הובלות בבת ים

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

רוצים להזמין שירותי הובלות בבת ים עכשיו ולקבל הצעת מחיר ממספר מובילים על המקום? גטמובינג היא הפלטפורמה היחידה המאפשרת לכם לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומדויקות בהתאם לתכולה, הכתובות ותאריך ההובלה שהזנתם. ההשואה שלנו מתבצעת בזמן אמת וכל שנדרש מכם הוא 2 עד 3 דקות של מילוי פרטי ההובלה ולחיצה על כפתור בצע השוואה עכשיו.

 רשת האינטרנט מלאה בפרסומות אודות חברות מומלצות כאשר בפועל, אין הדבר כך כלל וכלל. לכן ריכזנו עבורכם את הדברים החשובים שמהם אתם צריכים להיזהר כשמזמינים מוביל דרך רשת האינטרנט בלי היכרות מוקדמת:

הובלות בבת ים - גט מובינג

היזהרו מהמלצות כוזבות על חברות הובלה מומלצות

אתרים רבים לקחו את הכלי הנפלא הזה והפכו אותו לכלי שיווקי, באמצעותו הם מושכים לקוחות להזמין שירותים גם כאשר הדבר גובל במרמה וזיוף חוות דעת והמלצות. לכן, חשוב מאד לשים לב באיזה אתר אתם קוראים המלצה והאם האתר הממליץ אכן אמין ואמתי ולא מזייף את התוצאות ללקוח. הדרך הטובה לעשות זאת, היא באמצעות יצירת קשר עם החברה המפרסמת ולשאול מה הבסיס לפיו הם מציגים את הדירוג וחוות הדעת על חברות הובלה בבת ים. קחו חוות דעת רנדומלית וצרו קשר עם נותן חוות הדעת ואמתו איתו את השירות שקיבל.

היזהרו מחברות הובלה שמחירן נמוך ב-50% מיתר החברות

שימו לב! נכון שכולנו רוצים למצוא את המחיר הכי זול להובלה בבת ים, אך יש לדעת כיצד לעשות זאת נכון. לדוגמא, אם קיבלתם 5 הצעות מחיר בקליק, מאתר כלשהו, וכולם הציעו לכם טווח מחירים הנע בין 2,000 ₪ ל-2,500 ₪ ולפתע מצאתם חברה שמבקשת רק 1,000 ₪, הדבר צריך להדליק אצלכם נורה אדומה. מדוע שחברה אחת תציע מחיר שאינו מספיק אפילו עבור ההוצאות שלא לדבר על רווחים? איזו חברת הובלות בבת ים תסכים לעבוד חינם ללא רווח?

התשובה לכך תתגלה לכם ביום המעבר בו קרוב לוודאי שתדרשו לשלם תוספות מחיר מסיבות שונות ומשונות. היזהרו שלא להפוך ללקוח שבוי, בו תאלצו לשלם תוספות כי אין לכם ברירה ואתם ממש בבוקר פינוי הדירה. בכדי להימנע מכך רצוי לבדוק המלצות על חברת ההובלה שבחרתם בטרם סגרתם סופית את ההזמנה. שנית, עליכם לקבל אישור הזמנה ובכתב ובו מחיר ההובלה, שעת הגעה, ציון התכולה, פירוט מה כולל הרכבה ופירוק ומה לא, קומות, מעלית ושביל הכניסה לבית. ציינו בהזמנה שלא תהיה כל תוספת מחיר מכל סיבה שהיא ובתנאי שאתם לא הוספתם תכולה על זו שציינתם בהזמנה. כתבו שהסכמתם על פיצוי מוסכם ללא הוכחת נזק במקרה בו חברת ההובלות לא הגיע כלל או איחרה מעבר לשעה מסוימת.

חברות הובלה בבת ים והסביבה

אין זה משנה אם חברה ההובלות שהזמנתם היא מבת ים במקור או בסביבה. מה שכן חשוב, הוא מספר שנות הותק שלה והניסיון המקצועי וכמובן טיב השירות. חברת הובלות בבת ים במחיר זול ניתן למצוא באתר GetMoving באמצעות מערכת חינמית לגמרי המאפשרת לכם לערוך השוואת מחירי הובלה בבת ים ולקבל הצעת מחיר מדויקת וסופית עבור הצרכים שלכם.

יתרה מכך, באתר תוכלו למצוא חוות דעת והמלצות מאומתות להובלות מקצועיות בבת ים וליהנות ממעבר דירה בבת ים בראש שקט וללא בעיות. אנחנו מתחייבים למקוריות של כל חוות הדעת שאתם רואים באתר שלנו. האפשרות להוסיף חוות דעת ניתנת רק למי שביצע הזמנה באמצעות האתר והמערכת שלחה לו ביום סיום ההובלה קישור לדירוג חברת ההובלה. גם בגוגל אם תציצו תגלו כי הציון של אתר גטמובינג הוא הגבוה ביותר בענף ההובלות ועומד על 4.9 מתוך5 ! וזאת על פי למעלה מ-1,000 מדרגים.

הובלות עם מנוף בבת ים

מעבר דירה באמצעות מנוף הוא שירות שהתפתח בעשר שנים האחרונות והפך לחלק בלתי נפרד מהקידמה וייעול העבודה בענף הובלות דירה בבת ים. מנוף הרמה מביא לחסכון במספר צוות הסבלים הנדרשים לביצוע, מביא לחסכון בזמן המעבר, מפחית עוד יותר את הסיכון שבפגיעה ברהיטים והופך את התהליך כולו למהיר יעיל ונוח יותר. הובלה עם מנוף בבת ים במחיר זולים ניתן למצוא באתר גט מובינג, כל שתצטרכו לעשות הוא לסמן בפרטי ההובלה שאתם מעוניינים בשירות מנוף ועשרות הצעות מחיר יופיעו על גבי מסך המחשב או הנייד שלכם. כל כך פשוט, כל כך קל, במיוחד שיש לכם את האפשרות לדבר עם מציעי ההצעות טלפונית ואף להתרשם באופן אישי מהדמות מאחרי ההצעה ורק אז להחליט במי לבחור בכדי לעבור דירה בראש שקט.

מחיר הובלת דירה עם מנוף בבת ים לא צריך לעלות על 450 ₪ לשעה. באופן עקרוני זה המחיר הממוצע בכל חלקי הארץ. מחיר אחיד זה לשעת עבודה ברוב המקרים משולם ישירות לחברת המנופים אלא אם סיכמתם עם המוביל שלכם אחרת. אם קיבלתם הצעת מחיר דרך אתר getmoving, הצעת המחיר המתקבל כולל את שירותי המנוף. חלק מהחברות ידרשו 400 ש"ח והמחיר יכול להגיע כפי שאמרנו ל-450 ש"ח שזה סביר ותקין לאור התייקרויות המשק כולו בשנים האחרונות.

הובלה עם אריזה של התכולה בבת ים

אחד השירותים המומלצים ביותר שלא כדאי לכם לפספס כאשר אתם מזמינים שירותי הובלות בבת ים הוא שירותי אריזת דירה. שירות נפלו זה חוסך לכם הרבה, אבל הרבה עבודה. אתם לא צריכים לקנות קרטונים, גם לא לחכות לחברה שהזמנתם שתספק לכם קרטונים כשבוע לפני יום המעבר, אפילו אם זה בחינם. אתם גם לא צריכים להפוך את הבית שלכם למחסן בארגזים שבוע שבועיים לפני יום המעבר. אתם גם לא צריכים לקנות חומרי אריזה, כמו דבק, נייר אריזה, ניילון בועות- פצפץ, אין צורך שתזוזו מהספה.

שירות הובלה עם אריזה בבת ים כולל בתוכו אספקת כל חומרי האריזה, צוות אורזים שיעטפו ויכינו את כל הבית למעבר, רישום על גבי כל קרטון וקרטון מאיזה חדר נלקח ומה הוא מכיל ומיקום הקרטונים לפי הרישום בדירה החדשה. עלות אריזת דירה נע בין 20 ₪ ל-25 ₪ לקרטון ארוז. מחיר האריזה משתנה בהתאם לכמות הארגזים והיקף ההובלה. אין משמעות לקומות או לאי קיומה של מעלית וגם לא למרחק למשאית. מחיר אריזת דירה בבת ים מושפע אך ורק מגודל ההובלה שלכם. ישנם חברות שנותנות מחיר פאושלי, כלומר מחיר כולל ויש כאלו המתמחרות את מחיר האריזה נמוך יותר ככל שכמות האריזה גדולה יותר.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות