מסקנטייפ, סרט הדבקה, דבק סלוטייפ לאריזה והובלות

  1. GetMoving
  2. /
  3. מגזין

גלילי סרט דבק משמשים לאריזה, לעיטוף, למעבר דירה, לעיטוף מתנות וספרים והינו רב תכליתי המתאים הן לשימוש ביתי והן לשימוש תעשייתי. דבק אקרילי הוא סוג אחד מיני רבים של גלילי דבק המוכר לנו בשמות שונים. אנו מכירים אותו כמסקנטייפ או מסקינג טייפ, סרט דבק או כסרט דבק אקרילי. דבק אקרילי מגיע במספר גוונים, במידות אורך שונות, חוזק הדבקה, יכולת מתיחה  וכמובן במחירים שונים בהתאם.

סרט דבק - מסקנטייפ

סוגי סרט דבק לאריזה והדבקה

ישנם אין סוף סוגי סרטי דבק ובעיקר שמות שונים לאותו מוצר: מסקינג טייפ, או מסקנטייפ, סרט אריזה דביק שקוף, סרט דבק, דבק אקרילי ועוד. גלילי סרט דבק מגיעים במגוון רחב של מידות רוחב: 12/18/24/36/48/72 מ"מ. כמו כן, כפי שתראו בהמשך סרט דבק אקרילי מגיע במגוון מידות אורך גם כן. אנו מוכרים רק מוצרים איכותיים מתוצאת איטליה או טאיוואן.

חנות חומרי אריזה וקרטונים

סרט דבק באורך 60 מטר

דבק אקרילי (60 מטר) או דבק מסקנטייפ (25 מטר)מגיע בגלילים יחידות בודדות, או 72 יחידות בקרטון. סרט דבק 60 מטר מתאים מאד לשימוש של מובילים בחברות הובלה ונחשב לאחד מחומרי אריזה המכרים ביותר. סרט דבק 60 מטר למובילים כדאי מאד מהסיבה שלרוב מאבדים אותו, משאירים אותו בדירת הלקוח ולכן כדאי מאד מבחינה כלכלית לקנות לעבודה שוטפת דווקא את הגליל הקצר ביותר.

סרט דבק באורך 120 מטר

אותו הדבק בדיוק כמו בגליל 60 מטר תוכלו לרכוש באורך 110 מטר, נוח מאד לעבודה מהירה, אפשרות תלישה וקריעה ביד. הדבק בעל יכולת הדבקה חזקה ונחשב לנמכר ביותר. סרט דבק 110מטר מתאים מאד לשימוש ביתי ללקוחות פרטיים ולמעלים ובתי חרושת למיניהם. בקנייה סיטונאית יש מחירים בהתאם לכמויות וכדאי מאד להתקשר לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד ללא תחרות בענף כולו.

סרט דבק באורך 110 מטר

110 מטר אורך הדבק הוא המרבי ביותר אותו אנו מוכרים. הדבק מתאים לשימוש ביתי ולשימוש תעשייתי על גבי מתקנים ייחודיים לזרימה קלה ומהירה של פס העבודה. כמובן שהינו מתאים גם לשימוש ביתי.

מחירון סרט דבק ללקוחות פרטיים

מחירון דבק ללקוחות מסחריים בכמויות סיטונאיות לא מפורסם באתר. להזמנת ארגזים שלמים, משטחים וקונטיינרים מומלץ להתקשר 0733800690 לקבלת הצעת מחיר.

סרט דבק ללקוחות מתחומי עיסוק שונים 

אנו בגט-מובינג מוכרים את כל סוגי חומרי האריזה לקהלים רחבים. סרט דבק למפעלים, סרט דבק לנגריות, לחנויות, לטמבוריות, ללקוחות פרטיים ולחברות הובלה. המחירים משתנים בהתאם לכמות ההזמנה ולדרכי קבלת המוצר- איסוף עצמי או משלוח עד לבית הלקוח או העסק.

דבק סלוטייפ למעבר דירה- לקוחות פרטיים

ברכישת חומרי אריזה למעבר דירה ראוי להצטייד במספר דברים עיקריים: קרטונים למעבר דירה, סרט דבק לסגירת הקרטונים ולסגירת עטיפת תכולה, נייר אריזה לכלי המטבח ורצוי גם כמה מטרים של ניילון בועות למיגון. כמות הסלוטייפ המומלצת למעבר דירה תלויה במספר החדרים ובחבילה, יש לבדוק באתר shop.getmoving.co.il. אז אם אתם עוברים דירה זה המקום בו תוכלו להזמין סרט דבק עם משלוח עד בית הלקוח ברכישת חבילות למעבר דירה המותאמות במיוחד עבורכם.

סרט דבק למפעלים, נגריות ומפעלים

חברת GetMoving מוכרת דבקים בכמויות סיטונאיות לכל דורש ובאספקה מיידית. נגריות, מפעלים וחנויות הם עיקר לקוחותינו ואנו מספקים מוצרים נלווים לכל חלקי הארץ. המחירים המופיעים במחירון אינם המחירים אשר יינתנו לכמויות גדולות, לכן מומלץ ליצור עמנו קשר לקבל הצעת מחיר בלעדית וייחודית בהתאם לצרכים.

סרט דבק למובילים – לחברות הובלה

מובילים במרכז, בצפון, בדרום ובירושלים כבר יודעים שמערכת GetMoving מוכרת את כל סוגי חומרי האריזה במחירים ללא תחרות.
סרט דבק למובילים במחיר הזול בארץ. להזמנות ולקבלת הצעת המחיר המשתלמת ביותר בהתחייבות חייגו עכשיו 073-322-3322

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות