך שירותי נגרות.
    אם כן, סמנו זאת ודאגו לעדכן את הנציג איתו תדברו.
  • בדקו שאין מגבלה בשינוע התכולה מהבית למשאית וכך גם בצד השני לביתכם החדש.
  • אם ציינתם בפני המוביל שיש מעלית בבניין ,וודאו שהציוד נכנס בפתח המעלית.
    אם לא, דאגו לציין בפני המוביל.
  • חשוב שתציינו את כל התכולה אשר תועבר ע"י חברת ההובלות. כמו, תמונות, פסלים, ריהוט גן, סלי כביסה, רמקולים ועוד נלווים.
  • יש לדעת כי חברות ההובלה מתמחרות מחיר להובלה לפי פרמטרים הבאים: מרחק, קומות, נגרות, סבלות והכי חשוב כמות התכולה.
  • אם אתם חושבים שכמות הארגזים היא 20-30, תמיד עדיף שתוסיפו מעט יותר.

מובילים אינם אוהבים תוספות ושינויים בפירוט המסוכם, ברוב המקרים הנושא הנ"ל גורם לאי נעימות וכעס בן הלקוחות למוביל. מצד שני, ניתן לומר שהם אוהבים תוספות כי משם הם עושים את הרווח שלהם. עם בחירתם בחברת הובלות באילת, חשוב שתארגנו את הבית לפני הגעתם של עובדי הצוות. ארזו את הבית בצורה נכונה ובכך תקלו גם על המובילים וגם לכם יהיה יותר נוח בפריקת הציוד בהגיעכם לביתכם החדש. על כל ארגז רשמו בראשי כותרת את תכולתו. רצוי למספר כל אזור בבית וע"י רשימה מסודרת רשמו את כמות הארגזים אשר בכל אזור. לדוגמא: מטבח=1, סלון =2, וכן הלאה. את הרשימה תשאירו אצלכם. רשמו את כמות הארגזים-מטבח(1)-15 ארגזים, וכו'.

לאחר הגעתם בשעה טובה לביתכם החדש, הוציאו את הרשימה ובדקו שכמות הארגזים אכן הגיעה לכל האזורים שהגדרתם. כך למובילים יהיה מאוד נוח בסידור הבית ותחסכו מהם את השאלה אשר חוזרת על עצמה: "איפה להניח את הארגזים". אם אתם רוצים מעבר קל עוד יותר, רוב חברות ההובלה מספקות גם שירותי אריזה. ציינו זאת בפניהם מראש ומלפנים בטרם עת כדי שיוכלו להיערך בהתאם.

הובלה ואריזה באילת

בעשור האחרון לקוחות רבים השכילו והבינו, ששירותי הובלה עם אריזה זו האלטרנטיבה הכי טובה והכי נוחה לצורך מעבר דירה קל. השירות חוסך שעות וימים של הכנה למעבר הדירה. הנוחות תתבטא בכמה מישורים. ביניהם, חיפוש חומרי אריזה, עבודה פיזית ובית מבולגן. משמעות הוספת שירותי אריזה באילת היא רבה מאוד. רוב הלקוחות שבחרו בשירות הנ"ל יעדיפו מהטעם שאינם רוצים לארוז לבד. ואילו אלו שלא משתמשים בשירותי הובלה ואריזה באילת, יעשו זאת לרוב משיקולים כלכליים.

בנוסף חשוב לציין, בחירת שירותי הובלה עם אריזה כחבילה אחת, מעבירה את כל האחריות במידה ויהיו נזקים תמיד על חברת ההובלה.
חברות הובלה באילת תמיד יוכלו לטעון שנזק על תכולה ארוזה נוצר בעקבות כך שהתכולה לא נארזה בצורה נכונה ולכן אם נוצר נזק כאשר החברה היא זו שארזה, אין על מי להטיל את האשמה.

חשוב לציין: לחברת ההובלות חשוב לא פחות מכם הלקוחות שהציוד יגיע בשלמותו, ללא נזקים וסיום העבודה תהיה עם שביעות רצון לקוח גבוהה אשר תספק להם המלצה ובכך תביא גם לגידול בלקוחות חוזרים.

הובלה מאילת למרכז

אחד ממרכיבי חישוב מחיר להובלת דירה מאילת הוא מרחק הנסיעה ולא בכדי. לנו כלקוחות, נסיעה ארוכה זה רק עניין של זמן נסיעה. לחברת ההובלות ישנם עוד חישובים ושיקולים אשר הם חלק מהוצאות החברה. כמו, בלאי המשאית, שיקולי תיעדוף רווח במקומות אחרים ועוד. כאן אנחנו כלקוחות נכנסים לתמונה. מכיוון שאנחנו אלה אשר נשא בהוצאות.

העברת דירה מאילת לתל אביב תתומחר לפי זמן נסיעה, מחיר הסולר- אשר הועלה בשנים האחרונות והפך להוצאה כבדה מאוד. עלות סולר למשאית ממוצעת, לצורך העברת דירה בת 3-4 חדרים, מגיעה ל-1200-1400ש"ח. בנוסף חברת ההובלה משלמת לעובדיה שכר גם על זמן הנסיעה האורך כ-5 שעות. אם תחשבו שכר של צוות עבודה המונה 3 אנשים, הרי שמדובר על שכר של 15 שעות עבודה, בנוסף בלאי וטיפולים למשאית שהוא עסק יקר ובלתי נימנע.

לכן, אם החלטתם לעבור דירה מאילת למרכז, או ההיפך, מהמרכז לאילת, נסו למצוא חברת הובלות אשר תוכל לספק את השירות בשילוב עם נסיעה נוספת. נסו להיות גמישים בזמנים ובכך תגדילו את האופציות במציאת חברת הובלה זולה מאילת.

פלטפורמת GetMoving היא פתרון מושלם בעבור שירותי הובלה ובמיוחד במציאת חברות הובלה זמינות לצורך הובלה משולבת.
האתר מרכז בתוכו כ-60 חברות הובלה אשר נבחרו בקפידה ובכפוף להסכם בו התחייבו לעמידה בזמנים, התחייבות הגעה ושמירה על מחיר. ע"י הזנת הנתונים למערכת החינמית שלנו, תוכלו לפתוח מכרז און ליין בין חברות הובלה החתומות על הסכמי אספקת שירותים איכותיים. אלה יקבלו את פנייתכם ותוך מספר דקות תוכלו לקבל הצעות מחיר רבות. בנוסף להצעות המחיר תוכלו גם לראות דירוגים וחוות דעת של לקוחות קודמים.

חברות הובלה באילת והסביבה מודעות לחשיבות הדירוגים ולכן רמת השירות היא מעל לכל הצפיות. לאחר סיום ההובלה תוכלו לדרג את המוביל אשר ביצע את ההובלה, ואף יותר מכך- תוכלו לשוחח עם כל אחד מהמציעים בסיום המכרז שבתורם יצרו עמכם קשר במטרה להסביר ולשכנע מדוע כדאי לבחור בהצעתם.

חשוב לציין החברה אינה דוגלת בהעברת פרטי לקוחותיה. לכן, אינה מעבירה את הפרטים לאף גורם חיצוני מלבד המובילים שהשתתפו בהתמחרות. 

השירות הוא חינמי לחלוטין, ואת התשלום בעבור ההובלה תידרשו להסדיר לאחר סיום השירות מול המובילים שהזמנתם. טיפ אחרון- הובלת דירה באילת או מאילת יכולה להיות מתישה מפאת גובה הטמפרטורה והאקלים בחודשי הקיץ. הכינו מראש בקבוקי מים למובילים, גלו אנושיות ויחס לבבי ורצוי מאוד שתשמרו להם חניה בסמוך לבית בכדי לקצר להם את מסלול ההעמסה ואת זמן העבודה.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות