הובלת רהיטים

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

העברה והובלת רהיטים בקלות, במהירות ובמחירים הזולים ביותר יש רק ב-GetMoving. אתר השוואת מחירי הובלה היחיד והגדול בישראל מתמחה בהובלת רהיטים בכל חלקי הארץ. הובלת ספות, ארונות, מוצרי חשמל, פסנתרים וכל דבר שתעלו בדעתכם, אנו נדע להתאים לכם. מלבד מחיר זול ומשתלם אנו מבטיחים לכם מעבר בטוח, בלי בעיות עם המובילים המומלצים והטובים ביותר בענף- כי אצלנו שירות איכותי ואדיב מעל הכל.

הובלת רהיטים - גט מובינג

עם איזה רכב הכי זול לבצע הובלת רהיטים

השאלה הזאת, תלויה במספר הפריטים אותם אתם מעבירים ובגודלם. אם אתם מחפשים הובלת מכונת כביסה או הובלת ספה אנו נתאים לכם רכב קטן שיהיה זול עבורכם. אם אתם מעבירים מספר רב של פריטים כמו פסתרים, תכולה גדולת מימדים, נתאים לכם משאית. אם אתם צריכים מספר משאיות, אין לנו כל בעיה להוציא לכם בהתראה קצרה כל הובלה.

הובלת רהיטים המלצות וטיפים

טיפ מספר 1: עיטוף רהיטים

הובלת רהיטים דורשת לעתים עטוף מיוחד ולעתים יש צורך רק בניילון נצמד הידוע בשם שרינק. אם מדובר בפריט יקר ערך, שביר כדאי מאד להקפיד שייעטף בשכבה נדיבה של חומר הגנה. לדוגמא: אם אתם מובילים מזנון, כדאי שייעטף בחומר הנקרא פום, שהוא למעשה פולאטיאן מוקצף. חומר בידוד זה יגן בבטחה על המוצר שלכם גם אם ייגע בקירות חדר המדרגות והמעלית לא ייגרם כל נזק.

טיפ מספר 2: גמישות בשעות

אם אתם מעונינים למצוא מחיר זול במיוחד, כדאי שתהיו גמישים בשעת ההובלה. אם אתם יכולים להיות גמישים גם בתאריך, מובטח לכם שתוכלו למצוא אצלנו מחיר מוזל גם ב-30% ויותר. גמישות מביאה לכך שחברת ההובלה תקח את הרהיט שלכם "על הדרך" כלומר, בדרך להובלה גדולה.

טיפ מספר 3: לא להעביר רהיטים עם חברה לא מוכרת

אם בחרתם לעבור עם "חברה מהרחוב" כי מצאתם מחיר זול ב-50 ש"ח צפו ל-40% בעיות. לאחר בדיקה מקיפה ופרסומים בענף, מתברר שחברות הובלה לא מפוקחות, יוצרות תלונות לקוחות ב-4 מתוך כל 10 הובלות. נתון מטריד לכל הדעות. הובלות משרדים, דירות, בתים ומפעלים דרך אתר getmoving מבטיח הצלחה של 99.5% מסך ההובלות. שקט נפשי, חברות מקצועיות וזה רק חלק מהשירותים האיכותיים המוצעים באתרינו-חינם.

טיפ מספר 4: קחו הצעה לפחות מ-3 מובילים

בכדי למצוא את המחיר הזול ביותר כדאי ואף מומלץ לקבל כ-3 הצעות מחיר להובלת רהיטים. אם מדובר ברהיט בודד או מספר פריטים בודדים וקיבלתם הצעה שקרובה למחיר המחירון המוצג, אין צורך להמשיך לחפש. אנו נתקלים רבות בלקוחות שמחפשים הובלת רהיטים ב-100 ש"ח- או בכל מיני מחירים שאינם מצדיקים את העבודה ואף לא מכבדים את המספקים אותה.

יש לקחת בחשבון כי הזמנת ביקור טכנאי עולה היום מינימום של 200 ש"ח אז בוודאי שהזמנת משאית עם צוות של 2 מובילים לא יכולה לעות פחות מכך, על אף הפרסומים באתרי האינטרנט השונים. ברחבי הרשת מתרוצצים עשרות פרסומות של הובלה ב-159 ש"ח ודומות לאלה. היזהרו! אינם אלא ספין שיווקי חסר כיוסי, שעלול להביא לצרות ובעיות רבות. למה הדבר דומה? לקניית רכב יד ראשונה שמחיר המחירון נניח 50,000 ש"ח. אם מצאתם רכב כזה במחיר 25,000 כדאי לכם מאד שתידלק לכם נורה אדומה מהבהבת וגדולה-משהו כאן לא תקין.

הובלת פסנתר

אחד הדברים שחשוב שתקפידו הוא בבחירת מוביל להובלת פסנתר מפאת המורכבות והמקצועיות הנדרשת. על מנת להעביר פסנתר נדרשת עטיפה ייחודית ומוגנת בכדי למנוע פגיעה ונזק לרהיט יקר זה. יתרה מכך, לצורך הובל פסנתר נדרשים שניים עד שלושה מובילים, תלוי כמובן בסוג הפסנתר. בהזמנת הובלת פסנתר כנף לא מומלץ לעבור עם כל חברת הובלות. יש לעשות הפרדה ברורה בין הובלת רהיטים להובלת פסנתרים ויש לבחור רק בחברות המתמחות בסוג ספציפי זה של מיומנות.

הובלת מקרר ומוצרי חשמל

זהו סוג ההובלה הנפוץ ביותר המתבצע כל 20 דקות באתרינו. הובלת מקרר או הובלת מכונת כביסה לא דורשת מיומנות מיוחדת ומתאימה כל חברת הובלה שתבחרו באמצעות המערכת שלנו. מחיר הובלת מקרר או מוצר חשמלי דומה תעלה לכם בין 200 ש"ח ועד 300 ש"ח באותו אזור. לאזורים רחוקים יותר, תינתן הצעת מחיר בהתאם למרחק, עם אופציה לקבל "מוביל על הדרך" לעתים באותו המחיר. כנסו ובדקו עכשיו אם יש לנו מוביל בכיוון וחסכו הרבה כסף.

הובלת רהיטים לנגריות ומפעלים

רק בגטמובינג ענקית השירותים, תוכלו לקבל שירות זמין ושוטף לכל הצרכים העסקיים שלכם. אם אתם צריכים משאית צמודה, או לחילופין מספר משאיות בזמינות מיידית, בצורה שוטפת, תוכלו לקבל שירות בכל עיר ברחבי הארץ, בכל שעות היום במחירים הזולים ביותר. היתרון שלנו על פני המתחרים הוא ברור- אנחנו מתמקצעים בהובלות ומתמחים בשירות איכותי.

מחיר הובלת רהיטים

לבדיקת מחירים של הובלת רהיטים ופריטים בודדים תוכלו לעיין במחירון הובלת רהיטים שלפניכם: לקוחות יקרים שימו לב, מחירון הובלת רהיטים זה הוא מחירון ממוצע המשקף העברה של פריט בטווח עיר. כלומר, אם הזמנתם שירותי הובלת רהיטים בפתח תקווה, המחיר מתייחס למרחק נסיעה ברחבי פתח תקווה והסביבה. כמובן שיתכן ומחירון זה יישקף גם מחיר של טווחי נסיעה רחוקים יותר, תלוי פריט, בתאריך, בזמינות, ובאם מצאנו לכם הובלה על הדרך. נוסף על כך, יש להתייחס למחירון רהיטים כהמלצה בלבד ובכדי לקבל הצעת מחיר מדויקת, אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו וליהנות ממחירים מפתיעים וזולים במיוחד.

מה מובילים מחיר
מקרר 250-500
מכונת כביסה / מייבש 200-300
ספת יחיד 200-300
מערכת סלון 400-600
שולחן 200-350
פסנתר עמוד 800-1,200
פסנתר כנף 1,000-1,400
מיטת יחיד 250-300
מיטה זוגית 300-400

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הובלת רהיטים בתל אביב והמרכז

לקוחות יקרים, עשו לעצמכם טובה והיזהרו מאד מחברות המציעות הובלת רהיטים בתל אביב ב-129 ש"ח. כפי שכתבנו לכם למעלה, אתרים המציעים לכם הצעות שמתאימות לסופרמרקט לא מתאימות לענף מקצועי. כאן לא מוכרים חלב, כאן מספקים שירות איכותי בכל אזור המרכז במחירים שפויים, הוגנים ומשתלמים. כדאי מאד לדעת את ההבדל בין זול למשתלם- זול הוא הנמוך ביותר שיכול להיות גם הגרוע ביותר. משתלם, הוא בהכרח הזול ביותר המביא לשביעות הרצון הגבוהה ביותר.

הובלת רהיטים בירושלים והסביבה

היות ומדובר בעיר ענקית וסואנת מאד, מציאת חברה להובלת רהיטים בירושלים יכולה לעתים להפוך למשימה מתישה. דילוג בין אתרים והשארת פרטים בכל אתר רגיל תביא להצפת הטלפון שלכם. מבטיחים לכם 5 הצעות מחיר ולמעשה מוכרים את הטלפון שלכם לכל חברה שמוכנה לשלם 20 ש"ח. בכדי לעבור בבטחה מערכת גט מובינג היא המקום המושלם להובלת רהיטים בירושלים והסביבה כולה ובה תקבלו גם הצעת מחיר בזמן אמת וגם תחוברו לעד 4 מובילים בלבד בסיום המכרז ורק עם אלו שהששתפו בו.

הובלת רהיטים בחיפה, הקריות והצפון

אחת השאלות הנשאלות ביותר היא כמה עולה הובלת רהיטים בחיפה או בקריות והצפון הרחוק. אנו מזכירים לכם שהיות ולא מדובר במוצר מדף, אלא בשירות, עם מאפיינים ייחודיים אין מחירון קבוע. אומנם יש מחירוני העברת רהיטים המפורסמים באתרים רבים, אך כמו שכבר אמרנו והזהרנו, מחירון הובלת רהיטים בירושלים הוא רק כלי למשוך אתכם להתקשר.

getmoving מאחלת לכל לקוחותיה מעבר מוצלח ובטוח

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות