הובלת פריט בודד

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

כיצד נמצא מוביל אשר יעביר לנו פריט יחיד הרי, אין ברצוננו לשלם עבור שירות של משאית שלמה. הרי, אם נצטרך לשלם עבור 2 הסבלים והנהג ואת הדלק של המשאית, יצא שהובלת פריט בודד יעלה יותר מהפריט. אם כך, כיצד בכל זאת מבצעים מזמינים חברת הובלות לפריט בודד או שניים?

הובלות פרטי בודד - הובלות קטנות

הובלת מקרר רגיל

מקררים נחשבים אמנם כפריט בודד אך בכל זאת יגיעו אלינו לפחות 2 עובדים אם לא שלושה. בכל צוות יש את נהג המשאית ולפחות סבל אחד. על מנת להעביר מקרר בזול עלינו לעשות אחת משני אפשרויות: או שנזמין חברת הובלה קטנה המתמחה רק בפריטים בודדים או שנמתין שלחברה המוזמנת תהיה הובלה "על הדרך" ובכך נוכל לחסוך עלויות.

הובלת מכונת כביסה או מייבש כביסה

אותו הדבר לגבי מכונות כביסה ומייבשי כביסה. פריטים אלו כבר עולים כמו שעלו בעבר ולפעמים ניתן למצוא אותן ביד שניה במחיר של 300 -700 ₪. לא ייתכן הרי שנשלם עבור הובלת מקרר 500 ₪. לכן, גם כאן ההמלצה שלנו היא גמישות בתאריך וגמישות בשעות מצדכם בכדי שבאמת תחסכו כסף.

הובלת ספה או מערכת סלון

כאן צריכים להבדיל בין הובלת ספה לבין הובלת מערכת סלון. אומנם כוונתנו לפריט אחד אך בואו לא נקטין ראש. מדובר בפריט מורכב וגדול שגם תופס נפח במשאית המובילים. הובלת סלון היא עבודה לשני סבלים לא פחות ועלות העברת מערכת שלמה היא סביב ה-400 ₪ ועד 600 ₪. אם מדובר בסלון עץ מלא מיוחד במינו קחו בחשבון שהעלות תהיה בהתאם וחשוב שתיידעו את המובילים שיש ברשותכם מוצר חריג ששוקל 50 ק"ג יותר.

הובלת ארון כולל פירוק והרכבה או ללא

בשונה מפריטים בודדים אחרים שדיברנו עליהם לעיל, ארון דורש מיומנות לפירוק והרכבה. אם אין ברצונכם בשירותי פירוק והרכבה ורק בהובלת ארון עסקינן, אין שום בעיה. בהמשך נדון על המחירים בהרחבה. הטיפים שלנו הם אותם טיפים בכל סוג של הובלת פריט בודד.

מחיר הובלת פריט בודד

בגדול נציין שטווח המחירים לפריטים בודדים לא יהיה בטווח שבין 250 ₪ ל-600 ₪. כך למשל הובלת מקרר במרכז תעלה כ-300 ₪ בממוצע. הובלת מקרר בשרון עולה בממוצע 300 ₪ גם כן. במרחקים לערים אחרות מחוץ לגוש בו אתם גרים המחיר יכול לעלות בעוד 200 - 300 ₪.

מחיר הובלת ספה במרכז תעלה לכם בערך 450 ₪. הובלת ספה בשרון תעלה לכם אותו מחיר כמו במרכז. גם באזור באר שבע והדרום בתוך כל אזור מחיר הובלת ספה בדרום יעלה לכם כ-450 ₪. חשוב לציין שמחיר הובלות סלון שבכתבה מדבר על מערכת שלמה ולא על ספת יחיד שמחירה זול יותר כמובן.

הובלת מכונת כביסה או מייבש צריכה לעלות לכם כ-250 ₪ ולכל היותר 300 ₪ זאת אם הזמנתם שירותי הובלות קטנות במרכז או בשרון, בדרום או בצפון. אין זה משנה אם שכרתם את שירותיה של חברת הובלות בירושלים או בנהריה. המחירים זהים בכל חלקי הארץ. פירוק והרכבת ארונות בנוסף להעברתם יעלה לכם בממוצע כ-70 ₪ לדלת רגילה. בארון הזזה מחיר פירוק והרכבת דלת יעלה לכם כ-120 ₪ ועד 150 ₪.

פריטים בודדים עדיף לעשות עם חברה להובלות קטנות

צריך לקחת בחשבון שלכל חברה יש את עליות התפעול שלה. כך חברה גדולה משלמת יותר בעבור דלק, עובדים וזמן העבודה שלה יקר יותר. חברות שואפות למקסם רווחים ובעונות השפל עליכם לדעת שניתן לנצל זאת להשגת מחירים נמוכים יותר מעונות השיא. כמו כן חשוב שתדעו שהובלות בערב יוזילו לכם את המחיר גם כן. משאית קטנה או רכב מסחרי יכול להציע מחירים נמוכים ממשאית גדולה הבנויה לעבודות גדולות. מידע נוסף על הובלות קטנות

אנו מקווים שהמאמר הזה סייע לכם להכיר את מחירי השוק ואת דרכי השגת הובלות פריטים בודדים במרכז או הובלת פריט בודד בתל אביב, השרון, נהריה, ירושלים, חיפה, עכו, באר שבע ולכל מקום שרק תרצו.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות