מנופי הרמה לדירות

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

מחפשים מנופי הרמה לדירות אך אינכם בטוחים איזה מנוף אתם צריכים?מחפשים מנופי הרמה לדירות אך אינכם בטוחים איזה מנוף אתם צריכים?המאמר הקצר שלפניכם יפרט בפניכם את כל שעליכם לדעת בכדי לבחור נכון.שירותי הובלת מנוף או הזמנת מנוף בלבד ללא צוות מובילים, בחרו את הנדרש לכם. בעת מעבר דירה נדרש או מתבקש מנוף הרמה בכדי להוריד או להעלות תכולה. לעתים יש צורך במנוף מכיוון שאין אפשרות אחרת להעלות את התכולה, לעתים זה נדרש בכדי לקצר את זמן העבודה ולעתים רק כאמצעי זהירות.

הובלות עם מנוף הרמה לדירה - גט מובינג

מנוף להרמת רהיטים

מנופים אלה בנויים על גבי רכב משא ונפתחים לגבהים מסוימים לפי הצורך. כך למשל תמצאו מנופי הרמה שמגיעים עד לקומה6, מנופים עד קומה 8 ומנופי ענק שמגיעים גם לקומה 16. ככל שדירתכם נמצאת בקומה גבוהה יותר כך גם עלות סוג המנוף להרמת רהיטים מתייקרת.דוגמא למחירי מנוף:

  • מחיר מנוף הובלה בין הקומות 1-6 עולה בממוצע 450 ₪ לשעת עבודה.
  • מחיר מנופים עד המגיעים לקומות 6-8 יעלו בממוצע בין 600-800 ₪.
  • מעבר לכך ועד לקומה 10 תשלמו עבור שירות זה בין 800 ועד 1000 ₪.
  • מחירון מנופי הרמה לדירות לקומה 12 ועד לקומה 16 עלולים להגיע לכדי 1,500 ₪.

חשוב לציין! מחירים אלה הם לשעת עבודה אחת בלבד. וכל זמן מעבר לכך תשלמו תוספת מחיר.חברת ההובלה היא זו שאחראית להביא מנופי הרמה לדירות ולא אתם, הסירו דאגה מליבכם. כל שעליכם לעשות הוא לציין בפני המובילים שבחרתם, להזמין שירותי מנופים למעבר הדירה שלכם.

כמה חשוב לערוך השוואת מחירי מנופי הרמה לדירות?

אנו כחברה להשוואת מחירי הובלה דוגלים בשיטה שיש צורך להשוות מחיר תמיד. לעומת זאת, במקרה בו אנו עוסקים, קרי כמעט ואין צורך כי המחירים זהים. אם נתקלתם בעלות מנופי הרמה לדירות הגבוה מזה הרשום באתר, בהחלט כדאי ומומלץ לקבל הצעות נוספות. השוואת מחירים הוא הכלי היעיל והנכון ביותר לוודא שלא עובדים עליכם ולא מנצלים אתכם.

אחריות לתכולה בהובלת מנוף

הדבר היחיד שחשוב מאד לבדוק הוא, האם יש לחברת המנופים ביטוח בתוקף.למיטב ידיעתנו ועל סמך בדיקות שעשינו, ל-95% מהחברות המספקות שירותי מנוף היה ביטוח בתוקף. מרגע שווידאתם כי יש לחברה ביטוח בתוקף האחריות לתכולה שלכם מובטחת.גם במקרה של נזק לרהיטים, גם במקרה של פגיעה בעוברי אורח, אתם מכוסים. בקשו מחברת מנופי הרמת הדירות שהזמנתם להציג לכם ביום ההובלה את פוליסת הביטוח.

מנוף הרמה לקומות גבוהות

בכל אזורי הארץ תוכלו למצוא ובקלות את כל סוגי המנופים להרמה לקומות גבוהות במיוחד.הדבר היחיד שיש לעשות הוא להיערך מבעוד מועד אם ידוע לכם שמדובר מעל לקומה 10. היות וברוב המקרים מנוף הרמה לקומות גבוהות לא תופס יום שלם, תמיד תצליחו להשיג את מבוקשכם, גם בתקופת עומס. הביקוש לא עצום ולכן תמיד יהיה היצע למנופי הרמה לדירות. על השאלה כמה עולה מנוף הרמה לקומות גבוהות ענינו בפסקה הקודמת למי שלא שם לב. המחיר נע בין 800 ₪ ועד 3,500 ₪ לשעת עבודה אחת- כפי שאמרנו תלוי ביכולת הפתיחה. בעת סגירת הזמנת מנוף להובלה, וודאו שהבנתם נכון את ההצעה: וודאו שהיא כוללת מע"מ, בדקו שיש ביטוח בתוקף והשוו מחיר אם הוא חורג מהמומלץ באתר.

חברות מנופי הרמה מומלצות

כמעט בכל תחום אנו מציעים ללקוחותינו לקרוא חוות דעת והמלצות על נותני השירותים השונים.במקרה זה, פחות מעניין אותנו המלצות מכיוון שאין לנו כעוברי הדירה כל נגיעה ויחסים עם המנופאי. מי שצריך לעבוד עמו וחושב לו יחסי העבודה הוא בדרך כלל המוביל שמזמין עבורכם את השירות. תאמינו לנו, אם המנופאי מאחר סדרתי או מתחשבן על חריגה של 3 דקות, רוב הסיכויים שהוא לא יוזמן לעבודה על ידי חברת ההובלה שלכם.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות