הובלת דירה והעברת חשבונות

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

מתי וכיצד לטפל בכל הקשור למעבר דירה, הובלת דירה והעברת חשבונות והאם לאחר הזמנת הובלת דירה או משרד או לפני. הובלת דירה הולכת יד ביד עם העברת כל החשבונות הרשומים על שמכם ורישומם מחדש בביתכם החדש. כל המידע הדרוש להעברת חשבון חברת חשמל, חשבון מים, ארנונה, גז והכבלים מרוכז לפניכם בכדי להקל עליכם את החיפוש. כאן תמצאו את כל המידע -מתי לבצע את השינוי, מה צריך להכין וכיצד לתכנן את זמן הגעת בעלי המקצוע?

העברת חשבונות לפני מעבר דירה

 העברת חשבונות בקלי קלות

לאחר שמצאתם דירה וחברה להובלת דירה, נותר להעביר על שמכם את חשבונות הארנונה, הגז, הטלפון, החשמל והכבלים. לפניכם כל המידע הרלוונטי רגע אחד לפני מעבר דירה. כיצד מעבירים את החשבונות, מהם מספרי הטלפון ומה סדר הדברים. אספנו עבורכם את כל המידע, כך שלא תצטרכו לחפש ותצליחו לבצע העברת חשבונות בקלי קלות ובמהירות. בטרם תעברו על הרשימה ותעתיקו את כל פרטיכם למקום מגוריכם החדש ורגע לפני שחברת ההובלות מגיעה, מומלץ מאד לבדוק את המחיר אותו אתם משלמים לכל אחד מספקי השירותים שברשימה שלפניכם.

כמו בכל תחום גם חברות הגז והכבלים מעדכנות מחירים ומציעות חבילות ומבצעים לסטודנטים, לקשישים ולחיילים. הובלת דירה מספקת לכם זמן לערוך חישוב מחדש של תזרים ההוצאות של הבית שלכם אם אתם מנהלים כזה. תופתעו לגלות שמחיר הארנונה שונה בין ירושלים לתל אביב בדיוק כפי שמחירי ההובלה משתנה בהתאם למקום מגוריכם.

העברת חשבון כבלים לפני הובלת דירה:

הזמינו את חברת הכבלים כמה שעות לפני שמגיע המוביל עם כל החפצים לדירתכם החדשה. קרוב לוודאי שתרצו לשבת בסלון בערב לאחר שסיימתם את ההובלה ולהירגע עם כוס קפה מול הטלוויזיה. פנו לספק הכבלים ובקשו להעתיק את החיבור לכתובת החדשה מבעוד מועד.

הוט - שרות לקוחות : 6900*
יס - שרות לקוחות : 2080*
עידן פלוס - שרות לקוחות : 9524*
(אין צורך להתקשר, לוקחים את הממיר ומחברים בדירה החדשה).

העברת חשבון האינטרנט לפני ניתן לעשות בכל שלב לפני או אחרי הזמנת הובלה:

לפני שמגיעה חברת ההובלות ומעבירה אתכם לביתכם החדש דאגו מראש שיהיה לכם אינטרנט מחובר ומוכן לפעולה.  פנו לספק התשתית שלכם ולבקש להעתיק את ההתקנה לכתובת החדשה. רצוי לעשות זאת כ-4 ימים לפני המעבר.

012 סמייל – שרות לקוחות : 3012*
בזק בינלאומי – שרות לקוחות : 5014*
הוט נט – שרות לקוחות :6901*
018 אקספון – שרות לקוחות : 0018*
013 נטוויז'ן – שרות לקוחות : 3031*
אינטרנט רימון – שרות לקוחות : 8900*
פרטנר – שרות לקוחות : 054*
סלקום – שרות לקוחות : 123*

העברת חשבון החשמל ביום הובלת דירה:

את חשבון החשמל ניתן לסגור ולשלם ביום הובלת הדירה ממש תוך כדי ההעברה.  לצורך כך, פנו לחברת החשמל בטל'- 103 ובקשו לשלם ולסגור חשבון . יש להצטייד ב:

  1. קריאת מונה- המספר מופיע בלוח בארוך החשמל שלכם בד"כ מחוץ לדלת הכניסה או בתוך הבית.
  2. מספר ת.ז של המשלם.
  3. כרטיס אשראי של המשלם.

העברת חשבונות המים בזמן הובלת דירה:

החלפת צרכנים ניתן לעשות דרך האינטרנט וניתן לעשות זאת לפני או אחרי ביצוע ההובלה. פנו לאתר האינטרנט של תאגיד המים באזור מגוריך והורידו טופס בקשה להחלפת צרכנים.

שינוי שם בחשבון ארנונה ביום הובלת דירה:

ללא קשר לזמן ההובלה ניתן לטפל בזמנכם הפנוי, באחת משתי אפשרויות:

  1. להוריד טופס מהאינטרנט, למלא ולשלוח.
  2. להגיע לעירייה באזור מגורייך. עם ת.ז ותאריך עזיבה. אם הנך דייר נכנס: הצטייד בתעודת זהות, חוזה על שמך.

העברת חשבון גז אחרי הובלת דירה:

את חשבון זה תוכלו לשנות בזמנכם הפנוי כשהמוביל סיים את עבודתו.  בגז מרכזי- יש לקרוא את המונה ולהתקשר לביצוע שינוי שם. בבלוני גז אין צורך כעת לעשות כלום רק כאשר ייגמרו הבלונים הזמינו חדשים. למען הסר ספק, רצוי וכדאי מאד להזמין טכנאי גז בכדי שיבדוק את תקינות הצינורות ושאין דליפות גז, כי עם גז לא מסתכנים.

טלפון – שרות לקוחות :
פזגז 1800-667788
אמישרגז 1-700-701-702
סופרגז 09-8308101
ישראגז 1-700-500-059

אם עזבתם דירה שכורה, רצוי לבקש מבעל הנכס אישור בכתב כי החוזה הסתיים וכי אין לו כל תביעה או תלונה נגדכם. לא לשכוח לקחת את השיקים והערבויות שנתתם בתחילה. כעת, הובלת דירה היא כבר לא רק מעמסה. אלא הזדמנות להוזלת עלויות ומציאת הזדמנויות.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות