מנעולן החלפת צילנדר

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

לפני כל הסבר ולפני המלצות וחוות דעת על מנעולן מומלץ או חברת מנעולנים מומלצת חשוב לדעת שלא מזמינים מנעולן ללא רישיון הנקרא מנעולן מורשה מטעם משטרת ישראל. שימו לב ! מנעולן ללא רישיון אינו מוסמך להחליף צילינדר או דלת בביתכם ואתם מסתכנים בהזמנת איש שירות ללא רישיון. אם כך טיפ ראשון: לא מזמינים מנעולן לא מורשה. נקודה.

הזמנת פורץ מנעולים מוסמך

מתי בעצם אנו משתמשים בשירותיו של פורץ מנעולים מקצועי? כיצד מזמינים פורץ מנעולים אמין? אם אין לכם ברירה ואין לאף אחד מבני המשפחה מפתח ספייר, כלומר מפתח נוסף, וכלו כל הקיצים ונעשו כל הניסיונות לאתר את המפתח שאבד רק אז הזמינו שירותים אלו. כלל ראשון שכבר אמרנו הוא להזמין שירותים של פורץ מנעולים מורשה. כלל שני, בקשו הצעת מחיר בטלפון וציינו את סוג המנעול אותו אתם מבקשים לפרוץ. כך תמנעו מאי נעימויות וקבלת מחיר יקר מהצפוי בעת העבודה.

כלל שלישי, אל תפגינו לחץ בעת הזמנת שירותי פריצה, לחץ ומצוקה מביאים אנשי מקצוע לא הגונים לנצל את ההזדמנות ולהקפיץ לכם את המחיר. לכן, היות ואנחנו לא יודעים עדיין אם בעל המקצוע שהזמנו אמין או לא, נמנע מלתת לו הזדמנות לנצל אותנו.

הזמינו פורץ דלתות או פורץ מנעולים דרך אתר שאתם מכירים, כזה שאתם סומכים עליו, שיש לו שם מוכר וידוע ופועל בשוק במשך שנים. לצורך המחשה אם מצאתם אתר מסוים ובו מציעים לכם שירותי פריצה, רשמו בגוגל את שם החברה שמצאתם בצירוף מילים שליליות כגון פורץ לא אמין, פורץ מנעולים יקרן כך שיעלו לכם בתוצאות החיפוש התוצאות שמצביעות למי לא להתקרב ובדקו אם הוא מופיע באחת הכתבות. אל תשכחו שכל הכתבות באינטרנט נכתבות ע"י אנשים בעלי אינטרס שתקנו מהם מוצר או שירות. גם כתבה זו שמטרתה לתת לכם טיפים וכללים אמתיים כיצד לבחור פורץ מנעולים בעצם, בסופו של דבר מציעה לכם פתרונות.

כמה עולה החלפת צילינדר

נתקעתם מחוץ לבית בלי מפתח "ספייר"? לא נורא, זה קורה לכולם. מזמינים מנעולן שיגיע לכתובתכם תוך זמן קצר – בין חצי שעה לשעתיים מרגע הקריאה. אתר גט מובינג תסייע לכם למצוא חברת מנעולים בכל חלקי הארץ, ותספק לכם החלפת צילינדר במרכז, החלפת צילינדר בירושלים, בצפון הארץ ובדרומה.

מחירון מנעולנים

מחירי החלפת צילינדר נעים בין 200 ₪ ל- 350 ₪ תלוי בסוג הצילינדר ו/או הדלת.
מחיר ביקור מנעולן 180-250 ₪.
פריצת דלת שנטרקה ללא נעילה 200-250 ₪.
פריצת דלת והחלפת צילינדר 400-600 ₪.
פריצת דלת והחלפת צילינדר בדלת עץ פשוטה 250-350 ₪.
מחיר התקנת מנעול עליון 400-600 ₪.
מחיר החלפת מנגנון דלת כניסה 500-900 ₪.
מחיר פריצת כספת ביתית 200-400 ₪.
מחיר פריצת רכב 200-300 ₪.

בכדי לקבל הצעת מחיר מדויקת ולא טווח מחירים יש להתקשר ולומר מה סוג הדלת ו הצילנדר אותו אתם רוצים להחליף, לפרוץ, לתקן. כמו כן, תלוי בשעת ההזמנה, האם מדובר בחיפוש שירותי מנעולן בלילה 24 שעות, או במהלך היום. גם לכך תהיה השפעה על מחיר השירות. לרוב, הזמנת שירותי מנעולן בשעות הערב המאוחרות ועד לפנות בוקר ייקר את תעריף העבודה בכ-25%. אם הדבר סובל דיחוי, הזמינו לבוקר בשעות השירות הרגילות ובכך תחסכו כסף.

מה חשוב לנו בהזמנת מנעולן לפקיצה או לתיקון או החלפה

דבר ראשון שיהיה מוסמך ע"י המשטרה לעסוק בתחום. דבר שני, שיהיה זמן הגעה מהיר מרגע הקריאה- סביב ה-20 דקות עד חצי שעה. דבר שלישי, שידע את עבודת פריצת דלתות פלדלת, חוסם ושאר החברות ללא יוצא מן הכלל. דבר רביעי, שידע לפרוץ את כל סוגי הרכבים במיומנות ומקצועיות ללא גרימת נזק משני.

איזה שירותים מספקת חברת מנעולנים

החלפת מנעולים, תיקון והחלפת דלתות וצילינדרים, התקנת עינית, החלפת ידיות ומנגנונים, החלפת דלת בשלמותה, פריצת דלתות וכספות. השאלה הראשונה שלקוח שואל היא כמה עולה החלפת צילינדר? בטרם הלקוח יודע מה הבעיה, הוא ישר שואל כמה עולה החלפת מנגנון, אז תשובתנו היא כזו: לפני שאתם רצים לקבוע שיש להחליף, אולי אין בכך צורך. אל תכניסו למנעולן מילים לפה וחסכו לעצמכם כסף. ייתכן ויש צורך בתיקון קטן עם עלות קטנה.

יש לקוחות שמתקשרים ושואלים, כמה עולה החלפת דלת, אל תמהרו להחליף דלת, מאותה הסיבה שציינתי הרגע. ניתן לתקן דלתות, ברוב המקרים אין צורך בהחלפת הדלת, אלא רק במקרים נדירים. לדלתות פלדלת (פלדה) אורך חיים ארוך במיוחד. עשרות שנים, אחוז תקלות נמוך מאד. רוב הקריאות למנעולן נובעות בעיקר משכחה של מפתח הדירה ולכן מתבקש המנעולן להגיע בכדי לבצע פריצה של דלת הכניסה. המקרה השני שבגינו מוזמנים מנעולנים לבית הלקוח הוא החלפת צילנדר שלא עובד כראוי. נתקע, חורק, מסתובב על ריק ועוד.

היכן אנחנו מספקים שירותים?

מנעולן בשרון, מנעולן בתל אביב ובכל רחבי הארץ ללא יוצא מן הכלל. שירות זמין , זול, משתלם והכי הכי חושב אמין ומוסמך בפיקוח אתר getmoving. בכל הערים בשפלה, מישור החוף, ירושלים, תל אביב, חיפה, באר שבע ולאן שאתם עוברים אנחנו תמיד אתכם.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות