הובלות בגדרה

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

לכולנו נמאס ליפול על חברת הובלות בגדרה שאינה מקצועית, כזאת שמעלה לנו את מחיר ההובלה בזמן המעבר, כזאת ששוברת לנו את החפצים או שורטת לנו אותן ואומרת "זה היה ככה כשבאנו". בא לנו למצוא חברת הובלה אמינה, כזו שיודעת לתת שירות איכותי, מקצועי, מסביר פנים ומצדיק את המחיר אותו אנחנו משלמים. כזו שיש עם מי לדבר כאשר יש תקלה וכזו שנשמח להמליץ עליה בסיום.

הובלות בגדרה

כך נמצא חברה מומלצת להובלת דירה בגדרה

הפעם לא מוכרים לכם פרסומת רק כדי שתקנו. הפעם לא מציעים לכם תוכן שיווקי בלי כיסוי. המקום הזה בו נמצאים המצטיינים של המצטיינים שבמובילים, פתוח לפניכם בשקיפות מלאה, חינם, ללא תשלום, ללא התחייבות. מערכת פשוטה של השוואת מחירי הובלה בגדרה מאפשרת לכם למצוא את כל הדברים החשובים באמת לבחירה מוצלחת.

הצעות מחיר רבות בלי להרים טלפון אחד- לאחר הזנת פרטי התכולה שלכם, המערכת תציג לכם תוך דקות בודדות און ליין הצעות מחיר ממגוון רחב ששל חברות הובלה מומלצות בגדרה והסביבה ובסיומה יתקשרו אליכם עד 4 מהמובילים שהשתתפו במכרז להציג את מרכולתם. כלומר, להסביר לכם למה כדאי לבחור דווקא בהצעה שלהם אם היא זהה לאחרת מבחינת המחיר.

יכולת צפייה בחברות הובלה מומלצות בגדרה- בתוך כל הצעת מחיר תוכלו לצפות בדירוג המוביל ובחוות דעת שרשמו לקוחות עבר מקוריים ואוטונטים בלבד.

תקנון כללי הובלה  זמין להורדה- תוכלו להוריד את תקנון האתר ולהכנס אליו באמצעות קישור באישור ההזמנה שקיבלתפ.

חסכון בזמן חיפוש הובלה בגדרה- במערכת חוסכת לכם שעות של חיפוש, עשרות טלפונים וכמובן חוסכת לכם את החשש המלווה במעבר דירה.

מחיר הובלה גדרה

לאחר שגילינו מה הדרך הבטוחה לעבור דירה בראש שקט נפנה לשאלת השאלות: כמה עולה הובלה בגדרה? שימו לב, תשובתנו היא כנה אמיתית וללא ספק תביא לתוצאהנ המדוייקת ביותר בלי כל סטייה. מחיר הובלה בגדרה משתנה מלקוח ללקוח בהתאם לצרכים הבלעדיים שיש לכל אחד. אנו יכולים להציע לכם מחירון הובלות שיציג לכם כמה עולים שירותי הובלות בגדרה אך הוא לא יהיה מדויק כמו לפתוח מכרז חינם להשוואת מחירי הובלה. מחיר ממוצע של דירת שני חדרים ינוע בין 1000 ₪ ל-2500 ₪. מחיר ממוצע של הובלת דירת 3 חדרים ינוע בין 1800 ₪ ל-3500 ₪, הובלת דירת 4 חדרים בתוך גדרה תעלה בין 2,500 ל-4,000 ש"ח וכך הלאה.

מחירון הובלות בגדרה לא יכול לשקף כמה תעלה לכם ההובלה. הסיבה לכך נעוצה בטווח המחירים המשתנה בהתאם לחודשי השנה, עונת שיא ועונת שפל, כמות התכולה, פירוקים והרכבות נדרשים, קומת הדירה, המרחק בין המשאית לכניסה ועוד הרבה פרמטרים. לכן, בבואנו לדעת מה מחיר הובלה גדרה נבצע עכשיו השוואת מחירים ונבחר את ההובלה המשתלמת ביותר בגדרה והסביבה.

מנוף להובלת דירות בגדרה

בדירות גדולות כדאי להשתמש בשרותי הובלה עם מנוף בכדי ליעל את זמן המעבר ולקצר אותו לפחות בחצי מהזמן. שירות זה יביא לכך שתגיעו לדירתכם החדשה כבר בשעות הצהריים המוקדמות במקום אחר הצהריים. את הזמן שחסכתם תוכלו לנצל לסידור הדירה החדשה כך שכבר באותו היום כבר תרגישו בנוח כשהכל מסודר ומאורגן והיום הזה יהיה מאחוריכם. כמובן שסידור דירה חדשה ואבזורה נמשך אפילו כמה שבועות אבל את הקטע הקשה סיימתם.

כמה עולה מנוף להובלת דירה בגדרה?

מחיר מנוף מתוחשב לפי זמן. שעת עבודת מנוף עולה כ- 350-400 ₪ ובדרך כלל נכללת בתחשיב המוביל את מחיר ההובלה. לעתים מיידעים אתכם מראש כי את התשלום אתם מבצעים ישירות מול המנופאי. אך תמיד, אין חברת ההובלה אמורה לגבות כל עמלה בעבור השידוך. המחיר אמור להיות מושלם לחברת המנופים ולא אמורים להרוויח עליכם כסףבעבור שידוך זה. מנוף לקומה 7 ועד קומה 8 עולה כ-600 ₪ והמחיר עולה ככל שעולים בקומות. מחיר מנוף משתנה לא בגלל שפותחים את המנוף לעוד קומה אלא בגלל שמקומה 6 יש תורך בסוג אחר של מנוף. יש מנופים שמגיעים עד קומה 6, יש כאלה שמגיעים עד קומה 10 ויש מנופים שמגיעים גם לקומה 16. היתרון שבהזמנת הובלה עם מנוף מעבר לחסכון בזמן הוא הורדת הסיכוי שתכולת הבית שלכם תפגע או תינזק במהלך העברת הדברים. ככל שתכולת הבית תנוע פחות בין חדרי מדרגות ומעליות כך הסיכוי להגעתם בשלמות וללא פגע גודלת.

חומרי אריזה שצריכים להכין בעת מעבר דירה

לאחר שתסגרו עם חברת הובלה בגדרה תצטרכו להצטייד בחומרי אריזה. הכוונה כאן היא לסרט דבק הידוע בשמו "מסקנטייפ" כמו זה שבתקופת מלחמת המפרץ. עלות גליל דבק בארוך 60 מטר צריכה לעלות לכל היותר 5 שקלים. יש גלילי דבק באורך 135 מטר שמחירם לא צריך לעלות על 8 שקלים.

בנוסף אם אתם רוצים לעטוף את כלי המטבח מבלי שתצטרכו לשטוף אותם בדירה החדשה תקנו נייר אריזה. אחרת, תמיד תוכלו להשתמש בעיתונים. יתרה מכך, אם סיכמתם עם המוביל שהוא לא מספק קרטונים תצטרכו לקנות גם אותם. עלות קרטון אריזה בגודל 60*40*40 צריכה לעלות בממוצע 5 שקלים לקרטון. תוכלו לרכוש אותם באתר זה בחנות חומרי אריזה במחיר מוזל בעשרות אחוזים בלעדי ללקוחות GetMoving.

לדברים שבירים מומלץ לקנות גם ניילון בועות הידוע בשמו "פצפץ", כן, זה אותו ניילון שהיינו אוהבים לפוצץ שהיינו קטנים. עלות גליל כזה היא בסביבות ה-55 ₪. ניילון נצמד אין צורך שתקנו, חברה ההובלה שלכם צריכה לספק לעצמה בכדי לעטוף את כל הרהיטים שלכם לפני שמזיזים אותם מהבית.

שירות אקסטרא שמאד מומלץ הוא שירות אריזת דירה: שירות זה חוסך מכם את הצורך להכניס את כל תכולת הבית לארגזים. צוות המובילים שהזמנתם מגיע ביום המעבר או יום לפני ואורז את כל הבית עבורכם. שירות הובלה עם אריזה בגדרה אומנם מייקר את עלות ההובלה בכ-20 ₪ ועד 25 ₪ בממוצע לקרטון ארוז וזה כולל את עלות הקרטון. אך יתרה מכך, הובלה עם אריזה בגדרה והסביבה חוסכת מכם את התחושה הלא נעימה שכל הבית מבולגן ימים שלמים לפני יום המעבר. כך לא תצטרכו להרגיש שהבית שלכם על גלגלים ותוכלו לחיות בנעימות עד ליום מעבר הדירה ממש.

הובלת משרד בגדרה

רוב החברות שמבצעות מעבר דירות ובתים פרטיים מבצעות גם הובלת משרדים. עם זאת ישנם משרדים ענקיים ולא כל חברה תוכל להתמודד עם העבודה ותצטרך לעשות מספר "נאגלות" בכדי לסיים אותה. לכן, המלצתנו היא לוודא מה גודל המשאית שיש לחברת ההובלות בגדרה שהזמנתם ואם אין לה את הגודל המתאים ואין ברשותה מספר משאיות תצטרכו למצוא אחת מתאימה.

טיפ נוסף שיש לנו בכל הקשור למעבר משרד בגדרה הוא לציין במפורש כמה משאיות תצטרכו ואיזה חלק של התכולה דורש פירוק והרכבה, מהם דרכי הגישה למשרד והאם יש חובה מטעם ועד הבניין להזמנת מנוף להעברת המשרד. אם יש לכם מידע רגיש ואתם חוששים שמא יגעו לכם בדברים, אל תיקחו מוביל מהרחוב. באתר זה תמצאו רק חברות להובלת משרדים מפוקחות ומסודרות וגם תמצאו את המחיר הכי משתלם ברשת. באמצעות השוואת מחירי משרד בגדרה והסביבה אף אחד לא יוכל לנצל אתכם בכל הקשור למחיר.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות