הובלות בנתיבות

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

הובלת דירה בנתיבות יכולה להיות החוויה המתקנת שלכם לכל מעברי הדירה שהיו לכם. בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת להשוואה בין מובילים ובעלי מקצוע תוכלו למצוא גם הובלה זולה בדרום וגם למצוא חברה מומלצת ומקצועית בלחיצת כפתור אחת. הפעם בשונה ממאמרים רבים שנכתבו על הובלות בנתיבות והסביבה בהם לא הצלחתם למצוא את מה שחיפשתם, המאמר שלהן מסכם בראשי פרקים את כל היתרונות שאתם יכולים לשאוב מאתר זה;

הובלות בנתיבות - גט מובינג

חברות הובלה מומלצות בדרום

ישנם עשרות ואולי מאות חברות הובלה מומלצות בדרום. האמנם? כך לפחות נראים פני הדברים. מבדיקה שערכנו גילינו כי אתרים רבים מפרסמים המלצות כגון: "מוביל נהדר, השירות היה מעל למצופה. נשמח להמליץ בכל מקרה של הובלה בנתיבות על חברת הובלה מצויינת".

פתיחת הגרשיים והציטוט כאילו נאמר מפי הלקוח אכן מפתה ונדמה כי מדובר בהמלצה של ממש. אך מבדיקה יסודית גילינו לא אחת, כי חוות דעת אלו משמשות אתרים רבים אך ורק לצורך כתיבת תוכן שיווקי ומשיכת לקוחות. באתר GetMoving הובלות בנתיבות תמצאו רק המלצות וציטוטים מהימנים ומקוריים שניתנו ע"י גולשים אמיתיים שהזמינו חברת הובלה בנתיבות באמצעות האתר וקיבלו אישור הזמנה ממערכת האתר.

אצלנו תוכלו להגיש המלצה רק החל מיום לאחר ההובלה באמצעות קישור שנשלח אליכם לדואר האלקטרוני, בו תוכלו לתת דירוג לשאלות סגורות כגון "כמה את/ה שבע רצון מהמקצועיות של המוביל" תן ציון מ1 ועד 10. כמו כן, יהיה לכם שדה פתוח לכתיבת מלל חופשי בו תוכלו לכתוב כל המלצה או ביקורת שלילית (שאנו מאמינים שב-98% לא תהיה כזו לאור הפיקוח והשיטה שפיתחנו לשמירת רמת שירות גבוהה מתמיד) שעולה על רוחכם.

קרטונים להובלה בנתיבות

ההתעסקות במציאת פתרונות אריזה לבית היו בעבר כאב ראש לא קטן. היינו זקוקים לצאת לפינות הרחוב ולאסוף קרטונים בגדלים שונים מכל הבא ליד. כיום, קרטונים כבר לא נזרקים בפינות הרחוב והזורק בכל זאת צפוי לקנס.

קניית קרטונים להובלה עושים בגטמובינג שמבטיחה לכם תמיד את חבילת חומרי האריזה הזולה ביותר במדינה. במשלוח עד הבית תוכלו להזמין קרטונים גדולים לרוב תכולת הארונות והבית, קרטונים בעלי דפנות כפולות לתכולה כבדה כגון ספרים, או תכולה שבירה כגון כלי מטבח ועוד.

במארזים תוכלו "לסגור את הפינה כולה" ולהזמין גם נייר אריזה לכלים, גליל של ניילון בועות לעיטוף ומיגון כלים שבירים, תמונות, דברי נוי, אגרטלים ועוד. מחיר קרטונים להובלה בנתיבות בתוך מארז או בשם המקצועי – חבילת מעבר דירה, תמיד תביא להוזלת המחיר למקסימום האפשרי.

שירותי אריזת דירה

שירותי אריזת דירה בנתיבות

אחד השירותים היותר כייפים ומומלצים שתוכלו להזמין הוא שירות אריזת תכולה לכל הבית. שירותי אריזת תכולה נחשב לשירות הדגל בענף הובלות הדירה וככזה הוא חוסך לכם זמן, עבודה וכמובן את הצורך ברכישת חומרי אריזה. ובמה בעצם הדברים אמורים? שימו לב:

חומרי אריזה כלולים במחיר

בהזמנת שירותי אריזה אין צורך בקניית קרטונים למעבר דירה. צוות המובילים מספק עבורכם את חומרי האריזה ומגיע איתם ביום ההובלה. עוברים דירה ולא מרגישים "על גלגלים" – אם הזמנתם שירותי אריזה, זה אומר שאתם לא אורזים כלום, למעט תכשיטים וכסף מזומן. הבית נשאר כפי שהוא מתפקד באורך מלא עד יום ההובלה ממש. בבוקר המעבר, מתחילים את האריזה צוות מקצועי ומיומן אשר יודע כיצד לארוז נכון וכיצד לסמן על גבי האריזות מהיכן נלקחו הפריטים והיכן יש למקמם בבית החדש.

פורקים קרטונים בבית החדש

הובלת דירה בנתיבות עם שירותי אריזה מסיימת את ההובלה בצורה הכי נוחה וקלה עבורכם. זה אומר שבסיום היום כל קרטון מונח בחדר המיועד בבית החדש. אין צורך לפתוח קרטון ולגלות פתאום שהוא בעצם שייך למטבח ויש לסחוב קרטונים מחדר אחד לאחר.

עלות שירותי אריזה בנתיבות

מחיר אריזת קרטון כולל עלות הקרטון עולה כ-20 ₪ בלבד. כן, שמעתם נכון שירות אריזה ב-20 ₪ ליחידת קרטון. אז בכמה בעצם מסתכמת עלות האריזה כולה? תלוי במספר הקרטונים:

  • אריזת דירת 4 חדרים תעלה לכם בממוצע בין 800 ₪ ל-1,200 ₪.
  • אריזת דירת 6 חדרים תעלה לכם בממוצע בין 1,400 ל-1,800 ₪.

האם זה שווה? על השאלה הזו תצטרעו לענות בעצמכם. אנחנו רק מספרים לכם שהשירות הנפלא הזה חוסך לכם זמן, כסף ובמיוחד חוסך לכם את כל התהליך המפרך של אריזת הבית שאנחנו כל כך היינו רוצים לפסוח עליו.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות