הובלות באור עקיבא

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

חברות הובלה באור עקיבא באתר שמשווה עבורכם מחירים - GetMoving. המערכת היחידה בישראל להשוואת מחירי הובלות באור עקיבא, עכשיו חינם, כנסו והתנסו. כל החברות המומלצות ביותר על ידי יותר מ-10,000 מדרגים.
הובלות באור עקיבא - גט מובינג

מובילים מומלצים באור עקיבא

שלא יעבדו עליכם! מוביל מומלץ הוא כזה שהוגדר מומלץ על ידי משתמשים ולא ידי אתר כזה או אחר. מוביל מומלץ מאור עקיבא והסביבה הוא כזה שציון הדירוג שלו עולה על 7.5 והוא נתפס כאיכותי ומקצועי לפי הפרמטרים הבאים:

  • עמידה במחיר שנתן לכם טרם יום המעבר, ללא כל שינוי וללא תוספות, אלא אם היו תוספות מצדכם.
  • עמידה בזמנים - כלומר, חברת ההובלה הגיע לביתכם באור עקיבא בזמן ובמועד שנקבע ולא היה איחור שאינו בגדר סביר בלבד.
  • עמידה ברמת שירות גבוהה - פירושה, יחס הולם ונעים, אווירה נעימה ותחושה שאכן קיבלתם שירות ראוי התואם את הציפיות שלכם ואת המחיר שהוצע.
  • עמידה בדרישות המקצועיות - תכונה זו נמדדת על פי הצורה והאופן בה הוציאו את התכולה מביתכם: האם הרהיטים נעטפו כמו שצריך, האם התכולה הוצאה מדלת הכניסה בלא שנגררה ופגעה בקירות חדר המדרגות, האם המוצרים הונחו שלמים ותקינים כשהיו, בטרם ההובלה. במקרה של פירוק והרכבת רהיטים, האם הארונות ויתר הרהיטים הותקנו ועומדים כשורה במקומם החדש. (חשוב להדגיש כי ישנם רהיטים העשויים mdf או סיבית דחוסה ואינם בהכרח מתאימים לפירוק והרכבה חוזרים ועל כל ייתכן כי לא יחזרו למצבם הקודם גם כאשר מרכיב הריהוט נחשב מקצועי ומומחה בתחומו).

כנסו ללשונית חברות הובלה באתר גט מובינג ותמצאו רשימת מובילים מומלצים באור עקיבא בתוספת חוות דעת מקוריות בלבד, דירוג ממוצע, המלצות, שנות ותק, סוגי הביטוחים ועוד הרבה מידע אמין ומדויק אשר יסייע לכם לבחור בבטחה חברת הובלה.

מחירי הובלה באור עקיבא

על מנת לקבל אומדן מדויק של מחירי הובלות באור עקיבא, נחזור ונאמר כי אין להסתמך על מחירון כזה או אחר, אלא על השוואת מחירים הפועלת בזמן אמת, ללא תשלום ובהתאם לפרטים שתזינו בעת מילוי המכרז. מחירי הובלה באור עקיבא אינם שונים בעלותם מיתר אזורי הארץ, וטווחי המחירים עשויים להשתנות בהתאם למרחק בין הכתובות, כמות התכולה, כמות הארגזים וכדומה, אך אינם עשויים להשתנות לאחר שקיבלתם מאתנו הצעה כתובה, סגורה ומוחלטת. אם בכל זאת ברצונכם לדעת מחירי הובלות באור עקיבא תוכלו לעיין במחירון השנתי הממוצע המעודכן של גטמובינג בדף הבית שלנו. כך למשל תוכלו למצוא כי מחיר הממוצע שנתי של הובלת דירת 2 חדרים בשנת 2017-2018 באור עקיבא היה כ- 1,400 ₪.

הובלות קטנות באור עקיבא

באתר גטמובינג תמצאו את כל סוגי חברות ההובלה באזור הצפון הקרוב והשרון הרחוק. כך שאם אתם צריכים להעביר מייבש כביסה, תנור או ארון או מספר פריטים, אין אפילו צורך לפתוח במכרז השוואתי מכיוון שאין כמעט הבדלי מחירים בהובלת פריט בודד. הובלות קטנות פירושן הובלות שאינן מצריכות משאית בארוך 7 מטרים אלא, במיני משאיות או אפילו טנדרים סגורים.

מחיר הובלת מקרר מקומת קרקע לקומת קרקע באור עקיבא צריכה לעלות סדר גודל של 200 ₪ ועד 300 ₪ לכל היותר. בין קומות גבוהות יותר עד קומה 3 ללא מעלית בתוך אור עקיבא העלות תנוע בין 250 ₪ ועד 350 ₪. כל חברת הובלות באור עקיבא נוהגות להוביל את כל סוגי התכולה עליהם דיברנו: הובלות גדולות, הובלות קטנות, שירותי אריזה וכמובן שירותי נגרות. כולן מבלי יוצא מן הכלל חתומות על אמנת שירות מחייבת באספקת שירותים ברמה הגבוהה ביותר וכולן מחויבות להישמע לכללי התנהגות, יושר והגינות כלפי כל לקוח ולקוח.

הובלה עם אריזה באור עקיבא

בין השירותים הניתנים באתרינו תוכלו למצוא אצל כולן שירותי אריזה הכוללים אספקת קרטונים וחומרי אריזה באור עקיבא עד בית הלקוח ממש. אם לא הזמנתם שירותי אריזה, תוכלו לרכוש אותם בחנות שלנו במחיר הזול בישראל כולה בהתחייבות. היתרון שבהזמנת אריזה הוא שאין צורך לרכוש קרטונים ואין כל מאמץ ביום המעבר. מעבר דירה עם שירותי אריזת דירה, מייתר את הצורך להכין את הדירה כמה ימים לפני המעבר. כך הבית ממשיך להתנהל עד ליום ההובלה ממש.

בעבר הובלה עם אריזה באור עקיבא היה סוג של שירות השמור לעשירים בלבד. כיום השירות הפך לעממי ומתאים לכל שכבות האוכלוסייה. כך למשל אם נניח לדוגמא כי מחיר הובלת דירת 4 חדרים עם 50 ארגזים ללא אריזה היה עולה 3,500 ₪, כיום תוכלו למצוא שירותי הובלות באור עקיבא עם אריזה במחיר 4,500 ₪ בלבד.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות