הובלות ברמת השרון

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

הדרך הנבונה ביותר למצוא חברה להובלת דירות ברמת השרון היא באמצעות מערכת השוואת מחירי הובלה המתקדמת, היחידה והאמינה ברשת. מלאו עכשיו את רפרטי ההובלה שלכם בחינם וקבלו הצעות מחיר און ליין ממבחר מובילים איכותיים המחויבים לאמנת השירות של גטמובינג. לא מבזבזים זמן בטלפונים לחברות הובלה ברמת השרון בכדי למצוא מוביל איכותי ומקצועי כי זו משימה כמעט בלתי אפשרית.

הובלות ברמת השרון - גט מובינג

הובלה ברמת השרון במחירים זולים

השוואת מחירים בין חברות הובלות ברמת השרון מביאה לכם שני תוצאות בפעולה אחת. הראשונה, דיברנו עליה קודם והיא מציאת מוביל מומלץ. השניה, מביאה לכם את המחיר המשתלם ביורת מבלי לפגוע בטיב ההובלה והשירות. מבדיקות שערכנו, בענף ההובלות היו כ-40% תלונות מקהל עוברי הדירות. את הסטטיסטיקה המזעזעת הזו אנחנו שינינו. מעתה, אחוז ההובלות המוצלחות הצטמצם לאחוז בודד אחד בלבד.

הובלה זולה היא תמיד מלכודת דבש. כי הובלה זולה שעברה בשלום, נקראת הובלה משתלמת. הכוונה במחיר הובלה הכי טוב ברמת השרון, זה למצוא מוביל מקצועי ומיומן במחיר משתלם. גטמובינג מציגה תמיד את המחיר הכי משתלם ברשת בכל ערי ישראל ומחירי הובלה זולים ומשתלמים ברמת השרון בפרט. מיטב חברות ההובלה בשרון מציעות מחירים תחרותיים בכדי לזכות בלקוחות.

מחיר הובלת דירה ברמת השרון נמוך ב-30% בממוצע מכל מקום אחר. זה לא בגלל שאנחנו פראיירים, אלא בגלל שאתם לא פראיירים. כשאתם עורכים השוואת מחיר ואתם מקבלים 10 הצעות מחיר, במקום 3-4 שהייתם מקבלים ללא מערכת ההשוואה שלנו, אתם מגדילים את הסיכוי שלכם למצוא מחיר נמוך ב-300% לפחות. לפניכם מחירון הובלה ברמת השרון על פי הנהוג בענף. שימו לב כי אין מדובר במחיר אמיתי וסופי ובכדי לקבל מחיר מדויק וסופי פשוט לחצו על פתיחת מכרז או פתיחת השוואה, מלאו את פרטי ההובלה שלכם  וקבלו הצעת מחיר הובלה אמיתית, מדויקת וסופית לבחירתכם:

טווח מחירים מומלץ להובלת דירת 4 חדרים ברמת השרון 3,500-5,500 ש"ח
מחיר ממוצע לשעת מנוף בהובלת דירה עם מנוף ברמה"ש 450 ש"ח
מחיר ממוצע לקרטון נוסף בהובלה 20-30 ש"ח
הובלת פסנתר ברמת השרון 400-700 ש"ח
תוספת מחיר עבור כל קומה ללא מעלית מעל קומה 2  10-20%
מחיר הובלת דירת סטודנט (חדר 1) 800-1,500 ש"ח
מחיר אריזת תכולת דירה פייר קרטון 25-35 ש"ח
הובלת בית פרטי ברמת השרון 4,500-8,000 ש"ח
הובלת מקרר 500 ליטר בתוך רמת השרון 300-400 ש"ח
הובלת מקרר סיייד ביי סייד בתוך רמת השרון 400-550 ש"ח
הובלת כספות ברמת השרון עד 1 טון 400-1,200 ש"ח

הובלת דירות ברמת השרון

אם עד היום היינו צריכים "לשבור את הראש" בכדי למצוא חברת הובלה, אז יש לנו בשורה אמתית. לא צריך לנחש, האם מדובר במוביל מומלץ ברמת השרון או לא, לא צריך לבקש מחברים שיזכרו עם מי הם עברו דירה, גם לא צריך לחפש שעות באינטרנט ולבזבז זמן יקר בשיחות טלפוניות כל פעם עם חברת הובלות אחרת בכדי למצוא את המחיר המשתלם ביותר. הובלות ברמת השרון מוצאים באתר GetMoving באחת משני דרכים: או דרך אינדקס המובילים ברמת השרון, או באמצעות מערכת השוואת המחירים הגאונית שעושה לכם את כל העבודה ובחינם!

כשאתם מגיעים לחברת הובלה ברמת השרון עם המלצה מחבר, אתם בוודאות תשלמו עוד כמה מאות שקלים מלקוח רגיל. אתם יודעים למה? כי כאשר הגעתם מהמלצה, חברת ההובלה יודעת שאתם כבר כמעט עבודה בטוחה. הגעתם מהמלצה? ככל הנראה נכוויתם בעבר וכעת אתם רוצים להיות בטוחים. הביטחון הזה יעלה לכם כסף. המוביל ינצל את מצוקתכם ויבקש מחיר גבוה המצדיק את ההמלצה שקיבל. למה זה עובד ככה? כי ככה העולם עובד. כל אחד שואף למקסם את הרווח שלו, במיוחד כשנופלת הזדמנות פז בדרכו.

למצוא מובילים מומלצים ברמת השרון זו השיטה

אז כיצד בוחרים חברה למעבר דירה נכון? זה מאד פשוט: עורכים השוואת מחירים בזמן אמת במספר דקות. אין צורך בטלפונים, אין צורך בהמלצות, כי יש תקנון שירות שהוא למעשה הסכם בינכם לבין חברת ההובלה שבחרתם, המחייב את הצדדים לעמוד בהתחייבויות זה כלפי זה וידוע כי רק המובילים הטובים ביותר בישראל עובדים עם getmoving. כיצד זה בעצם עובד? איך עורכים השוואת מחירים? שימו לב כמה זה פשוט: ממלאים את תאריך ההובלה, כתובות, תכולה ומבקשים מהמערכת שתערוך לכם השוואה אמיתית. המערכת תשלח הודעה לכל חברת הובלה מומלצת ברמת השרון, אלו יתמחרו את מעבר הדירה שלכם לפי הפרטים המדויקים שהזנתם ואת הצעות המחיר תוכלו לראות בזמן אמת בנייד או במחשב תוך דקות בודדות. מובילים מומלצים במחירים זולים ברמת השרון מוצאים בקלי קלות תוך דקות בודדות. אז למה אתם מחכים? בדקו אותנו, פתחו מכרז להשוואת מחירים חינם ותראו בעצמכם כמה זה קל נח ופשוט.

ליד כל הצעת מחיר יופיע דירוג המוביל שנעשה ע"י לקוחות עבר וזה לא מסתיים כאן. תוכלו לקרוא חוות דעת רבות והמלצות על המובילים הטובים ברמת השרון והסביבה. אם זה לא מספק אתכם, אתם יכולים להתקשר לכל נותן שירות במערכת של גט מובינג שהששתף במכרז ונתן לכם הצעת מחיר ולהתרשם ממנו באופן אישי או לחילופין להמתין מעט שהוא יתקשר אליכם בסיום ההשוואה. אם פעם הייתם מחפשים הובלות ברמת השרון בגוגל, היום החיפוש מדויק וממוקד ב-GetMoving בו תמצאו רק את הטובים ביותר.

האם כדאי למצוא מוביל בשיטת חבר ממליץ?

תתפלאו למשוע, אבל התשובה היא חד משמעית לא כדאי. הסיבה היחידה היא המחיר. ברדע שפניתם לחברת הובלה ברמת השרון ואמרתם: "שלום, העברתם את צביקה חבר שלי דירה והוא המליץ עליכם" זה הרגע שאתם משלמים 1,000 ש"ח נוספים על ההובלה. למה? כי ככה זה עובד. חברת ההובלה אומרת שהמלצה עליה מחזקת את היכולת שלה לסגור עסקה ולכן היא מעלה את המחיר ביודעין שאתם תהיו מוכנים לשלם יותר בכדי לקבל את השירות שצביקה קיבל. את הדברים הללו שאנו כותבים לכם לא המצאנו, אלא שאלנו עשרות מובילים בענף האם זה נכון ולצערנו התשובה היתה כן חד משמעי. למה הדבר דומה? אתם רוצים לרכוש רכב חדש של מוצג לא מוכר לעומת רכישת רכב בעל שם של אמינות כגון טויוטה. מן הסתם עבור המוצר הלא מוכר תשלמו פחות ועבור המוצר המוכר וידוע בשל אמינותו ואיכותו תשלמו יותר ואף ברצון רב.  כל הדבר כאשר מדובר בשיטת חבר ממליץ בתחום השירותים. עם זאת הדבר שונה אם אתם הולכים לקנות מוצר ולא שירות בסופרמרקט: לא יהיה כל שינוי במחיר אם באתם לקנות אבקת כיסה בסופר או במכולת ואמרתם למוכר שהשכנה המליצה לכם אבקת כביסה נהדרת.

הובלה ואריזה ברמת השרון - שירותי אריזת דירה ברמת השרון

עוברים דירה ולא בא לכם לארוז את כל התכולה? אתם לא חייבים. הובלות דירות ברמת השרון מעולם לא היו קלות יותר. מעתה ניתן להזמין שירותי אריזה מלאים. זה אומר, שאין צורך לארוז גפרור לקרטונים. חיים בבית רגיל עד יום המעבר ממש. בבוקר ההובלה, צוות המובילים יגיע לביתכם עם חומרי אריזה, דבק, קרטונים, פצפצים ויארוז בשבילכם את הכל בשירות אחד מושלם- הובלה ואריזה ברמת השרון במקום אחד, צוותים מיומנים ומקצועיים במחירים שפויים ונוחים לכולם. אתם יכולים לשבת וליהנות מכוס קפה של בוקר ולתת למקצוענים שלנו לעשות לכם את העבודה הקשה. כמה עולה אריזת דירה ברמת השרון? או ליתר דיוק כמה עולה התענוג? מחיר אריזת דירה יעלה כ-25-35 ₪ לקרטון. מחיר שווה שחוסך הרבה עבודה, שעות שלמות והרבה בלגן.

חברת הובלה המבצעת גם אריזת דירה כיום זה בסיסי ביותר. כל חברת הובלות בגטמובינג מספקת גם שירותי אריזה מכיוון ששירות זה נחשב כיום למוצר בסיסי ונעשה על בסיס יום יומי. צוותי ההובלה בגטמובינג מיומנים ומקצועיים בכל הקשור בהובלה, עיטוף תכולה, פירוק והרכבת רהיטים וכמובן אריזת תכולת הדירה. חשבו על זה כך: מי יודע טוב יותר ממובילים כיצד יש לארוז וארגן את תכולת הקרטון? מי יודע הכי טוב כיצד יש לעטוף כלי זכוכית שלא יפגעו בזמן המעבר? ברור, כפי שבכל תחום בעל המקצוע יודע את עבודתו במקצועיות, כך הדבר גם בתחום אריזת הדירה והזמנים הקצרים שהם יודעים לבצע במיומנות ומקצועיות רבה.

מחירון אריזת דירה ברמת השרון ע"פ מספר קרטונים:

אריזה של דירה ובה 30 קרטונים (עד 2 חדרים) 800 ש"ח
אריזת דירת עם 40 קרטונים (ממוצע דירת 3 חד') 1,500 ש"ח
דירה עם 65 קרטונים (ממוצע דירת 4 חדרים) 2,300 ש"ח
דירה עם 100 קרטונים ארוזים (5 חדרים) 3,500 ש"ח
בית פרטי עם 100 קרטונים  כנ"ל
אריזת 100 קרטוני ארכיב - אריזת תכולת משרד גדול 4,000 ש"ח.
עיטוף תכולה (כגון ספות, טלוויזיות וכו') לא עלות
אריזת 200 קרטונים (וילה גדולה ביותר) 6,000 ש"ח

הובלה עם מנוף ברמת השרון

שירותי מנוף ברמת השרון זמינים אצל כל חברות ההובלה בשרון. אין צורך לחפש חברת מנוף באופן עצמאי ולשבור את הראש את מי כדאי לבחור. מחיר שעת מנוף ברמת השרון זהה למחיר בכל הארץ. לא תחסכו דבר אם תמצאו מנוף בנפרד והובלה בנפרד. מחיר סטנדרטי למנוף הובלה הינו 400-450 ₪ לשעת עבודה לדירה עד קומה 6. המחיר לשירותי הובלה עם מנוף הינו לפי שעת עבודה שבדרך כלל עומד על שעה לכל כיוון. אצלנו, הובלות ברמת השרון עם מנוף זה דבר שבשגרה, מזמינים חברת הובלה והיא מגיעה עם איש המנוף בתיאום מושלם. אתם לא צריכים לעשות דבר מלבד לסמן במערכת getmoving שברצונכם לקבל שירותי מנוף . פשוט כבר אמרנו?

למי כדאי להזמין שירותי מנוף להובלה? למי שרוצה לצמצם למינימום פגיעה בתכולה שעלולה לקרות כאשר מורידים אותה בחדר מדרגות צר, במעלית קטנה וכדומה. מנוף הובלות מתאים בעיקר למי שרוצה לחסוך זמן ביום מעבר הדירה ולהתחיל את הפריקה וסידור הדירה מוקדם מבלי להיכנס לשעות הערב המאוחרות. הובלה עם מנוף ברמת השרון מקצרת את משך ההובלה, מייעלת את הביצוע והיא השיטה המתקדמת בימינו למעבר דירה.

הובלות עם מנוף

לפניכם טבלת הכללים להזמנת הובלה עם מנוף ברמת השרון ספטמבר 2023:

מי אחראי להזמנת המנוף לאחר שסימנו שאנו צריכים מנוף? חברת ההובלה
מי משלם עבור המנופאי? הלקוח
כמה עולה שעת מנוף ברמת השרון  450 ש"ח
האם ניתן לנצל את שעת המנוף בכתובת היעד והמוצא? לא
האם אצטרך לשלם שעת מנוף בכל אחת מהכתובות כן
מהי הסיבה לתשלום נפרד בכתובת המוצא והיעד? תשלום לפי פתיחת מנוף ולא רק שעת עבודה.
אם כתובת המוצא והיעד באותו רחוב, אוכל לנצל את שעת המנוף לשניהם? ייתכן וכן באופן חריג, כדאי לנסות לסכם מראש.
האם המנוף עשוי להוזיל את מחיר ההובלה מכיוון שזמן ההובלה מתקצר כן.
האם אוכל לדרוש צוות מצומצם עם הזמנת מנוף להובלה? בד"כ מספר אנשי הצוות קבוע, אך שווה לבדוק.
האם התכולה מבוטחת בעת עבודת המנוף? כן, בדקו בתחילת ההורדה.
האם אוכל להוביל דירה מקומה 4 ללא מנוף? רוב הסיכויים שחברת ההובלה לא תסכים.
אם אין גישה למנוף מה עושים? ההובלה תתבצע במדרגות והמחיר יהיה בהתאם.

הובלת משרדים ברמת השרון

מחיר הובלת משרד בן חדר אחד ברמת השרון עשויה לעלות בין 1,000 ש"ח ועד 3,000 ש"ח וזה כמובן תלוי בתכולת המשרד. הובלת משרדים גדולים יותר תתומחר ע"י חברת ההובלות לאחר שיתבררו כל פרטי ההובלה, נפח ההובלה, מספר השולחנות המשרדיים, מחשבים, ארונות, חדרי שרתים, חדרי ישיבות, גודל המשרד וימי הביצוע עוד פרמטרים רבים. הובלות משרדים ברמת השרון הן לא עסק יקר כמו שנהוג לחשוב, במיוחד כאשר יש בידכם את פלטפורמת השוואת המחירים של גטמובינג. כל שעליכם לעשות זה למלא את הטופס ובו מספר שאלות: מהו תאריך הובלת המשרד? מהיכן ברמת השרון ולאן אתם עוברים? שמכם ומספר הטלפון לחזרה. מערכת גטמובינג תחבר אתכם עם 4 מובילים מומלצים החתומים על אמנת כללי השירות הבטוח, כך שמובטחת לכם גם חברת הובלה מקצועית, אמינה ואיכותית וגם מחיר משתלם, לאחר שתקלבו מאתנו 4 הצעות מחיר ללא כל התחייבות.

העברת משרד ברמת השרון עושים רק בגטמובינג ולא בגלל שזה סלוגן פרסומי, אלא בגלל שאנחנו נחבר אתכם למובילים הטובים ביותר בישראל וזו עובדה. תוכלו לאמת הנושא בצפיה בדירוג עלינו בגוגל וכן באלפי דירוגים באתר גטמובינג שניתנו ע"י 100% לקוחות אימיתיים שקיבלו אישור הזמנה מהמערכת בלבד. מעבר משרד הוא לא משהו שכדאי להמר עליו ובוודאי שלא להפקיר את המלאכה בידי חברה חובבנית, בלתי מנוסה וחסרת המלצות מקוריות. בעת הובלת משרדים ובמיוחד בעת הובלת משרדים גדולים ברמת השרון, יש לפרמטר, עמידה בזמנים, חשיבות עליונה. איחור במועד או דחיית סיום המעבר עשויה לגרום לחברה הפסדי ענק ונזקים רבים ובוודאי שלא אנחנו צריכים לספר לכם אילו נזקים עשויים להיגרם אם התחייבתם בפני לקוחותיכם בדברים מסוימים שיתבצע עד ליום מסוים.

בעת הזמנת שירותי הובלהת משרד ברמת השרון הקפידו לבחור חברת הובלה רק ממקום אמין ובעל ניסיון רב שנים. היתרון שלנו הוא לא רק בכך שאנו נחבר אתכם עם המובילים שלנו שהם המנוסים והטובים שבטובים בענף, אלא שאנחנו גם נביא אליכם מגוון הצעות מחיר, כך שמחיר ההובלה הסופי יהיה זול ומשתלם על פני המתחרים. בגטמובינג יש עשרות חברות הובלה וביניהן חברות הובלה גדולות שבאמתחתן למעלה 5 משאיות, כך שהמובילים שלנו מסוגלים לבצע כל גודל של הובלה, בכל טווח זמנים שתדרשו. כך למשל, אם אתם מבקשים בלצע הובלת משרד ענק שבדרך כלל עם 4 משאיות, זמן העבודה הוא 7 ימים, אנו נוכל למזג עבורכם 2-3 חברות, ולהביא כח עבודה של פי 3 ולקצר את ביצוע ההובלה ליומיים עד 3 ימים.

בבחירת מובילים מומלצים ברמת השרון ממערכת גטמובינג יש יתרונות רבים שלא תמצאו אצל המתחרים ואלו הם:

  • אם המוביל שהזמנתם איחר מהטווח הנקוב בהזמנה, הוא מחויב ישירות כלפיכם במתן 10% ממחיר ההובלה בפיצוי כספי מיידי.
  • אם מוביל גם נזק לכולה מסוימת, אתם רשאים לחייבו בתיקון כאמור בתקנון השירות המצורף לאישור הזמנה.
  • אם חברת הובלה שהזמנתם לביצוע הובלת משרד ברמת השרון פשוט לא הגיע ביום ההובלה, הוא מחויב בתקנון ישירות כלפיכם בתשלום הסכום המלא של מחיר ההובלה. 
  • המובילים שעובדים תחת פלטפורמת גטמובינג מחויבים למצויינות, אחרת מקומם לא עמנו והם יאבדו את מקור עבודתם הגדול ביותר.
  • 100% וודאות, שאם בחרתם חברה להובלת משרד ברמת השרון דרך מערכת גטמובינג, קיבלתם את המחיר הנמוך ביותר ועם התמורה הגבוהה ביותר בענף.

הובלה בקירור ברמת השרון

הובלה בקירור ברמת השרון משמשת בעיקר להובלת מזון ותרופות. החברות אשר עוסקות בהובלות מסוג זה אינן חברות הובלה רגילות מכיוון שמשאיות הובלת דירות ומשרדים ברמת השרון אינן מכילות מערכות קירור. במקרים בהם אתם מחפשים הובלה בקירור ברמת השרון עליכם לפנות לחברות שינוע מזון ותרופות. כמה עולה הובלה בקירור והאם היא זולה יותר מהובלה ללא קירור? לרוב, הובלה בקירור תעלה יותר, אך כפי שציינו זהו תחום עיסוק שונה במהות מהובלה של תכולה ואין אנו עוסקים בענף זה.

 

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות