הובלות בגבעת שמואל

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

היום כבר ידוע לכולם שענף הובלות דירה בגבעת שמואל מצריך חברה אחראית שמפקחת על מובילים ולא כדאי לבחור חברת הובלה אקראית ולהמר על הרכוש שלכם. תקופת מעבר דירה, היא תקופה רוויה במטלות ובקבלת החלטות בנושאים רבים. הדבר החשוב ביותר הוא בחירה נכונה שתמנע מכם לריב, להתווכח ולשלם ביוקר. מערכת השוואת המחירים שלנו מביאים לכם את הפתרון המושלם.

הובלות בגבעת שמואל - גט מובינג

הובלת דירה בגבעת שמואל

הבית הפך לקטן? עוברים בתוך העיר? בוודאי תצטרכו חברת הובלה זולה ומפוקחת אשר תעביר את ביתכם ליעדכם החדש. לצורך כך חשוב מאוד לעשות בדק בית קצר אשר ממנו תקבלו אינדיקציה לגביי מחיר ורמת שירות. הובלת דירה בגבעת שמואל היא חלק מהנוף היומיומי בעיר ,עקב ריבוי הבנייה בעיר מתאכלסת מידיי יום ע"י משפחות אשר חושקות להגיע לביתם החדש.

טיפים חשובים לצורך הובלת דירה בגבעת שמואל

  • בדקו 3 חברות הובלה בגבע שמואל, לא פחות.
  • וודאו שהחברות נמצאות גאוגרפית קרוב לעיר ממנה אתם עוברים.
  • צרו קשר עם החברות לאחר שהחלטתם איזה ציוד עובר ורשמו הכל בצורה מסודרת וקלה להבנה.
  • בדקו האם הציוד הכבד מצריך שירותי נגרות ואם כן ציינו זאת בפניי חברת ההובלות.
  • וודאו שהתכולה עוברת במעברים בבניין וגם במעברים בתוך הבית.
  • אם אתם חושבים להשתמש במעלית הבניין יש צורך לוודא שהציוד אכן נכנס .

בנוסף בבניינים החדשים יש צורך לתאם עם הוועד על מנת לא להיות בסיטואציה בה מגיעים כמה חברות הובלה מגבעת שמואל באותו היום וכולם רוצים לעבור עם מעלית אחת -הדבר יגרום לעומסים ואי נעימות בין המובילים ובין יתר הדיירים שכבר עברו. ליום ההובלה דאגו לארוז את כל התכולה. רשמו על דף מסודר כמה ארגזים מכל חדר בבית. כך תקלו על המובילים בהובלת דירה בגבעת שמואל וגם תמיד תדעו האם כל הציוד אכן הגיע למקומו.

דאגו לרפד ציוד שביר עם מגבות או נייר אריזה ולסמן על הארגז בגדול -"שביר", על מנת שצוות ההובלה יידע שתכולת הארגז עם ציוד שביר. נסו לשמור מקום חנייה קרוב למשאית על מנת לקצר את זמן העבודה ולחסוך מהציוד דרך ארוכה ע"י עגלות משא. הובלת דירה בגבעת שמואל -מצרך מאוד מבוקש! העיר אשר בה עשרות סטודנטים בשל האוניברסיטה מלאה במעברי דירות ללא הרף.

הובלת סטודנטים בגבעת שמואל היא הובלה יחסית פשוטה וקלה מכיוון שהאוכלוסייה בה אינה מרבה בציוד.  למעט ציוד מינימאלי לצורך מגורים לתקופת הלימודים, לכן חשוב לציין בפניי המוביל שאכן אתם סטודנטים. ישנם המון חברות שמתחשבות בסטודנטים על מנת ליצור קהל לקוחות מקהילת הסטודנטים.

טיפים חיוניים: הובלת סטודנטים בגבעת שמואל

  • הכינו מבעוד מועד רשימת תכולה אשר תהיה כלולה בהובלה. בדקו האם יש צורך בשירותי נגרות בחלק מהריהוט.
  • וודאו שהציוד אותו אתם מעבירים עובר בכל המעברים לצורך העמסה משאית ולצורך פריקה מהמשאית ליעדכם החדש.
  • אם ישנה מעלית וציינתם זאת בפני המוביל בדקו שאכן הריהוט נכנס -אם לא תיידעו את המוביל על מנת שיגיע עם צוות אשר יכול ומסוגל להרים ציוד במדרגות ללא נזק למוצר או לשטח הציבורי בבניין.
  • אם יש מרחק מהמשאית לבניין דאגו לומר זאת למוביל (ישנם המון בנייני רכבת עם המון כניסות אשר מאריכות את זמן העבודה וגם דורשות יותר מאמץ פיזי מהמוביל אשר ייבצע לכם את ההובלה).
  • על מנת לקבל מחיר אטרקטיבי נסו להתגמש בזמנים, תיאום הובלה לשעות אחה"צ יקל עליכם במחיר וגם לא תפסידו יום לימודים או עבודה.
  • בסיום הסיכום עם חברת ההובלה בגבעת שמואל בקשו טופס הזמנה מסודר לפקס או מיל אשר בו מתחייב המוביל למחיר המסוכם ומתחייב לעמידה בזמנים ולפיצוי מוסכם במקרה ולא יגיע.

הובלה עם אריזה בגבעת שמואל

הובלה עם אריזה הוא שירות אשר מאוד יקל עליכם במעבר הדירה בגבעת שמואל.חברות הובלה רבות הבינו שעל מנת להקל על לקוחות חובה עליהם לתת גם את שירותי האריזה. נציין בנוסף -אריזת דירה היא כמובן תוספת שכר לחברות ההובלה.

מה כדאי ? אם אתם בעליי משפחה, אנשיי עבודה העסוקים דעו כי לפני תיאום עם מובילים מומלצים בגבעת שמואל כדאי ללא ספק רצוי לבדוק את רמת השירות שלהם. במידה והזמנתם שירותי אריזה והובלה בגבעת שמואל חסכתם לכם שעות של התעסקות באריזה וחיפוש אחרי חומרי אריזה. גם לא תצטרכו לחיות בארגזים כשבוע לפניי ההובלה, מנעתם את האחריות על נזקים מצדכם וחברת ההובלות היא זו שתהיה אחראית לכל נזק אשר יכול להיווצר. ברגע שהזמנתם הובלה ואריזה בגבעת שמואל כל האחריות היא על חברת ההובלה, אשר לא תוכל לטעון במידה וייגרם נזק ,שהנזק נגרם מכיוון שלא נארז בצורה תקינה.

טיפים נוספים… סגרו את המחיר לאריזה לפי מחיר גלובלי לכל הבית ולא לפי מחיר לארגז! דאגו שנציג החברה יגיע ויישאר שאכן יכול לבצע את העבודה ותאמו מחיר סופי להובלה. למרות שהמובילים אורזים ,יום לפני הגעתם עברו על הארונות ומה שלא צריך דאגו להניח בצד לתרומה או לזריקה-כך תמנעו להביא לביתכם החדש ציוד שאין בו שימוש וגם תחסכו זמן אריזה לחברת ההובלות.

דרשו מחברת ההובלה בגבעת שמואל שכל חדר יהיה ממותג לפי צבע שונה ושעל כל ארגז יהיה רשום מה הוא מכיל. דאגו להשאיר בבית תיק אשר יישאר צמוד אליכם ובו כסף, תכשיטים, פנקסי שקים, דרכונים ומסמכים חשובים. כמובן שאת כל המטענים של הניידים, תרופות אם יש, והשתדלו לפזר בין יושביי הבית מפתחות כדי שאם ייאבד לאחד מכם תמיד יהיה מפתח נוסף.

רצוי באופן חד משמעי לא לתאם הובלה עם אריזה לשעות הצהריים או ערב. אריזה מקצועית לדירה ממוצעת 3 חדרים לוקחת לפחות כ-3-4 שעות עבודה. אם תוסיפו את זמן העמסה נגרות פריה והרכבה תגיעו ליום עבודה מלא למינימום צוות ל 3-4 נפשות.

הובלת דירה עם מנוף בגבעת שמואל

החלטת לעבור דירה? ,להעביר פריט בודד בגבעת שמואל ? לפנות ריהוט יישן? אם יש לכם צורך בשירותי מנוף כדאי שתעברו על התוכן הנ"ל: הובלה עם מנוף בגבעת שמואל מצריכה בדיקה של כמה וכמה פרטים,כמו צורך לוודא שהמרחק מהבניין לא עולה על 15 מטר. המנוף חייב לעמוד במקביל לחלון אשר ממנו אתם חושבים להעביר את התכולה. יש צורך לבדוק שאין כבליי חשמל או סורגים גבוהים או מזגן אשר עלול גם הוא למנוע גישה . יש לוודא שהמנוף יכול להגיע לגובה אליו אתם מבקשים שיגיע לאיסוף הציוד.

רוב המנופים מותאמים להרים עד לגובה של 8 קומות. מעל הגובה הנ"ל יש צורך לוודא שאכן המנוף מסוגל להגיע לגובה הרצוי. חשוב לציין שמעל גובה של 8 קומות מחירי פתיחת מנוף משתנים בהתאם לגובה הרצוי. הובלת מנוף בגבעת שמואל זהו שירות מבוקש אך לא תמיד יכול לצאת לפועל אם ישנה אחת מהמגבלות שציינו בפניכם. מאחלים לכם מעבר קל ונעים

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות