כיצד למצוא הובלה זולה באמת

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

הכתבה הבאה תחשוף בפניכם את הדרך המשתלמת ביותר לבחירת חברה להובלת דירה כי כולנו רוצים לשלם הכי זול שרק אפשר. על מנת למצוא הובלה זולה באמת וגם מקצועית, עליכם לשכוח מהדרכים הישנות כמו לחייג למובילים מאינדקס או מובילים מפרסומות אקראיות שמצאתם. הכירו את הדרך החדשה למצוא הובלה בזול – אתר GetMoving.

הובלה זולה ע"י מובילים מומלצים

כיצד למצוא חברת הובלה זולה בגוגל?

החיפוש בגוגל מבטיח הרבה תוצאות אך לא מבטיח לכם שרות איכותי ולא את המחיר הזול ביותר. לאחר קבלת תוצאות בגוגל, רצוי לערוך השוואת מחירי הובלה, ולברור מבין חברות ההובלות המומלצות לכאלו שאינן והמשימה לא פשוטה. אתרים רבים בוחרים לפברק המלצות וחוות דעת בכדי למשוך את הלקוחות.

החסרונות שבחיפוש הובלת דירה בגוגל

  • לא ניתן לדעת האם החברה שמצאתם נחשבת חברת הובלה מומלצת באמת.
  • לאחר קבלת מגוון תוצאות יהיה עליכם להתקשר למספר רב ש חברות על מנת לקבל קנה מידה למחירי הובלות בשוק.
  • חלק גדול מחברות ההובלה ירצו לתאם פגישה על מנת לראות את הבית והדבר יגרור פגישות רבות.
  • רוב התוצאות מפנות לאינדקסים - ספרי טלפונים בו מופיעים כל החברות והחיפוש הופך מורכב ומתיש.
  • יהיה עליכם לחזור ולספר פעם אחר פעם לכל מוביל ומוביל את היקף התכולה ופרטי המעבר.

זהירות! הובלה בזול שיכולה לעלות לכם ביוקר!

אנחנו בהחלט מודעים לכך שאפשר לאחר הרבה מאוד ניסיונות בגוגל להגיע לנותן שירות כזה או אחר שיציע מחיר שובר שוק ברמה כזאת שיהיה מאוד קשה לסרב לה. אך שימו לב! הובלה בזול דרך נותן שירות עלום שם יכולה להסתיים בצורה רעה מאוד מבחינתכם. אלו הדברים שעלולים להשתבש:

  • מוביל שמאחר או לא מגיע – קבעתם לשעה 8:00 בבוקר אבל המוביל לא רק שלא מגיע, הוא גם לא עונה לטלפון וגם כאשר הוא כבר מועיל בטובו לענות, הוא אומר שהוא יגיע תוך שעתיים בערך. לא חסרים מקרים שבהם המוביל גם מודיע ברגע האחרון שלא יגיע בכלל, מה שגורם לעוגמת נפש עצומה והורס את כל התוכניות.
  • נזק לרכוש – ככה זה, חאפרים ו-"מובילים" בלתי מקצועיים למיניהם יכולים לגרום לנזק לתכולה שלכם ולעיתים אף נזק לרכושם של אחרים (שריטות על הדלת של השכן, פגיעה במעקה חדר המדרגות, כלי רכב חונים וכו').
  • תכולה שנעלמה – במקרים היותר חמורים, ארגזים ופריטים שונים שיצאו מנקודת המוצא פשוט לא מגיעים לנקודת היעד. וביטוח? תישכחו מזה! וגם מהחפצים היקרים שלכם!

אז נכון שאפשר להשיג הובלה בזול גם לבד, אך הדבר יהיה כרוך בהתפשרות על מקצועיות ואמינות. כיצד מונעים זאת? כפי שתבינו בהמשך – באמצעות אתר גטמובינג שמרכז עבורכם את נותני השירות המובילים בתחום ומאפשר לכם לבחור מביניהם בצורה פשוטה, יעילה ומהירה במסגרת מכרז תמחור מסודר. 

האם מחירון הובלות הוא כלי אמין שניתן להסתמך עליו?

מחירון הובלות הוא כלי לקבלת אומדן ראשוני בלבד. מחשבון הובלות לוקח בחשבון מספר פרמטרים בסיסיים בלבד ואינו יכול להקיף את כולם. מה לעשות, זהו חסרונו המובנה של המחשבון לעומת האדם האנושי. לדגומא, מחירון הובלות לא יכול לקחת בחשבון מצב בו לחברת הובלות מסוימת יש כבר עבודה באזור שלכם. כעת המוביל אמור לחזור ריק ליעד המוצא שלו. לכן במקרה כזה, הייתם זוכים להנחה של עד 50% מאותה חברת הובלה ספציפית. לכן, אם ברצונכם לקבל אומדן כמה צריכה לעלות הובלה זה יהיה מכשיר נחמד. 

הובלות זולות עם גט מובינג

איך בוחרים חברת הובלה זולה נכון?

הדרך הנבונה והמתקדמת ביותר לבחירת חברת הובלה זולה פותחה לראשונה בשנת 2016 ע"י חברת GetMoving או בשמה העברי "תתחיל לזוז". האתר היחיד בארץ הנותן לכם הצעות מחיר בזמן אמת על פי התכולה שהזנתם, ע"פ הכתובות שהזנתם ועם התחייבות שהמחיר שקיבלתם לא ישתנה במהלך העבודה. זו הדרך המדויקת ביותר לקבל מחיר הובלה מדויק ולא מחירון ממוצע מובנה ולא מדויק. המשיכו לקרוא כיצד זה באמת עובד ולמה דווקא Getmoving היא המקום שלכם להובלות דירה.

הובלה בזול עם GetMoving

אנחנו ב-GetMoving חשבנו כיצד אנחנו יכולים לשנות את פני תחום ההובלות מקצה לקצה על מנת שכל מי שמעוניין להזמין הובלה יוכל לעשות זאת ללא חשש ולעבור אותה בשלום. אז עלה במוחנו הרעיון – מדוע שלא נקים אתר שבו הלקוח יוכל לפתוח מכרז תמחור בעצמו שבו מובילים אמינים ומקצועיים בלבד יוכלו להילחם על הזכות לבצע את ההובלה שלו. כפי שתבינו אם תנסו את השירות שלנו, מדובר בדרך הטובה ביותר להשיג הובלה בזול, והחלק הטוב ביותר הוא שהמחיר שלה לא יבוא על חשבון המקצועיות והאיכות של המובילים.

אז איך משיגים הובלות בזול דרך GetMoving?

נניח שאתם צריכים חברת הובלות באשדוד. במקום להתחיל לחפש בגוגל ביטויים כמו הובלות בזול באשדוד, להתחיל לצלצל לחברות השונות ולהתייאש מהר לאחר שגיליתם שמה שפורסם כאפשרות להשיג הובלה בזול פשוט אינו נכון, היכנסו לאתר GetMoving ולחצו על הכפתור – מתחילים עכשיו. בשלב הבא יפתח בפניכם טופס הזמנה שתצטרכו למלא. הוא כולל מספר פרטים אישיים בסיסיים כדי שנדע כיצד ליצור עימכם קשר ולהעביר לכם את תוצאות המכרז, את מיקום ההובלה ונקודת היעד, תאריך ההובלה, קומה, מעלית וסימון של כל התכולה הנדרשת להובלה.

באותה ההזדמנות תוכלו לציין אם אתם מעוניינים גם בשירותי הובלות עם מנוף, שירותי אריזה, שירותי פירוק והרכבה של רהיטים, שירותי אחסון ואספקת מוצרי אריזה. בשלב הבא אתם פותחים את מכרז התמחור שדיברנו עליו. מכרז התמחור אורך שעה לכל היותר ובמהלכו רק חברות הובלה שנמצאות במאגר שלנו ועברו סינון קפדני על ידינו יכולות להשתתף. בסיום המכרז אנו נציג ישירות על המסך את הצעות המחיר שהתקבלו מהמובילים שהשתתפו בהשוואה שפתחתם ותוכלו לבחור מהן, תוך אפשרות צפייה בהמלצות וציונים של כל חברה, כפי שניתנו לה על ידי לקוחות קודמים. כמו כן, תוכלו לחכות מספר דקות לטלפון מעד 4 מהמובילים שנתנו לכם את ההצעה הכי זולה ורק לאחר שהתרשמתם מהם באופן אישי, לבחור במי שמרגישה לכם הנכונה ביותר.

חשוב להדגיש – המחירים שתקבלו במסגרת המכרז הם סופיים, ללא אותיות קטנות למיניהן, כך שזוהי הדרך למצוא הובלה בזול בוודאות וללא הפתעות לא נעימות בהמשך, מה שקורה יותר מידי כשמתקשרים עם חברת הובלות בדרך אחרת. חשוב גם לציין כי מכרז התמחור הוא בחינם וכי אתם לא מחוייבים לבחור בהצעות שקיבלתם.

כך תמצאו הובלות זולות עוד יותר

כפי שבוודאי הבנתם, אתר GetMoving הוא המקום למצוא בו הובלות זולות במיוחד. יחד עם זאת, חשוב שתכירו מספר דרכים בהן תוכלו למצוא הובלה זולה עוד יותר דרך מכרז התמחור שתפתחו:

  • גמישות בתאריך ושעת ההובלה – אם תגלו גמישות ביום ו/או בשעות ההובלה, פרטי ההזמנה שלכם ייחשפו ליותר מובילים וכך הסיכוי עולה לקבל הצעות מחיר הרבה יותר משתלמות. קחו בחשבון כי חברות ההובלה שנמצאת באתר GetMoving הן מומלצות ביותר ולכן עמוסות מאוד, כך שכדאי לכם לנסות להתגמש ולקבל הצעות מכמה שיותר מהן.
  • צמצמו את כמות הארגזים – דרך נוספת להשיג הובלה בזול היא פשוט לצמצם ככל שניתן את כמות החפצים שלכם וכתוצאה מכך את כמות הארגזים שתידרש במסגרת ההובלה. אנחנו לא אמורים שתיפטרו מחפצים שאתם צריכים, אך בהחלט מכאלה שכבר אין לכם צורך בהם וסתם תופסים מקום אצלכם.
  • הזמינו את כל השירותים במקום אחד – הובלות יכולות לכלול בימינו גם אפשרות להזמנת שירותי אריזה, פירוק והרכבה של רהיטים, שירותי אחסון ועוד. במקום להתקשר עם כל חברה בנפרד, סמנו בטופס פתיחת המכרז כי אתם זקוקים גם לשירותים האלה ותקבלו הצעת מחיר משתלמת בהרבה שכוללת את כולם.
  • תרכשו ציוד אריזה דרך GetMoving – רכישת קרטונים, מסקינג טייפ וניילוני בועות יכולה להסתכם בעלויות גבוהות. אנחנו ממליצים לכם לרכוש מוצרי אריזה דרכינו וליהנות מהנחה משמעותית.

הובלה בזול גם למשרדים

הצורך למצוא חברת הובלה בזול יכול להיות אפילו עוד יותר משמעותי כאשר מדובר במשרדים גדולים עם כמות חפצים גדולה וגם רגישה מאוד. לא כל חברת הובלה מסוגלת להתמודד עם הובלות שכאלה וגם אם כן, היא תדרוש בדרך כלל מחיר גבוה במיוחד. בוודאי תשמחו לדעת כי גם בכל הקשור להובלות מהסוג הזה אנחנו הכתובת. אנחנו מציעים לכם שירותי סוכן חכם אשר מגיע עד אליכם למשרד, מאפיין את השטח ומכניס את כל הפרטים בעצמו למערכת המכרז. הדבר מאפשר להשיג לכם הובלה בזול ובהתאמה אישית לצרכים שלכם.

אז למה אתם מחכים? מלאו את טופס ההזמנה, פיתחו מכרז תמחור והשיגו לעצמכם הובלה מקצועית במחיר משתלם!

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות

שאלות תשובות - כיצד למצוא הובלה זולה באמת

כיצד עובד אתר GetMoving למציאת הובלות זולות?

האתר מאפשר ללקוח לפתוח מכרז חי וישיר בינך לבין מאות מובילים מבלי שפרטיך האישיים ייחשפו. האתר מאפשר ללקוח לקבל המלצות אמת וחוות דעת אמתיות. יתרה מכך, הוא האתר היחיד בארץ שייתן לכם מענה טלפוני בזמן אמת ויסייע לכם בבחירת מוביל מבין התוצאות שהתקבלו במכרז. בשיטה מהפכנית זו, זמן החיפוש מצטמצם לדקות בודדות, אין צורך לחזור על הפריטים יותר מפעם אחת, אין טלפונים שמטרידים אתכם שתסגרו איתם, המחיר יהיה הזול ביותר ברשת והשרות ברמה שלא הכרתם.

כיצד המערכת מציגה הצעות מחיר של מובילים זולים?

באתר זה, היחיד מסוגו בישראל תוכלו למלא ב-3 צעדים פשוטים את כל פרטי ההובלה שלכם:
בעמוד הכתובות תמלאו את כתובת המוצא, קומת הדירה, הבית או המשרד, כתובת המוצא אליה אתם מבקשים להוביל את תכולתכם, קומה, מעלית, מנוף אם צריך, תאריך הובלה נחשק ואפילו שעת הובלה רצויה. בעמוד התכולה תראו את כל תכולת הבית שלכם מופיעה בחלוקה לקטגוריות: קטגריית מוצרי חשמל למטבח, ארונות, מיטות, ריהוט גינה, מוצרי נגינה, מוצרי ספורט ועוד. סמנו את התכולה שיש לכם ואם יש פריט שלא מצאתם תמיד תוכלו לרשום אותו בשדה הערות.בשלב האחרון  תמלאו שם טלפון ודאר אלקטרוני, בכדי שלאחר שתקבלו את תוצאות ההשוואה, תוכלו לבחור במוביל הזול ביותר והמערכת תנפיק לכם ולמוביל הנבחר אישור הזמנה עם פרטיכם המלאים לתקשורת ישירה ושאלות.

מובילים זולים זו לא החכמה הכי גדולה למצוא, כי אם מובילים זולים ואיכותיים, שיעשו עבורכם שירות מקצועי, בזמן וללא תוספת מחיר של הרגע האחרון.

מה משמעות אישור הזמנת הובלה ממובילים זולים?

אישור ההזמנה הוא טופס המאשר ומאמת שהזמנתם שירות והוא כולל את כל התכולה שסימנתם במכרז ההשוואה.
אישור הזמנה מכיל גם את המחיר הסופי אותו תשלמו בסיום המוצלח של ההובלה שלכם.