טיפים לאריזת דירה בצורה נכונה ויעילה

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

הכתבה הזאת במיוחד בשבילכם מהסיבה שהיא לא כתבה שיווקית רגילה ש"באה למכור לכם". להיפך, אנחנו נגיד לכם איזה חומרי אריזה אתם באמת צריכים ואיזה חומרי אריזה אתם לא באמת צריכים וסתם "מנסים לדחוף לכם".

חומרי אריזה לאריזת דירה
במעבר דירה סטנדרטי תצטרכו קרטונים לאריזה כמובן, סרט דבק, הידוע בשם מסקנטייפ לסגירת הקרטונים, נייר אריזה שמגיע בחבילה
של 250 גיליונות בגודל 50*70 ס"מ לאריזת כלי מטבח וכלי זכוכית דקורטיביים. ואולי תצטרכו גם כמה מטרים של ניילון בועות לעטיפת תמונות וטלוויזיות או פסלים מיוחדים אשר ישמשו אתכם להגנה מפני פגיעה. זהו! אם בא לכם ממש להתפנק אתם יכולים לרכוש גם ידית דבק- אקדח דבק.

מה יש לדעת באריזת דירה?

תתפלאו לשמוע, אבל אריזת דירה היא דבר שדורש אמצעי זהירות שנאספו מניסיון רב. שימו לב לעצות שלנו, הן יכולות לחסוך לכם נזקים רבים לתכולה שלכם. הן לבגדים והן לכלים. אפילו יותר מזה, העצות שלנו יחסכו לכם זמן עבודה יקר. טוב חפרנו מספיק.. בואו נתחיל:

אריזת כלי מטבח

כלי מטבח חובה לעטוף בנייר אריזה או בכל דרך אחרת שתבחרו. כלים לא עטופים יכולים לספוג חבטות והתנגשויות בנסיעה ובהעמסה ועלולים להישבר. אז באמת, אם לא בא לכם לפתוח ארגז ולגלות שחלק מהכלים האהובים עליכם שבורים, אל תתעצלו-תעטפו.

אריזת חומרי ניקוי

את חומרי הניקוי יש לסגור היטב ולוודא שאינם נוזלים. כדאי מאד לרשום על גבי הקרטון שהוא מכיל נוזלים וכלי ניקוי למיניהם. עצה נוספת, הרחיקו בגדים מקרטון זה שמא יפתח ויגרום נזקים לבגדים שלכם.

אריזת בגדים, סדינים, סמיכות ועוד.

טיפ חשוב נוסף לאריזת תכולת בגדים הוא למלא את הקרטון עד הסוף. קפלו את הבגדים בצורה מסודרת וכך גם הוא יגיע מסודר ומקופל. אל תשאירו מקום בקרטון כך לא יתבלגנו לכם הבגדים.

עיטוף תמונות וחפצים שבירים או פגיעים אחרים

תמונות, מראות ודברים עדינים אחרים יש לעטוף בניילון בועות המוכר לנו מילדותנו בשם "פצפץ". יש לעטוף בערך שני סיבובים על כל מוצר ולתפוס את הניילון עם סרט הדבק. כך תבטיחו לעצמכם שגם אם הייתה נגיעה בקיר המדרגות או בדלת הכניסה, התכולה שלכם לא תינזק ולא תישרט.

אפשר להזמין שירותי הובלה עם אריזה

אם לא בא לכם לארוז ולעטוף את הרהיטים ולעטוף אותם בעצמכם, אתם יכולים להזמין שירותי אריזת דירה. השירות הזה הוא השירות הכיפי ביותר אשר הופך את מעבר הדירה לחוויה של ממש. בהזמנת שירותי אריזה בהובלה אינכם צריכים לעשות דבר. אינכם צריכים אפילו לקנות חומרי אריזה.

צוות המובילים מגיע אליכם ביום ההובלה ממש, מוקדם בבוקר, עוטף את כל תכולת הבית, אורז לכם את כל התכולה לארגזים,  בצורה מסודרת ומקצועית וגם פורק לכם את התכולה בבית החדש במקום. היתרונות של הזמנת שירותי אריזת דירה הוא שאתם לא תרגישו שאתם עוברים דירה כלל עד ליום האחרון. לא תצטרכו לחיות בין ארגזים שבוע- שבועיים לפני המעבר ולא תצטרכו לעשות דבר. השירות הזה מקל מאד על המעבר, אך כמובן, יש לו מחיר.

אז כמה עולה שירותי אריזת דירה? לא הרבה. מחיר שירותי אריזת דירה מתומחר לפי מספר הקרטונים שיש לארוז. כך למשל, מחיר ממוצע של קרטון ארוז יעלה לכם בין 20 ₪ ל-30 ₪. מחיר אריזת דירה יורד ככל שיהיו לכם יותר קרטונים. לדוגמה: אריזת דירה המכילה 50 קרטונים תעלה לכם בממוצע 1,250 ₪. אם תעשו חשבון, תראו שללא הזמנת שירותי אריזה תצטרכו לקנות חומרי אריזה בערך בשווי 300 ₪, כך שבפועל מחיר אריזת תכולה עולה לכם 950 ₪.

אם החלטתם להזמין הובלה עם אריזה, אל תדלגו על הטיפ החשוב הזה כאמצעי זהירות: תכשיטים, כסף ודברים יקרי ערך של ממש קחו אתכם באופן עצמאי ואל תשאירו בבית. אין בכוונתנו חס וחלילה להוציא שם רע לצוות האורזים, אלא, למנוע מצבי אי נעימות היכולים לנבוע מאיבוד חפץ כלשהו ובכדי למנוע את החשש שמא גנבו לכם. שיהיה לכם מעבר דירה קל ומוצלח.

ניתן לקנות חבילות חומרי אריזה למעבר דירה לפי גודל הדירה/

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות