הובלות בקרית אונו

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

זוהי לא כתבה שיווקית, אלא מאמר מנחה למציאת חברת הובלות זולה ואיכותית בקרית אונו. כאן תמצאו את התשובה המדויקת כמה עולה הובלה בקרית אונו והסביבה. מערכת השוואת מחירים חינמית זו, מאפשרת לכם למצוא את החברה הטובה ביותר באזורכם. אין צורך להתקשר למובילים בקרית אונו ולספר לכל אחד את הפרטים כל פעם מחדש. שימו לב כיצד זה עובד:

הובלות בקריית אונו - גט מובינג

מכרז חינמי למציאת מובילים בקרית אונו

מזה בעצם מכרז? למה מאד למלא אותו? מה הרווח פה? אתר GetMoving הוא למעשה במה עבורכם, בה אתם ממלאים את כתובת המוצא של ההובלה, את כתובת היעד, קומות, מעלית ותכולה ועוד פרטים רלוונטיים כגון, מנוף פירוקים והרכבות ועוד. לאחר מכן המערכת שולחת את המכרז לחברות הובלה מומלצות בקרית אונו בכדי שיציעו לכם מחיר.

הצעות המחיר יוצגו על מסך המחשב, בזמן אמת ובשקיפות מלאה. לא בא לכם להמתין כמה דקות לתוצאות? אין בעיה, בסיום המכרז תקבלו הודעה sms ובה קישור לתוצאות המכרז. תוצאות מכרז חינמי למציאת חברת הובלות בקרית אונו יציג לכם: הצעת מחיר, דירוג, ותק, ביטוח וכל פרט חשוב אחר למעבר הדירה שלכם, כך שיהיה מעבר דירה בראש שקט.

מובילים בשירותי הובלה בקרית אונו

אנחנו לא רק מובילים בהשוואת מובילים, אנחנו מובילים גם בשירות. עד לכניסתנו לענף ההובלות אחוז התלונות הארצי עמד על 40%. דבר המעיד על שירותי הובלה גרועים מאד ולקוחות לא מרוצים. לאחר פיתוח מערכת האתר, הכשרת צוות שירות לקוחות מיומן ומקצועי ובחירת חברות הובלה בקרית אונו מומלצות ואיכותיות מהשורה הראשונה, הצלחנו לפצח את השיטה להובלה בטוחה.אנו עומדים על אחוז תלונות אחד בודד בלבד. כך ש 99% מלקוחותינו מרוצים מכל רגע בבחירתם. לא רק חברות הובלות בקרית אונו משתתפות בהצעות המחיר שלכם. מובילים בגני תקווה, מובילים בפתח תקווה, מובילים מרמת גן ומכל מקום שהצעת המחיר שלהם יכולה להיות אטרקטיבית עבורכם

הובלות דירה בקריית אונו – עבודות מורכבות

בקרית אונו המתפתחת, אנחנו עדים לבניה גבוהה במיוחד. רבים מבניינים אלה, לא מאפשרים לחברות הובלה להכניס ציוד למעליות, שמא ייגרם להן נזק. המתגוררים בבניין נאלצים לחפש הובלה עם מנוף בקרית אונו מבלי לשלם יותר מהרגיל. מנוף להעברת דירה עולה כ-400 עד 450 ₪ לשעת עבודה עד לדירה בקומה 6. מנוף להעברת דירה מקומה 6-8 עולה בממוצע 650-850 ₪ לשעת עבודה. לרוב משתמשים בשירותי מנוף בקרית אונו כשעה בכל כיוון (דירת היעד והמוצא).

היתרונות שבהזמנת הובלה עם מנוף בקרית אונו הם רבים:

  • צמצום הסיכוי לפגיעה ברהיטים במעליות ובחדרי מדרגות
  • ביטוח של חברת המנוף על התכולה
  • התייעלות וצמצום זמן ההובלה

לעתים אף צמצום במחיר הובלת דירה בקרית אונו והוזלה בכמה מאות שקלים. הסיבה לכך, נעוצה באפשרות שנפתחה לחברת ההובלה לצמצם במספר המובילים. חשוב מאד להבהיר, מחיר הובלת דירה הוא דבר משתנה בהתאם לחודש המעבר, לגודל הדירה, לקומות, לקיומה או אי קיומה של מעלית בבניין, לרהיטים הדורשים פירוק והרכבה ועוד. לכן, אין דבר כזה למצוא באינטרנט פתרון כתוב מראש שיענה על השאלה כמה עולה הובלה בקרית אונו, בכדי לקבל מחיר מדויק ללא התחייבות וללא תשלום פותחים מכרז חינם להשוואת מחירים.

שירותי אריזה וחומרי אריזה בקרית אונו

אם אתם צריכים שירותי אריזת דירה ביחד עם ההובלה, ציינו זאת במילוי המכרז. הצעות המחיר יתחלקו לשניים: תקבלו מחיר הובלה בנפרד ומחיר אריזת דירה בנפרד. כך תוכלו לשקול האם ברצונכם להשתמש בשירות או לא להשתמש. מחיר אריזת דירה בקרית אונו לא שונה מכל עיר אחרת ועולה בממוצע 20 ₪ לקרטון. המחיר כולל את אספקת הקרטונים ביום המעבר וכמובן הכנסת כל התכולה באופן מסודר. יתרה מכך, על קרטון ירשום המוביל מה יש בתוכו, כך שתוכלו לפרוק את הפריטים למקומם המיועד. ניתן לרכוש חומרי אריזה כמו קרטונים, דבק מסקנטייפ, ניילון פצפץ וכל דבר לאריזה. אנו מבצעים משלוחים עד לבית הלקוח במטרה להקל עליכם את מעבר הדירה.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות