שרינק

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

שרינק הוא חומר עשוי ניילון נמתח, שמטרתו עיטוף משטחים, רהיטים וחפצים נוספים. גלילי שרינק מגיעים במשקלים שונים, עם ליבות שונות ועובי ניילון שונה. ניילון נצמד זה מגיע ב-17 מיקרון או 24 מיקרון- דבר המעיד על יכולת המתיחה שלו. את השרינק ניתן להשיג במספר צבעים: שרינק לבן אטום, שרינק שקוף ושרינק תכלת שקוף. להזמנות שרינק – ניילון נצמד בכל כמות ולכל מטרה חייגו עכשיו: 073-322-3322

שרינק לקנייה בגט מובינג

ניילון נצמד 1.7 ק"ג – שרינק 1.7 ק"ג

1.7 ק"ג הוא אף פעם לא משקל הנטו של החומר המצוי בשרינק. הכוונה היא לברוטו תמיד. משקל הקרטון הפנימי של הגלילי נקרא ליבה ולרוב הוא נע בין 500 גרם ל-650 גרם. מחיר שרינק 1.7 ק"ג משתנה בהתאם לכמות המוזמנת. לקבלת הצעת מחיר הזולה ביותר בישראל נא להתקשר למרכז ההזמנות בטלפון 0733223322. זמינות אספקת ניילון נצמד 2.2 ק"ג היא מיידית ממחסני החברה בראש העין או באחד מהסניפים ברחבי הארץ: בירושלים או מחיפה. אנו מספקים משלוחים עד בית הלקוח בהזמנות גדולות.

ניילון נצמד 2.2 ק"ג- שרינק 2.2 ק"ג

גם כאן, משקל גליל ניילון לאריזה 2.2 ק"ג הינו ברוטו, כאשר הליבה הינה כ-500 גרם. מחיר שרינק 2.2 ק"ג משתנה אף הוא ונקבע על פי מספר פרמטרים שיש לשים אליהם לב: הראשון הוא עובי הליבה שמשפיע על מחיר הגליל הכולל והשני הוא מחירי הניילון בעולם. ניילון נצמד הוא מוצר שמחירו נקבע ע"פ מחיר הנפט בעולם. לכן הוא משתנה בהתאם למחיר חבית נפט ומחירו הגלובלי נע ונד כשערי מטבעות. אנו בגט מובינג מבטיחים לכם את המחיר הזול בישראל בכל מקרה.

ניילון נצמד 3 ק"ג – שרינק 3 ק"ג

לפני שאתם רצים לרכוש ניילון נצמד במשקל 3 ק"ג חשוב שתבדקו שלא עובדים עליכם. עליכם לבדוק מהו עובי הליבה, האם מדובר בשרינק 3 ק"ג 300 גרם ליבה או רינק 3 ק"ג 600 גרם ליבה.  ישנם מקומות רבים שרושמים 300 ליבה אך בפועל מוכרים 400 גרם ליבה ואף 500 תחת אותו שם. מחיר שרינק 3 ק"ג יוזל בהזמנת כמויות וכן משתנה כל כמה ימים בהתאם למחירי הנפט בעולם ולכן מחירו אינו מתפרסם כי אינו יציב לאורך זמן. עם זאת אנו מתחייבים תמיד למכור לכם שרינק במחיר הזול ביותר שתוכלו למצוא בישראל. לקבלת מחיר שרינק 3 ק"ג במחיר הזול ביותר צרו עמנו קשר.

שרינק ידני 300 גרם

השרינק האחרון מבין השרינקים המוכר ג כן כניילון נצמד לאריזה ידנית הוא שרינק לפלף. משקלו כ-300 גרם. צבעו לרוב מגיע או בלבן שקוף או בתכלת שקוף. אין כל הבדל בטיב החומר או בעוביו. הוא מגיע בקרטון 50 יחידות. השימוש בו נרחב ורב שימושי. החל מאריזת דברים שבירים, חיבור מספר חפצים יחדיו ועוד עשרות שימושים לכל מטרה. שרינק ידני 300 גרם מתאים לידית אחיזה המתחברת אליו לצורך שימוש קל ונוח. ידית לשרינק ידני עולה עד 10 ₪ תלוי במקום הרכישה.

להזמנות שרינק – ניילון נצמד בכל כמות ולכל מטרה חייגו עכשיו: 073-322-3322

למידע נוסף על לחץ - ציוד למובילים

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות