הובלה עם אריזה

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

מתלבטים האם להזמין הובלה ואריזה יחד? או האם כדאי לארוז בעצמכם? אספנו עבורכם את המידע הדרוש לצורך אריזה וכיצד עושים זאת, באילו חומרים עליכם להצטייד, כמה תעלה לכם הובלת דירה עם אריזה או כמה יעלה לכם לארוז לבד, נכון וביעילות ואיך מוצאים חברת הובלה עם אריזה ועוד טיפים שיחסכו לכם כסף.

הובלה עם אריזה - גט מובינג

הובלה ואריזה השילוב המושלם

הובלה ואריזה עם חברת הובלה חוסך לכם הרבה מאד כסף מאשר להזמין את שירותי ההובלה בנפרד ואת שירותי האריזה בנפרד. ישנם חברות אריזה רבות, טובות ומקצועיות שבאות אליכם הביתה כמה ימים לפני ההובלה ואורזות לכם את התכולה בצורה יסודית ומסודרת. המינוס היחיד שלהן הוא במחיר שהן גובות בהשוואה למחירי אריזת דירה אותם גובים חברות ההובלה. הובלה ואריזה הוא שירות שהפך נגיש מאד ושמיש מאד לאלפי לקוחות שרוצים לחסוך בזמן ואין להם כוח וחשק לעסוק באריזת תכולת ביתם.

היתרון שבהזמנת הובלה ואריזה הוא שהם מתבצעים באותו יום ע"י אותו צוות והדבר לא מתפרס על פני מספר ימים. הזמנת שירותי אריזה לדירה בנפרד מחברת ההובלה, לא מומלצת מכיוון שהיא עלולה לעכב את עבודת המובילים אם יאחרו. בגין איחור והמתנה לצוות אריזת הדירה,  אתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים בגין עיכוב זמני ההובלה. לכן מומלץ ביותר להזמין שירותי הובלה ואריזה יחד במיוחד באתר GetMoving שבו ניתן לבצע השוואת מחירי הובלה ולקבל את המחיר הטוב ביותר.

אריזת דירה

אריזת דירה הוא תהליך לא קל, אך הכרחי בעת מעבר דירה. אם אין לכם כח לארוז את כל התכולה לארגזים כפי שנפרט בהמשך, תוכלו להזמין הובלה ואריזה במחיר משתלם ממספר חברות. אריזה לפני הובלה לא חייבת להיות תהליך מייאש אלא הזדמנות לעשות סדר מקיף בדברים שאספתם, הזדמנות למסור בגדים ישנים שאינכם לובשים עוד, חפצים שלא בשימוש, כלי מטבח וכדומה. סידור תכולת הבית לארגזים דורשת סדר מסוים שמאד כדאי שתדעו בכדי שלא תצטרכו לעבוד קשה בעת פריקת התכולה בבית החדש.

מה צריך בכדי לבצע אריזת דירה בעצמי?

חומרי אריזה: קרטונים, סרט דבק, גלגל ניילון נצמד, גליל ניילון פצפץ ונייר עטיפה. כמה זמן לוקחת אריזת דירה? אריזת דירה לוקחת זמן. אל תחכו ליום ההובלה בכדי להתחיל במלאכה. אם אתם אנשים יסודיים וחשוב לכם לנצל את מעבר הדירה לסדר וארגון מחדש, רצוי לקחת בחשבון שתהליך האריזה יימשך בין יומיים לשלושה. חברות הובלה אורזות דירה ממוצעת בת 4 חדרים עם 3-4 עובדים בכ- 4 שעות. לכם ייקח יותר כי לכם אכפת יותר, אתם קרוב לוודאי תעשו מיון מה להכניס, מה לזרוק, מה למסור ומה ייכנס לאיזה ארגז. המובילים לעומת זאת, יכניסו לארגזים את התכולה לפי סדר הופעתם בארון.

איך אורזים דירה נכון?

רישום מהות התכולה על גבי הארגזים: לוקחים טוש ורושמים על גב כל קרטון מה הוא מכיל. אין צורך לרשום את כל הפריטים אלא נושא כללי. לדוגמא: בגדים הורים או בגדים ילדים. אם מדובר בתכולה שבירה – ציינו זאת כך: כלי מטבח- שביר. כך חברת ההובלה תדע להיות זהירה יתר על המידה עם ארגזים המכילים תכולה שבירה או ארגזים המכילים נוזלים שונים כגון כלי ניקוי ואקונומיקה. רישום על גבי הקרטונים הוא דבר חשוב מאד, לא רק שהמוביל יידע להיזהר ויידע כיצד לסדר את הארגזים במשאית, אלא חשוב מכך, אתם תדעו היכן למקם כל קרטון בבית החדש.

אריזת קרטון עם תכולה שבירה: שימו לב לשני טיפים חשובים מאד.

  • רפדו את דפנות הקרטון בניילון בועות (פצפץ) או בשמיכה או מגבת בכדי שהדברים השבירים לא ישברו מפגיעה בקרטונים אחרים.
  • מלאו את הקרטון עד הסוף, בכדי שתכולת הקרטון לא תתנדנד בתוך הקרטון וכתוצאה מכך תישבר. אל תדאגו מכך שהמובילים לא יצליחו להרים את הקרטון, הם מיומנים וחזקים מספיק.

אריזה של בגדים:

הכניסו את הבגדים, הסדינים, המגבות ושאר הדברים לפי סדר הפריקה שלהם בבית החדש. לדוגמא : את בגדי הילדים ארזו בקרטונים נפרדים ורשמו על הקרון בגדי ילדים, כך תוכלו להניח את קרטון בגדי הילדים בחדר הילדים הישר לארון בחדר הילדים. קפלו את הבגדים ואל תתעצלו, אחרת תצטרכו לעשות זאת בעת הפריקה. מלאו את הקרטון עד הסוף כך שלא יהיה להם מקום ליפול וייהרס לכם כל הקיפולים. חברות המבצעות הובלה עם אריזה מיומנות ומקצועיות באריזת תכולת הדירה הוטיפים הללו מגיעים הישר מהם מניסיון רב שנים.

אריזת חומרי ניקוי ונוזלים אחרים:

וודאו שכל הבקבוקים סגורים היטב, כך שלא ייפתחו בעת המעבר ולא יישפכו וייגרמו נזק לתכולה שבארגזים האחרים. מניסיוננו, לא פעם נפתחו בקבוקים של חומרי ניקוי והכתימו בגדים, אל תתעצלו. אם אתם רוצים להיות בטוחים שלא תישפך תכולתם אנו ממליצים לכם בחום לשים אותם בתוך שקית של פח אשפה ואז להכניס אותם לקרטון, כך שגם אם ייפתחו, לא ייגרמו לנזק מיותר.

אריזה של ציוד תקשורת:

מערכות סטריאו, מולטי מדיה, טלפונים, כבלים, ממירים וציוד נלווה אחר, סדרו לפי סדר חיבורם בבית החדש. לדוגמא: את הממיר של חדר ההורים וכל הכבלים הנלווים ארזו בשקית נפרדת בתוך הקרטון ואת תערבבו עם כבלים השייכים למוצרים אחרים.

עטיפת מראות ותמונות:

עטפו בניילון בועות וסגרו את העטיפה עם סרט דבק. אם ברצונכם לוודא שהן לא יישברו או יישרטו או ייפגעו עטפו בכמה שכבות היטב.

תכשיטים, כסף ודברי ערך אחרים:

לא אורזים תכשיטים ודברי ערך בקרטונים! קחו אותם אתכם בתיק אישי. גם אם חברת ההובלה ששכרתם את שרותיה אמינה ביותר. אפילו אם עברתם איתה בעבר, אל תסתכנו ולו רק בכדי להימנע ממצב לא נעים אם ייאבדו לכם דברים יקרים. כך לא יהיה לכם ספק שנאבדו ולא יקום החשש שמא גנבו לכם. שימו לב טוב טוב לטיפ הזה. לא משאירים תכשיטים וחפצים יקרי ערך ארוזים בקרטונים!

כמה עולה אריזת דירה?

עלות ממוצעת של אריזת קרטון על ידי חברת ההובלה נע בין 20-35 ₪. המחיר משתנה מחברת הובלה אחת לאחרת. פרמטרים כמו גודל הדירה מהווה נדבך חשוב במחיר אותו תשלמו עבור יחידת קרטון אחת. ככל שהדירה תהיה גדולה יותר כך תשלמו פחות עבור שירותי אריזה. הכנו לפניכם מחירון שיעזור לכם לקבל קנה מידה כמה תעלה לכם אריזת הדירה. שימו לב שהמחירים מתייחסים לאריזה דירה כאשר הזמנתם יחד שירותי הובלה עם אריזה. אם תזמינו אריזה ללא הובלה,  צפו לקבל מחיר גבוה בכמה מאות שקלים מחברות פרטיות המבצעות את השירות.

מחירון אריזת דירה

מספר חדרים כמות ארגזים ממוצעת מחיר לארגז סה"כ מחיר אריזת דירה
1 0-20 35 700
2 20-40 25 1000
3 40-60 25 1250
4 60-80 25 1750
5 80-120 20 2000

שימו לב: הובלה ואריזה אינם כוללים פריקת התכולה בבית החדש. אלא אם תבקשו גם פריקה הדבר ייחשב כתוספת על המחיר שציינו במחירון האריזה. מחיר הובלה לסיכום, שירות זה יחד עם הובלה מייקר את במחיר הכולל. שירותי אריזה הם בגדר מותרות. אם אתם יכולים להרשות לעצמכם להתפנק ולעבור דירה בלי להרגיש את המעבר כמעט הזמינו אריזה והובלה יחד. 

הובלת דירה ואריזה במחיר משתלם תוכלו למצוא באתר GetMoving על ידי פתיחת מכרז. סמנו באתר החברה שברצונכם לקבל הצעת מחיר להובלה כולל אריזה. כעת השוו בין המחירים שקיבלתם. השוו גם את ההמלצות וחוות הדעת שנתנו לקוחות העבר על טיב איכות שירות שקיבלו. בחרו במחיר הובלה עם אריזה שמשתלם לכם וקבלו ייעוץ ממחלקת שרות הלקוחות של GetMoving  במי לבחור.

שירות אריזת דירה

הובלה ואריזה לפני אחסנה 

כעת משסיימתם לארוז את הדירה לפני ההובלה או השתמשתם בישרותי הובלה ואריזה ואתם מחפשים חברת אחסנה לתכולת הבית, לפניכם מספר אפשרויות:

  • חיפוש חברת הובלה ואחסנה במטרה לחסוך עיסוק כפול: חברות רבות מספקות את שני השירותים. מובילים לכם את הדירה לחברת אחסנה באזור מגוריכם וסוגרים לכם את המחיר מול חברת האחסון. היתרון במציאת חברת הובלה שיש לה גם מקום אחסון הוא חסכון בזמן וחיפושים. החסרון הוא שיש מעט מאד חברות שיש להם מקום אחסון משלהם.
  • חיפוש חברת הובלה בנפרד וחברת אחסנה בנפרד, יכול להביא לחסכון כלשהו בעלויות ובתנאי שתערכו חקר שוק יסודי ותדעו כיצד יש לחשב את עלויות אחסון דירתכם.
  • הטריק במציאת חברת אחסנה זולה ומשתלמת הוא לשלם לפי מטר קוב אחסון לאחר שביצעתם השוואת מחיר, או לבקש מאתר GetMoving הצעת מחיר משולבת. היתרון בקבלת הצעת מחיר מאתר החברה, יביא בהכרח למחיר אחסנה למטר קוב הזול ביותר, בשילוב עם חברת הובלות במחיר המשתלם ביותר, בשילוב חסכון בזמן יקר ובחוסר ידע מקצועי לגב מחירי אחסנת תכולה.

שאלה: כמה עולה אחסנת תכולה לחודש?
תשובה: אחסנת דירה בדרך כלל מחושבת לפי מטר קוב. 

מחירון אחסנת דירה

מספר חדרים לאחסון מחיר אחסנה ממוצע לחודש מחיר אחסנת דירה לשנה למטר קוב מחיר אחסנת דירה לחודש למור קוב
2 400-800 28-32 28-36
3 600-900 28-32 28-36
4 900-1600 28-30 28-32
5 1600-2600 28-30 28-32

*הערה: ככל שתקופת אחסנת הדירה ארוכה יותר כך ניתן להוזיל את מחיר האחסנה למטר קוב.
* יש לבדוק מול ספק האחסנה מחירים מעודכנים מכיוון שיתכן שהמחירים אלו אינם מעודכנים.

אחסון תכולת דירה

אחסון דירה שלמה: 

ניתן לשים במחסנים תכולת בית שלם, כולל כל הרהיטים, מוצרי חשמל, קרטונים וכו'. יש לוודא כי לחברה אחסנה עם ביטוח תכולה  ובשום פנים ואופן לא לוותר על הביטוח. שימו לב כי בעל חברת האחסון הציג בפניכם ביטוח בתוקף והמקום בו אתם מאחסנים הוא ללא טחב ולחות. בהזמנת הובלה ואחסנה יחד תוכלו למצוא מחיר מוזל הן למחיר ההובלה והן למחיר האחסנה. אם אתם יודעים שאתם צריכים הובלה עם הכנסה עשו זאת יחד וחסכו הרבה כסף.

אחסון רהיטים:

ללא כל קשר להובלת דירה, אם יש בידיכם רהיטים שקיבלתם או רהיט שהזמנתם מח"ול או סתם קניתם סלון או מזנון ואתם רוצים לאחסן את הרהיט במקום מאובטח כדאי ורצוי לאחסן בחברות אחסנה מוכרות אמינות אשר מחזיקות בביטוח תכולה. שימו לב שהציגו לכם את פוליסת הביטוח של האחסנה. את הרהיטים אותם אתם מעוניינים לאחסן רצוי לעטוף היטב על מנת לשמור עליהם במצב טוב ללא אבק. חשוב מאד לארוז באופן מקצועי ונכון בכדי לשמור היטב על הרהיטים מפני סוגי עש למיניהם וכל מיני מזיקים.

אחסנת חפצים:

ניתן לאחסן חפצים מסוגים שונים ובגדלים שונים. ניתן לאחסן כל פריט ובלבד שחברת האחסון מאשרת כי התכולה מבוטחת. סוגי מקומות אחסנה: חדרי אחסון: ישנם חדרי אחסנה בגדלים שונים לתקופות קצרות וארוכות. מכולות: אפשרות לשכור רבע מכולה, חצי מכולה ומכולה שלמה. המחיר ייחשב לפי קוב.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות