אריזת דירה בתל אביב

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

כל מה שצריך לדעת על הזמנת שירותי אריזת דירה בתל אביב מרוכזים לפניכם בדיוק כאן. כמה עולה אריזת דירה בתל אביב והאם המחיר שונה מערים אחרות, כמה זמן לקוח לארוז דירה שלמה, מה לגבי קרטונים וחומרי אריזה, מי צריך לקנות אותם ומה כלול במחיר.

אחד השירותים השכיחים ביותר בשנים האחרונות שעשו אלינו "עליה" בשנים האחרונות הם שירותי אריזה וסידור דירה בסמוך למועד ההובלה ומעבר דירה. יותר ויותר גולשים מזמינים שירותי הובלה עם אריזת דירה בתל אביב כשירות שלם ומשלים. הזמנת חברת הובלה היא כבר דבר מובן מאליו אבל שירותי אריזה זה שירות שבעבר לא הכרנו, לא ידענו שהוא קיים ואולי עד היום חלק גדול לא יודע עדיין מה הוא כולל וכמה הוא בעצם עולה.

שירותי אריזת דירה בתל אביב - גט מובינג

הובלה ואריזת דירה בתל אביב כולל חומרי אריזה

השירות הזה הוא לא פחות ממהפכה של ממש בתחום העברת הדירות, הוא חוסך זמן ביום מעבר הדירה, מוזיל עלויות ברכישת קרטונים חומרי אריזה והופך את יום ההובלה מיום שכל כך חששנו ממנו ליום מהנה, ככזה שבפעם הבאה שתעברו דירה, לא תחששו לעבור, לא תצטמררו ממחשבת האריזה ובטח שלא מהמחיר, כי הוא הרבה יותר זול ושווה לכל כיס ממה שחשבתם.

אתם יכולים להזמין הובלת דירה בתל אביב, שירותי אריזה בתל אביב וחומרי אריזה במחיר 4,000 ₪ בלבד! בעבר זה היה מחיר של שירותי הובלה בלבד, כיום ניתן לרכוש את כל החבילה במקום אחד, בלי חיפושים, בלי חששות, כל כך פשוט, כל כך זול. לכל הובלה יש מחיר שונה ולכל דירה יש כמות שונה של תכולה לאריזה ואת זמן העבודה שלה. אך בהזמנת כלל השירותים בחבילה, תוכלו באמת ליהנות ממחיר זול שהופך את שירותי ה"אקסטרא" שפעם היו שמורים לעשירים, אפשריים לכולנו.

מחירים בתל אביב לעומת ערים אחרות – תארוז לי בבקשה

בתחומים רבים קיים הפרש מחירים בין תל אביב לערים אחרות, כך למשל נכון הדבר לגבי מחיר השכרת דירה בתל אביב לעומת השכרת דירה ביקנעם, קיים הפרש מחירים בין מחיר כוסית ודקה במועדון בתל אביב לעומת כוסית וודקה בדיסקוטק של מושב בעמק יזרעאל.

מחירי אריזת דירה בתל אביב כמעט זהים בכל נקודה בארץ ואינם תלויי מקום והפער עשוי לנוע בין 10% ל-15% בלבד, אם בכלל. מחיר אריזת דירה בלבד ללא סידור ופריקה עשוי להיות מתומחר ב-3 אופנים:

  • מחיר אריזה על פי מספר קרטונים- כך למשל תשלמו מחיר הנע בין 20 ₪ ועד 30 ₪ לכל קרטון ארוז. לצורך המחשה, אריזת דירה בת 3 חדרים הכוללת כ-40 קרטונים מלאים תעלה לכם בממוצע 1,000 ₪ כולל אספקת כל חומרי האריזה הנחוצים.

  • מחיר אריזה לפי שעה- חברות אריזת דירה בתל אביב מתמחרות את המחיר על פי שעת עבודה כפול מספר העובדים בצוות המבוקש. שיטת תמחור זו נהוגה בדרך כלל כאשר העובדה הנדרשת גדולה מאד וקשה לאמוד את המחיר במדויק.כך למשל, כאשר מדובר באריזת בית פרטי בן 7 חדרים, חללים רבים בבית, תכולת גינה וגג.

  • מחיר אריזה גלובלי- חברות אריזת תכולה בתל אביב נוהגות לתמחר את השירות על פי מחיר קבוע וגלובלי עבור יום עבודה מלא לכלל הצוות. כך למשל, אין זה משנה אם העבודה תסתיים לאחר 6 שעות או 8 שעות, אין זה משנה אם היקף האריזה עולה על 70 קרטונים או על 90 קרטונים. תקבלו הצעת מחיר לאריזת דירה בתל אביב עם טווח מותר של מספר קרטונים, טווח מוגדר של מספר מסדרות שיגיעו אליכם ביום האריזה והבטחה בלתי ניתנת לערעור שהעבודה תסתיים היום ויהי מה.

ארזתם לבד או ארזו עבורכם – מה כדאי?

על מנת להשיב על השאלה, עלינו לדון בשני פרספקטיבות עיקריות:
האחת, היא מבחינת המחיר והעלויות. השניה היא מבחינת דחיקות הזמן והרצון לארוז לבד.

  1. לארוז דירה לבד - פרספקטיבת המחיר: אם החלטתם לארוז את הדירה לבד, תצטרכו להזמין חבילת חומרי אריזה למעבר דירה בתל אביב, עליה תשלמו בממוצע כ-250 ₪ לדירה עד 3 חדרים. מעבר לכך כמובן שתצטרכו להשקיע  מזמנכם בממוצע כ-6 עד 8 שעות כיומיים לפחות. אם נשקלל זאת לכדי עלויות בכסף ממש, הרי ששני ימי עבודה בממוצע מכניסים כ-700 ₪. עלות יומיים עבודה על פי התסריט שוות ערך ל-700 ₪. נוסיף על זה את 250 השקלים בעבור חומרי האריזה והנה לכם מחיר אריזת דירה באופן עצמאי – 950 ₪ וזו אמת לאמיתה- עובדה.

  2. להזמין שירותי אריזת דירה בתל אביב – מחיר: אם החלטתם להשתמש בשירותי אריזה בתל אביב תשלו בממוצע ע"פ הקריטריונים שלקחנו למעלה, כ-1,000 ₪ עד 1,500 ₪. מחיר האריזה כולל בתוכו את אספקת חומרי האריזה.

לסיכום מבחינת מחיר כמעט ולא קיימים פערים בין ביצוע אריזה עצמאית לבין השמנת שירותי אריזה. 

בואו נבחן את נקודת הפרספקטיבה השניה: דחיקות הזמן והרצון לארוז לבד: כמה זמן לוקח לארוז דירה לבד: כפי שכבר אמרנו הזמן הממוצע לאריזת דירה בת 3 חדרים הוא כיומיים מלאים, או בפריסה של כמה שעות כאן וכמה שעות שם תמצאו את עצמים אורזים כמעט שבוע שלם שבו הבית כבר לא מתפקד כבית אלא כמחסן על גלגלים. בהזמנת שירותי אריזת דירה בתל אביב תזכו לצוות אורזות מקצועי ומומלץ שיקח לו עד 8 שעות עבודה לכל היותר, ביום אחד מרוכז.

היתרון שבהזמנת סידור ואריזת דירה במרכז הוא חסכון בזמן, אבל חשוב יותר הוא ההתנהלות בבית מהרגע שבו החלטתם על מעבר דירה ועד יום ההובלה. ההבדל הוא בין להרגיש בבית ולהמשיך להתנהל כרגיל עד יום ההובלה לבין להיות על מזוודות כבר שבוע לפני. ההחלטה כולה שלכם. רוצים שיארזו לכם- הרווחתם פעמיים:

הפעם הראשונה שכבר דנו בה היא שיוויון בעלויות השירות. הפעם השניה שאתם מרוויחים הוא בסדר המופתי שהדברים שלכם יהיו ארוזים וכמובן הנוחות והקלות שבפריקת התכולה בבית החדש. אורזים בתל אביב לפני הובלת הדירה משנה את יום פריקת התכולה על פיה: לא עוד בלאגן ותהו ובוהו, לא עוד חיפוש בלתי נגמר אחר בגדים, כלים או חפצים. אם הזמנת שירותי אריזת דירה בתל אביב לא תמצאו את עצמיכן שואלים: "איפה שמתי את המכנסיים האפורים" וגם לא " איפה ארזתי את השלט של הטלויזיה", הכל יהיה ידוע וברור. על כל קרטון יהיה כתוב מה הוא מכיל ומאיזה חדר וכמובן לאיזה חדר הוא שייך. כל קרטון יהיה מסודר בצורה מופתית, כך שכל שנותר לכם הוא להרים את הבגדים אות החפצים ולהניחם כמקשה אחת במקום החדש.

לסיכום: הזמנת אריזת דירה חוסכת זמן בפריקה, מונעת בלאגן וחיפוש דברים ובעיקר פותרת אתכם מימים ארוכים ומפרכים במקומם תוכלו לצאת לחופש.

קרטונים לאריזת דירה

חברות אריזת דירות מומלצים בתל אביב

אנו מבטיחים לכם שבשונה מכל אינדקס אינטרנטי אחר, אצלנו תמצאו רק חברות אריזה מומלצות בתל אביב שעברו בחינה קפדנית, חתמו על הסכם עבודה וניסיונם נבחן לפנים ולאחור. אנו ב-GetMoving עוסקים בכל הקשור למעבר דירה, אריזת דירה, אספקת חומרי אריזה, מנופי הרמה וסידור דירות. אנו מספקים מזה שנים את כל השירותים המשלימים ואנו מקפידים לצרף רק חברות מומלצות בכל תחום ותחום.

חברות המספקות שירותי אריזת דירה ותכולה בתל אביב עוברות אצלנו ביקורת קפדנית בעת הצטרפותן למערכת וכן ראיון אישי בתוספת דרישה להבאת המלצות אוטנטיות מלקוחות עבר. המערכת שלנו עוקבת בדריכות אחר נותני שירותי האריזה באתר ודאגת לקבל משוב ודירוג מגולשים שהזמינו את השירות.

השוואת שירותי אריזה בתל אביב

בחירת חברת שירותי אריזה בתל אביב תעשה ידכם לאחר שיהיה בידיכם את כל המידע הדרוש. כך תדעו מהו ציון הגולשים על רמת שירות האריזה, תדעו מהו גודל הצוות האורז בכל חברה, מהם זמני הביצוע וציון הגולשים בכל אחד מהפרמטרים.

אנו דואגים שאתם תהיו שבעי רצון מכל שירות שרכשתם באמצעות מערכת השוואת חברות אריזת דירה, בדיוק כפי שאתם מרוצים משירותי הובלת הדירה שהזמנתם באמצעות המערכת. כל הזמנה זוכה לאישור כתוב ומפורט, פיקוח וליווי במקרה של תלונה או אי הבנה.

לאחר שביצעתם השוואת מחירי שירותי אריזת דירה בתל אביב בין חברות מומלצות, קל ובטוח לתת לאחרים לבצע את העבודה הסיזיפית. מחיר האריזה יהיה בוודאי הזול ביותר והשירות והמקצועיות אינם עוד בגדר לוט בערפל כי הם מאומתים ע"י מאות גולשים.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות