הובלות במגדל העמק

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

עוברים דירה במגדל העמק עם שירותי הובלות של גטמובינג היחידים שפותרים לכם הכל. מחיר הובלה הכי נמוך, שירות מקצועי ברמה הגבוה ביותר ואלפי חוות דעת והמלצות על חברות הובלה ממגדל העמק והסביבה. מעבר דירה, מעבר משרד או בית פרטי, אין זה משנה, נכנסים משווים מחירים ובוחרים. שכחו מהשיטה הישנה שיש להתקשר להרבה חברות הובלה, לחזור על עצמיכם כמו טוקי ולספר כל פעם מחדש מה אתם מעבירים, מתי לאן כמה, למה ואיך.

עם GetMmoving  אתם תגלו היום שיש דרך חדשה והיא מתקדמת, משתלמת ושווה. ממלאים את פרטי ההובלה ולוחצים על התחל מכרז בזמן אמת לקבלת הצעות מחיר. ההפתעה הגדולה היא לא רק היכולת להשוות בין הצעות מחיר מחברות הובלה במגדל העמק, אלא היכולת לצפות בביקורת גולשים אוטנטית ומקורית שניתנו רק לאחר שנעשה שימוש במוביל מהאתר.

הובלות במגדל העמק - גט מובינג

 

המלצות על חברת הובלות במגדל העמק

לאחר שתבחרו בחברת הובלה במגדל העמק באמצעות מערכת האתר ולאחר אישור הזמנה, תקבלו יום לאחר המעבר קישור לדירוג צוות המובילים. מערכת הדירוג תבקש מכם לענות על 4 שאלות עיקריות: עמידה בזמנים, עמידה במחיר, חווית שירות ומקצועיות. כמו כן יהיה לכם שדה פתוח לכתוב מה שאתם רוצים. חשוב מאד שלאחר ההובלה תמלאו את המשוב שלכם כך שנוכל להמשיך ולתת לגולשים חדשים וחוזרים כאחד, מידע עדכני אמיתי וכנה על רמת השירות של חברות ההובלה באתר.

מחירים במגדל העמק בהזמנת שירותי הובלה

אז שאלת השאלות היא כמה עולה הובלה במגדל העמק? כמה טיפ צריך להשאיר אם בכלל ואיך אני בעתם יודע אם המחיר שאני משלם הוא הוגן. אם אתם סתם מעוניינים לדעת טווח מחירי הובלות במגדל העמק אתם יכולים לצפות במחירון ההובלות שלנו הנמצא תחת הלשונית המתאימה באתר.

אך בעצם, אין מחירון האתר ישקף באמת את המחיר אותו יהיה עליכם לשלם. על מנת לקבל מחיר מדויק במיוחד בשבילכם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה למלא את פרטי ההובלה והמערכת שלנו תתחיל לפעול בזמן אמת ממש! עשרות חברות הובלה במגדל העמק יציעו לכם את המחיר שלהם, תוכלו לקרוא המלצות, לדעת כמה ותק וניסיון יש לכל חברה ולשקלל במוחכם את הנתונים וכך לקבל החלטה מושכלת ונבונה במי עליכם לבחור.

מחיר ההובלה ברוב המקרים יהיה נמוך ב-35% מהמחיר המוצע לכם ע"י חיוד למוביל בודד באמצעות אינדקס מובילים או אתר אחר לדירוג חברות הובלה. סטטיסטית ידוע שככל שנדגום יותר הצעות, הסיכוי שלנו לקבל את המחיר הנמוך ביותר גדל.

רמת השירות של הובלה במגדל העמק

אם חשבתם במחיר הוא הדבר החשוב ביותר, תנו לנו להסביר לכם מדוע שירות חשוב אף יותר. תארו לכם שהמחיר ששילמתם נמוך אך השירות היה גרוע, מה תגידו? אוי, איך שילמנו ביוקר, אכלנו אותה. הרי ידוע שהשילוב המנצח הוא לקבל שירות הובלה הטוב ביותר במחיר הנמוך ביותר- זו המשוואה הנכונה והדבר נכון לגבי כל תחום, לא רק בהובלות.

מהו בעצם שירות טוב בתחום? אז ככה, שירות טוב הוא כאשר חברת ההובלה הגיע אליכם בזמן שקבעתם מראש. כזו שיודעת לבצע את העבודה במקצועיות חסרת פשרות. כזו שמספקת לכם יחס טוב עם חיוך ונענתה לדרישות שלכם תוך כדי העבודה, גם אם זה בתוספת תשלום. שירות טוב הוא שהמחיר לא השתנה מהנקבע מראש, אלא אם היו תוספות מצדכם.

אז אני ממליץ לכם את מה שאני בעצם עושה בעצמי: אני מחפש המלצות על חברת הובלות במגדל העמק לפני שאני סוגר עם מישהו משהו. אני בודק מי הממליצים, האם ניתן לסמוך על האתר, האם מתחייבים לי שכל חוות הדעת אמיתיות והאם ניתן להוכיח זאת.

חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירה

חומרי אריזה וקרטונים במגדל העמק

אחד הדברים ההכרחיים שעת מעבר הדירה הוא להצטייד בקרטונים למעבר דירה וביתר חומרי העיטוף והאריזה הנדרשים. כך למשל חשוב שתדעו תצטרכו חבילת נייר אריזה שאיתה תוכלו לעטוף כוסות וצלחות ואת יתר כלי המטבח. תצטרכו גם דבק מסקנטייפ לסגור את קרטוני האריזה. יהיה זה חכם ואף מומלץ להצטייד בגליל ניילון בועות על מנת להגן על תמונות הבית מפני שריטות, על קערות וכלי זכוכית שונים ועל הרבה דברים אחרים שיקרים ללבכם.

ב"גטמובינג" חומרי אריזה במגדל העמק תקבלו תמיד! אבל תמיד, את המחיר הזול ביותר. ושוב, לא רק במחיר עסקינן, אלא גם מהירות המשלוח עד פתח הדלת ואיכות המוצרים שתרכשו אצלנו תמיד תהיה הגבוהה ביותר.

קרטונים למעבר דירה הרי נמכרים בעוד כמה מקומות ברחבי המדינה אז למה דווקא מאיתנו כדאי לקנות? כי אנחנו היחידים שעושים משלוחים לכל הארץ תוך 3 ימי עסקים לכל היותר ואנחנו היחידים שעומדים בזמן האספקה. כי אנחנו היחידים שמייבאים חומרי אריזה ולכן אנחנו תמיד הכי זולים והכי איכותיים.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות