הובלות מירושלים לתל אביב

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

בכתבה שלפניכם תוכלו לדעת כמה עולים שירותי הובלות דירה מירושלים לתל אביב בכל חודשי השנה. תוכלו לצפות במחירון עדכני אשר מתעדכן מידי שבוע מכאן ואילך. תדעו כיצד לבחור חברת הובלות מומלצת ועל מה חשוב מאד להפקיד בבחירת מוביל.

הובלות מירושלים לתל אביב - גט מובינג

אתר Get Moving עורך השוואת מחירים בזמן אמת ואף מציג לכם את המחירים הממוצעים שהיו בשנים הקודמות, בכדי שתוכלו לדעת כמה אמור לעלות שירות זה בממוצע.
כמובן שעליכם לקחת בחשבון שכל דירה הכילה תכולה שונה והיו בה פרמטרים שונים המשפיעים על המחיר כמו למשל: קיומה של מעלית או אי קיומה, מרחק מהחניה לכניסה לבית, חודשי שיא מול חודשי שפל, דרישה לפירוק והרכבת רהיטים או חוסר דרישה ועוד הרבה פרמטרים המשנים את טווח המחירים לצרכן.

מחיר שירותי הובלות מירושלים לתל אביב

עלות הובלת דירה מירושלים לתל אביב לדירת 2 חדרים נעה בממוצע בין 1,000 ₪ ל- 1,500 ₪. עלות הובלת דירת 3 חדרים מי-ם לת"א נעה סביב טווח המחירים 1,480 ₪ ועד 2,200 ₪. מחיר העברת דירה מירושלים לתל אביב של 4 חדרים נעה בין 1,700 ₪ ועד 4,700 ₪. אנו מציינים בפניכם כי אלו הם טווחים רחבים ושונים ועליכם למלא מכרז בחינם בכדי לקבל הצעת מחיר ייחודית ותואמת את התכולה שלכם. אין להסתמך על המחירים המוצגים בכתבה זו או בכל אתר אינטרנט אחר כעל מחיר מחייב או מחיר מומלץ.

חברות הובלה מומלצות מירושלים לתל אביב

קראו חוות דעת על המובילים המומלצים שלנו שניתנו מלקוחות שביצעו הובלה באמצעות המערכת. חוות הדעת מכילות דירוג לפי טיב ואיכות השירות, עמידה בזמני הגעה ביום מעבר הדירה, וכמובן עמידה במחיר. דוגמאות של הלקוחות שלנו מופיעות בדף הבית ומתעדכנות בזמן אמת. תוכלו לצפות ולקרוא מה אומרים לקוחות על שירות הובלות מירושלים לתל אביב באתר:
"הגיעו בזמן, העבירו הכל בצורה מקצועית אני ממש מרוצה " (בר)
"ההובלה היתה מצוינת" (יוסי)
"היה מעולה, עבדו בזריזות, שירות מעולה ואתר מצוין. עזרו לי מאד" (אורי)
"זה בדיוק מה שנקרא שירותי הובלות מומלצים, פעם ראשונה שאני באמת מבסוט מהשירות, ישר כח!"

חיפוש חברת הובלות מומלצת מירושלים לתל אביב הוא ממש לא עניין של מה בכך. בחירה לא נכונה עם מוביל לא מוכר תביא בהכרח לכך שתשלמו יותר ממה שסיכמו אתכם.
אז נכון, תמיד תוכלו לתבוע, אך ביום המעבר תאלצו להתמודד עם הסיטואציה ולהחליט כיצד להמשיך מכאן. בכדי להימנע ממחלוקות על המחיר ביום המעבר ובכדי להימנע מאכזבה ועוגמת נפש, כדאי, רצוי ואף מומלץ ביותר לקרוא חוות דעת, דירוגים וביקורות ולהחליט רק לאחר מכן. פרמטר המחיר אמנם חשוב, אך אינו יכול בשום פנים ואפן להוות שיקול מכריע בבחירתכם אם פרמטר המחיר היה השיקול הבלעדי, הסטטיסטיקה לא הייתה מראה 50% תלונות לקוח על חברות להובלות מירושלים תל אביב כמו גם ביתר חלקי הארץ.

הובלה עם אריזה מירושלים לתל אביב

השירות המושלם למעבר דירה הוא כמובן הזמנת שירותי אריזה הכוללים אספקת חומרי אריזה. בחרת חברת הובלות מירושלים לתל אביב ואתם בוודאי סקרנים כמה יעלו לכם שירותי האריזה. אז כך: מחיר האריזה מחושב לפי מספר הקרטונים שברשותכם. מחיר קרטון אחד ארוז יעלה לכם בין 20 ₪ ל- 30 ₪. כך שאם אתם מעבירים דירת 4 חדרים ממוצעת שבה יש כ-50 קרטונים העלות של האריזה בלבד תעלה לכם בין 1,000 ₪ ועד 1,500 ₪.

מתי כדאי להזמין שירותי הובלות מירושלים לתל אביב כולל אריזה?

  •  כאשר רוצים לעבור דירה או משרד מבלי שתצטרכו להתכונן כלל.
  • כאשר רוצים לחסוך את ההוצאה שברכישת חומרי אריזה בירושלים.
  • כאשר רוצים להתפנות לדברים אחרים ביום המעבר.
  • כאשר אוהבים שהעבודה נעשית עבורכם ובלי כל מאמץ מצדכם.

כיצד להתכונן למעבר דירה מירושלים לתל אביב ללא אריזה?

  • יש לרכוש חומרי אריזה כמה ימים לפני המעבר כגון: קרטונים, דבק מסקנטייפ, חבילת נייר אריזה וגליל ניילון בועות.
  • יש להתחיל לארוז כמה ימים לפני ולוודא שהכל עטוף ומוגן בצורה נכונה בתוך הארגזים.
  • יש לרשום על פני הארגזים לאן שייך כל ארגז.
  • אם אמרתם שיש מעלית יש לוודא שהיא תקינה ופועלת.
  • כדאי ליידע את השכנים ולהכין מקום עמידה למשאית.
  • יש להכין כסף מזומן אם ברצונכם להשאיר טיפ לסבלים.
להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות