מחשבון הובלות

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

מחפשים מחשבון הובלות שיציג לכם מחיר מדויק כמה עולה הובלה? לפניכם הפתרון המושלם. מערכת גט מובינג מאפשרת לכם לערוך השוואת מחירי הובלה חינם בין עשרות חברות הובלה.

מחשבון הובלות אונליין - גט מובינג

מחשבון הובלות בזמן אמת

GetMoving היא מערכת השוואת מחירים המציגה לכם את המחיר המדויק לתכולה הייחודית שהזנתם. כלומר, אתם מזינים את כתובת היעד והמוצא, את תאריך המעבר, מסמנים את התכולה שאתם מעבירים והמערכת שלנו מציגה לכם תוך מספר דקות בזמן אמת הצעות מחיר להובלה ממספר רב של חברות.

האם מחיר הובלה שמתקבל מחייב?

כן! המחיר שיציעו לכם חברות ההובלה המומלצות מחייב אותן ללא כל שינוי ביום המעבר. לאחר שיופיעו הצעות המחיר, לחיצה על בחירת ההצעה תביא לכך שישלח אליכם למייל אישור הזמנה סופי. ההצעה מחייבת לכל דבר ועניין ואסור בתכלית האיסור לחברת ההובלה לשנות את המחיר. הצעת המחיר כוללת את כל התכולה שציינתם בפרטי ההזמנה. במקרה בו יהיו שינויים בתכולה מצדכם, תהיה חברת ההובלה רשאית לשנות את המחיר בהתאם. כלומר, כל עוד לא הוספתם תכולה, המחיר המוצע הוא המחיר הסופי וכולל מע"מ.

המלצות ודירוגים מלקוחות אמת

בנוסף ליתרון שבשימוש במחשבון הובלות של GetMoving מצורפת לכל הצעת מחיר חוות דעת. חשוב מאד לקרוא את חוות הדעת והדירוגים שמילאו לקוחות שעבו דירה ומשרד בעבר. ההמלצות על חברות ההובלה הן מקוריות ואוטנטיות ללא כל שינוי, הוספה או גריעה. אנו מציגים לכם את כל הנתונים החשובים על מנת לסייע לכם לבחור נכון ובאופן המשתלם ביותר.

היתרונות במחשבון הובלות און ליין

אחד היתרונות הבולטים מבין שלל היתרונות הוא כמובן הדיוק המוחלט שבו. מחשבון הובלות און ליין לקוח בחשבון את תאריך ההובלה, את התכולה הספציפית שלכם, את השירותים הנלווים להם אתם זקוקים כמו אריזה או קרטונים ומשקלל הכל לכדי מחיר אמת. מחשבון און ליין נמצא תחת פיקוח כך שאם הזמנתם שירות וחברת ההובלה שינתה לכם את ההצעה ביום המעבר אתם פותחים את מחירון התופסות המצורף לאישור הזמנה ומצביעים על המחיר שתשלמו . 

מחשבון הובלה חינם לגמרי

היתרון העצום שבשימוש במחשבון הובלה הוא שאינו כרוך בתשלום והוא חינם לגמרי. אינכם מחויבים לבחור בחברת הובלה ואינכם נדרשים בהתחייבות כלשהי. חשוב מאד לזכור! בחירת מוביל ממקור חיצוני לאתר GetMoving לא מבטיחה לכם שקט נפשי, לא פיקוח ואף לא ליווי ומתן פתרון במקרה של בעיה. ידוע כי ענף הובלות דירות ומשרדים סובל מבעיות שירות של למעלה מ-40% ולכן כדאי להיזהר. בחירת חברת הובלה באקראי ברשת האינטרנט יכולה להסב נזק רב לרכוש שלכם ואף לעלות לכם הרבה יותר ביום המעבר. מוכרת התופעה ממובילים חאפרים שמציעים מחיר מוזל מאד בטלפון וביום ההובלה מעלים ללקוח את המחיר וסוחטים ממנו כספים נוספים בטענות שונות ומשונות.

אם קיבלתם הצעת מחיר זולה מזו שמצאתם לאחר ביצוע השוואה במחשבון הובלות בזמן אמת, צריכה להידלק לכם נורה אדומה המזהירה מפני סיכוי גבוה לשירות לקוי. בדיוק כפי שלא ניתן לקנות רכב בחצי מחיר, לא ניתן לבצע הובלה בחצי מחיר מהנמוך הנמוך ביותר. בבואכם לבחור חברת הובלה, עליכם לזכור שאינכם עוברים בכל יום דירה. עליכם לבחור בשירות אמין ואיכותי אך בו זמנית גם משתלם. בחרו רק בחברות הובלה מומלצות ומפוקחות ועברו דירה בראש שקט.

גט מובינג מאחלת לכם בהצלחה.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות