הובלות בזכרון יעקב

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

מעבר דירה אף פעם לא היה משהו שאנחנו אוהבים לחפש באינטרנט. הרבה תוצאות חיפוש עולות כאשר רושמים במנועי החיפוש את צמדי המילים הובלות בזכרון יעקב מובילים מומלצים. החכמה היא לדעת כיצד לסנן מתוך מאות תוצאות דווקא חברת הובלה מומלצת בזכרון יעקב. תוכלו לעשות זאת באמצעות כמה דרכים שאחת מהן, החשובה ביותר היא באמצעות השוואת מחירי הובלה בזכרון יעקב.

באמצעות השוואת מחירים תוכלו למצוא הובלה זולה בזכרון יעקב ולא רק: תוכלו גם למצוא הצעה משתלמת, לקרוא חוות דעת ולעשות בחירה מושכלת ונכונה של מובילים בזכרון יעקב ללא טעויות.

הובלות בזכרון יעקב

הובלת בית פרטי בזיכרון יעקב

מצאתם את המקום? בדקתם את הגינה? החלטתם שעוברים…בואו נעשה לכם קצת סדר. הכינו לכם רשימה מסודרת, עיברו על כל תכולת הבית, חדר- חדר באופן פרטני ורשמו את תכולת הבית . דאגו לבדוק האם חלק מהריהוט או מוצריי החשמל גדולים מכדי לעבור בדלת הכניסה כפי שהם. אם כן, תדרשו לשירותי נגרות. לכן, דאגו לסמן זאת על מנת לא לשכוח לעדכן את חברת ההובלות עמה תיצרו קשר להעביר לכם את הדירה.

בהמון פינויים של דירות קרקע ישנו ציוד אשר אינכם רוצים לקחת לביתכם החדש. חשוב לתאם עם הרשויות זמני יום פינוי אשר ניתן להוציא לרחוב את הפסולת, והיכן להניחה. חשוב לציין שכל הרשויות נותנות דוחות על פינוי לא זמנים המותרים. אם מעבר הדירה שלכם בעזרת חברת הובלות בזכרון יעקב ,חפשו חברות אשר ממוקמות באזור. לפי מחרוזת החיפוש: "הובלת דירה בזיכרון יעקב במחירים משתלמים" או "הובלת בית פרטי בזכרון יעקב אם יש לכם בית פרטי. ככל שמילות החיפוש יהיו ממוקדות יותר כך התוצאות יהיו מתאימות יותר.

גטמובינג מתיעה את הדרך הטובה ביותר להובלה בזכרון יעקב והסביבה והיא כמובן פלטפורמה להשוואת מחירי הובלה בזכרון יעקב המציגה לכם הצעות לבחירתכם בזמן אמת ממש ובהתאם לתכולה שהזנתם. המערכת פועלת כך שאתם מזינים את הדרישה להובלה והמובילים שלנו מתמחרים את הבקשה שלכם על המקום. כל שנותר הוא להשוות חוות דעת, דירוגים והמלצות ולבחור בהצעה שנראית לכם המשתלמת ביותר. עדיין לא בטוחים במי לבחור? תנו למובילים שלנו שהשתתפו במכרז להתקשר אליכם ולהסביר לכם למה לבחור בהם. אתם לא צריכים לעשות דבר, מיד לאחר המכרז הטלפון יצלצל.

איזה אפשרויות יש לכם אם בחרתם שלא להשוות מחירים? לעשות את כל העבודה המפרכת אחד אחד בעצמכם וכך זה: צרו קשר עם 3 חברות לפחות. הקריאו להם מתוך הרשימה את פריטי ההובלה. לאחר התרשמות משיחתכם- בקשו שיגיע נציג וייבחן את כל מרכיבי ההובלה. בהובלת בית פרטי בזכרון יעקב יש צורך בחברת הובלה מקצועית אשר ברשותה רכב משא גדול אשר מכיל את כל תכולת הבית. בבתים פרטיים, ריהוט חצר ומחסן הם בעלי נפח גדול ויכולים לקחת המון מקום במשאית ולכן רצוי שהמוביל המבצע ייבחן את כל התכולה ויאשר שאכן יכול לתת שירות מקצועי ומהיר.

הגיע נציג ? הצעת המחיר נשמעת טובה? אל תסתפקו במילים.. בקשו טופס הזמנה מסודר! חברת הובלה מקצועית בזכרון יעקב צריכה לשלוח נציג עם טופס הזמנה. דאגו שתהיה התחייבות לזמנים ושמחיר ההובלה אשר נקבע בהזמנה לא ישתנה במהלך ההובלה.

טיפים ליום מעבר הדירה

דאגו להכין ארגז או תיק אשר בו הדברים החשובים שלכם, אותם תיקחו אתכם בנפרד מרכב ההובלה ליתר ביטחון שלא יאבדו או יתערבבו בין כל התכולה המועברת. תכשיטים, פנקסי שקים, מסמכים, ודרכונים, מפתחות וכמובן שגם מטענים. ארזו כל חדר בצורה יסודית ,כתבו על כל ארגז מה הוא מכיל ומספרו את כמות הארגזים.

למען הסדר הטוב שלכם ושל חברת הובלות בזכרון יעקב הכינו לכם רשימה ובה רשמו את כמות הארגזים מכל אזור בבית ,כך בסיום הפריקה תוכלו להיות בשליטה וכל ארגז יונח במקומו. הכינו מראש צידניות לצורך פינוי תכולת המקרר, את הפינוי עדיף לעשות לקראת סיום העמסת הדירה למשאית. המקרר הוא הפריט שעדיף להוציא אחרון מהדירה הישנה ובהגיעכם לביתכם החדש המקרר הוא המוצר הראשון שייכנס, חשוב לציין כי בהובלת מקרר, רצוי לא להפעילו עד כשעה לאחר המעבר.


הובלה ואריזה בזכרון יעקב:

שירותי אריזה והובלה בזכרון יעקב בעשור האחרון הם מונח משלים בקרב המון קהלי עוברי דירה. חברות הובלה רבות מספקות את השירות הנ"ל ובכך מגדילות את היקף הלקוחות וכמובן שהדבר מניב עוד רווח לחברה המעבירה. כאשר חברת ההובלה מבצעת את שירותי האריזה, מעבר הדירה הופך להיות נעים יותר קל ונוח. אין צורך לחיות בארגזים ולעסוק באריזה מידיי יום כשבוע ממועד זמן ההובלה הנקבע! עד לרגע הגעתם של מובילים מזכרון יעקב לא תרגישו שאתם עוברים דירה. יום לפניי הגעתם של האורזים, רצוי לעשות טיול בבית ולבחון מה לא רוצים. כל מה שאינכם מעוניינים להעביר שימו בפינה ואולי תוכלו לתרום אותו. הדבר יקל גם על חברת ההובלה ויחסוך להם זמן עבודה ובכך תמנעו מלקחת לביתכם החדש ציוד אשר אינכם באמת צריכים.

דרשו שכל אורז יסמן כל ארגז מהיכן ומה היא תכולתו ודאגו למספר את כמות הארגזים לצורך פריקה נוחה. מחיר לשירותי האריזה בזכרון יעקב אינו יכול להיות מדויק אם בחרתם שאופן התשלום יהיה לפי מחיר לארגז- זוהי טעות בהזמנת הובלה ואריזה בזכרון יעקב או בנימינה. דרשו לקבל הצעת מחיר גלובלית לכל אריזת הבית ובכך תמנעו מהפתעות מיותרות במהלך ההובלה. עוד נוסיף: כאשר חברת ההובלה מבצעת את האריזה, כל האחריות בנושא התכולה הוא על חברת ההובלה.

במקרים רבים כאשר מובילים דירה בזכרון יעקב וחס וחלילה קרו נזקים בתכולת הארגזים וחברת ההובלה היא זו אשר ארזה את הארגזים, לא תוכל לטעון שהנזק נוצר עקב אריזה לא מקצועית. באם בחרתם בהובלה ואריזה בזכרון יעקב ,דאגו שתחילת העבודה תהיה בבוקר, ולא בצהריי היום. אריזת דירה של תכולת בית לוקחת זמן של כ-4-5 שעות כשמדובר בצוות מקצועי שאורז, יש זמן העמסה, נסיעה, פריקה והרכבות של ריהוט אם פורק לוקחת יום עבודה מלא.

ועם כבר להתפנק… חברות הובלות בזכרון יעקב מספקות גם שירותי פריקה וסידור בית אם אתם אנשים עסוקים, או סתם מתעצלים… תוכלו לבקש גם שירותי פריקה. בשירות הנ"ל החברה שולחת נציגות אשר מקפלות את כל הבגדים בארונות ומסדרות את כל תכולת הבית לפי דרישתכם.

קצת על העיר זכרון יעקב

זכרון יעקב היא מושבה ומועצה מקומית במחוז חיפה בישראל שנוסדה ב-6 בדצמבר 1882 בידי עולים חובבי ציון מרומניה והייתה המושבה השלישית של אנשי העלייה הראשונה.  המושבה יושבת על חוטם הכרמל, חלקו הדרומי של רכס הכרמל. היא הוכרזה כמועצה מקומית בשנת 1950. בעשור האחרון העיר זיכרון יעקב והמושבים הסמוכים התפחתו והפכו ליעד בעבור משפחות אשר מחפשות את בית חלומותיהם בבית צמוד קרקע. בעקבות התפתחות האזור, מציאת חברת הובלה בזיכרון יעקב הוא נושא מבוקש. מאמר זה יכול לעזור לכם לקבל החלטה נבונה במציאת חברת הובלה בזיכרון יעקוב, או הובלת דירה בפרדס חנה במחירים זולים.

מעבר קל ונעים לכולכם!

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות