הובלות ביקנעם

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

חיפוש חברות למעבר דירה עומד להיות הדבר הקל ביותר שחוויתם מזה שנים. אם עד היום היה זה תהליך ארוך ומייגע, בין מאות מפרסמים באינטרנט ועשרות אינדקסים של מובילים, עכשיו הכל מרוכז באתר אחד- המוביל גם את ענף ההובלות ביקנעם וגם את הענף בארץ כולה- מקום בו אתם יכולים להשוות מחיר הובלה ולדעת כאן ועכשיו כמה תעלה הובלה ביקנענם וגם תוכלו להזמין עכשיו מבין הצעות המחיר שיופיעו ראון ליין ממש.

הובלות ביקנעם

כיצד השוואת מחירים ביקנעם פועל באמת להוזלת מחיר ההובלה?

אתר GetMoving עורך השוואת מחירים בזמן אמת בהתאם לפרטים שתמלאו באתר. המערכת תשלח את פרטי ההובלה שהזנתם רק לחברות הובלה מומלצות ומפוקחות בכללים מחמירים ע"י מנהלי האתר ומספר הטלפון לא ייחשף בפני מובילים שלא הששתפו במכרז ובכל מקרה ללא יותר מ-4 משתתפים במכרז שפתחתפ. את הצעות המחיר מזינים המובילים לנייד שלהם בהתאם לפרטים שהזנתם. הצעות מחיר אלה נשלחות באותו הרגע ממש ובזמן אמת למסך המחשב שלכם או מסך הטלפון הנייד שלכם. כל שנותר לכם הוא לבחור מבין כל הצעות המחיר עם מי אתם רוצים לעבוד. כסיוע לבחירה שלכם, תוכלו לצפות בסמוך לכל מחיר הובלה שניתן ע"י מוביל אחר, גם בדירוג שלו אשר נכתב ע"י לקוחות קודמים וגם המלצות אמתיות בלבד של לקוחות עבר. השוואת מחירים ביקנעם פועל באמת להוזלת מחיר ההובלה בכך שהוא מאפשר לכם לקבל מספר הצעות מחיר מדויקות, סופיות ואמיתיות בהתאם מדויק למה שהזנתם. אתם רושמים מה מעבירים, מתי, מהיכן להיכן והמובילים שלנו מתמחרים. זה כל כך פשוט. ואם זה לא מספיק, אז דעו כי ניתן לאמת כל המלצה באתר ולהיות בטוחים ב-100% שכולן אוטנטיות וניתנו רק ע"י מי שעבר דריה באמצעות מובילי גטמובינג. כמו כן אתם מוגנים בתקנון הקובע כללים ברורים החלים על נותני השירות כמו גם עליכם. 

כיצד מרוויח האתר אם הכל חינם?

אתר גט-מובינג לא גובה מעובר הדירה אף לא שקל אחד! שירות השוואת המחירים ובחירת מובילים אינו בתשלום. ההכנסה שלנו נובעת משתתפות המובילים במכרזים והסכמתך שבסיומה עד 4 מהם יצרו עמך קשר. הזכייה במכרז תלויה אך ורק במוביל עצמו, במחיר שנתן ובדירוג שצבר. אין החברה מתערבת בהצעות בכל צורה ודרך ומשמשמת למעשה במה כמו סקיי סקנר של הטיסות רק בתחום ההובלה. 

האם ניתן למצוא הובלה דחופה באתר לעכשיו?

כן. היות והאתר פועל בזמן אמת, יש לכם את האפשרות למצוא חברת הובלה לעכשיו, לרגע זה ממש. המערכת בודקת מי פנוי, מאיזה אזור, באיזה מחיר ומגישה לכם את ההצעות על מגש של כסף בכמעט חצי הכסף. הובלה למחר, הובלה להיום למתי שתרצו על בסיס בדיקה בזמן אמת וחיפוש מוביל פנוי ביקנעם.

אם אתם מעוניינים לעבור דירה בחודש יולי אוגוסט, אנו ממליצים לכם בחום רב לעשות זאת כשבועיים שלושה לפני הזמן המיועד. חודשים אלה נחשבים עונת השיא, במיוחד תאריכי סוף החודש ותחילת החודש מתמלאים אצל רוב חברות ההובלה מראש. כמו כן, בחודשים אלה המחירים עולים בכ- 30%. בדיוק כמו פירות בשיא העונה שלהן ובדיוק כמו עלות טכנאי המזגנים בעונת הקיץ. לכן, אם אתם רוצים למצוא הובלה זולה ביקנעם ויש ברשותכם לדחות או להזיז אותה, תרוויחו עוד כסף. אם אין לכם את האפשרות לזוז לחודשים אחרים בשנה, מערכת זו של השוואת מחירי הובלה ביקנעם תעשה לכם את העבודה ותמצא לכם את המחיר הנמוך ביותר עם החברות האיכותיות ביותר.

קצת על העיר יקנעם תחתית ועילית

יקנעם עילית היא עיר במחוז הצפון המונה כ- 22,000 תושבים ומדורגת בין 6 ל-7 במדד החברתי הכלכלי. השכר הממוצע בעיר הינו מעל לממוצע הארצי ושיעור הזכאים לבגרות עולה על 74%. מבחינה תעסוקתית העיר פורה ביותר ויש לה אזור תעשיית הייטק מהגדולים במדינה, עם כושר ייצוא של מעל 5 מיליארד ₪ בשנה. העיר טובלת בסביבה ירוקה והינה מקום אטרקטיבי לגידול משפחה וקריירה.

קרטונים לאריזה ומעבר דירה

חומרי אריזה להובלה ביקנעם

רוב חברות ההובלה שלנו מספקות את חומרי האריזה הנדרשים למעבר דירה. הכוונה היא לניילון נצמד לעיטוף רהיטים וניילון בועות הידוע כ"פצפץ" לרהיטים הזקוקים לשכבת הגנה מפני פגיעות ושריטות. חומרי אריזה כגון קרטונים ניתן לקבל מחברת ההובלה שהזמנתם בתיאום מראש או להזמין דרך חנות GetMoving הנקראת getshopping. בנוסף לקרטונים, תצטרכו נייר אריזה שגם אותו תוכלו לרכוש בחנות או להשתמש בעיתונים. החיסרון שבשימוש בעיתונים בכדי לארוז כלי מטבח הוא שתצטרכו לשטוף אותם היטב לאחר המעבר. דבר אחרון הוא נייר דבק לסגירת הקרטונים.

אפשרות נוספת היא להזמין שירותי אריזה ביקנעם מאחד המובילים שלנו. שירות זה מייתר את הצורך בקניית חומרי אריזה וכן את הצורך לארוז את הבית. אריזת דירה הינה שירות שכרוך בתשלום נוסף אך כלול בהצעת המחיר שקיבלתם באתר בתנאי כמובן שסימנתם שברצונכם שירותי אריזה. מחיר אריזת דירה תלוי ומשתנה בהתאם לכמות הקרטונים שיש לכם. מחיר ממוצע לקרטון ארוז הינו 25-30 ₪ והוא שווה כל פרוטה. הזמנת שירות זה מאפשרת לכם לחיות בבית לא ארוז, ללא קרטונים בכל פינה עד ליום המעבר ממש.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות