הובלות במבשרת ציון

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

חברות הובלה והמלצות ממבשרת ציון, ירושלים והסביבה בוחרים רק לאחר השוואת מחיר והמלצה. אל תתנו לאף אחד לעבוד עליכם, לא ע"י שימוש במחירון ולא ע"י הבטחות שווא שנכתבו ע"י בלוגר כזה או אחר. היו השופטים של עצמיכם ואת בחירת חברת ההובלה המומלצת והמשתלמת ביותר בחרו רק כאשר הנתונים המוצגים שקופים לכם מול העיניים.

אתר גטמובינג הובלות הוא האתר היחיד המציג שקיפות מלאה לכל הפרמטרים שבו. כך תוכלו לבחון כל חוות דעת והמלצה באתר שניתנה ע"י משתמשים ולבדוק האם היא מקורית והאם אכן היא נכתבה ע"י משתמש בשירותי הובלה ואחסנה באתר.

כמובן שרק באתר גטמובינג תוכלו להשוות הצעות מחיר בין מובילים מומלצים מאזור מבשרת ציון וירושלים. מערכת זו פונה באמצעות אפליקציה לחברות הובלה רשומות החתומות על כללי התנהגות של יושרה ואמינות והן מגישות את הצעת המחיר הישר אליכם באמצעות מילוי קוביית המחיר במקום המיועד. אתם מקבלים הצעות מחיר רבות לאחר שהזנתם את פרטי ההובלה והתאריך באופן מדויק, חכם וברור, כך שלא יהיו מחלוקות ביום מעבר הדירה.

הובלות במבשר ציון - גט מובינג

הובלת דירה במבשרת ציון ב-5 צעדים

סיכמנו בקצרה את 5 הצעדים שיש לבחון ולעשות על מנת לעבור דירה בזול, לקבל שירות מצוין, לרכוש חומרי אריזה זולים ומתאימים, לאחסן תכולה במידת הצורך ולארוז נכון. לעבור נכון ובאופן מוצלח מומלץ לקרוא את צעד 1 ועד צעד 5 ואם אין לכם זמן עברו ישירות למילוי פרטי ההובלה ופתחו את המכרז האישי שלכם חינם.

צעד מספר 1- הובלת דירה זולה

בעזרת מערכת השוואת מחירים להובלת דירה בזול במבשרת ציון, הזינו את הפרטים שלהלן. מיד לאחר הזנת הפרטים תקבלו מגוון עצום של הצעות מחיר להן מחויבות החברות המציעות. המחיר לא ישתנה ביום המעבר, אלא אם אתם שיניתם את פרטי התכולה והכתובות. מובילים באתר מחויבים בהסכם להצעת המחיר שנתנו ואין באפשרותם לסחוט מכם עוד כספים.

צעד מספר 2

הבטיחו לעצמיכם שירות מצויין בעזרת מערכת הדירוגים האוטנטית שלנו. כל משתמש באתר שהפך ללקוח עם בחירתו בחברת הובלה במבשרת ציון וירושלים מקבל אישור הזמנה לדוא"ל. יום לאחר מעבר הדירה מתקבל בדוא"ל שלכם קישור לדירוג השירות. כך אנו מבטיחים דירוגים, ביקורות חוות דעת מקוריים בלבד.

צעד מספר 3

רכשו חומרי אריזה בחבילת מעבר זולה ומשתלמת המכילה את כל מה שצריך. דירה לא עוברים בכל יום, אלא בממוצע אחת ל-3 שנים. לכן במקום לנסות לאסוף קרטונים בפינות הרחוב, מלוכלכים ורטובים הזמינו חבילת קרטונים זולה למבשרת ציון עם משלוח עד הבית. בטוח שתצטרכו דבק לסגירת הקרטונים ובטוח שתצטרכו חבילת ניר אריזה להפריד את הכלים בקרטון שלא ישברו, אז עשו לעצמיכם טובה והצטיידו פעם אחת כמו שצריך.

צעד מספר 4

אם אתם צריכים מחסן לאחסון תכולה בקשו מצוות שירות הלקוחות שלנו להתאים לכם מחסן ולשמור לכם מקום ליום המעבר. אל תחכו לרגע האחרון ייתכן ולא יהיה לכם מקום. מחיר אחסנת דירה עולה בהתאם לנפח התכולה שלכם ובהתאם לחודשי השנה ורמות הביקוש. הקדימו להוזיל עליות אחסון דירה בביתר עילית והסיבה אם יש לכם צורך.

צעד מספר 5

אם אינכם יודעים כיצד לארוז נכון, אנו מזמינים אתכם לצפות בסרטונים שלנו. הסרטונים מדגימים היטב כיצד אורזים בגדים ואנו מדגישים כמה חשוב למלא את הקרטון עד הסוף. אם מדובר באריזת נוזלים כגון כלי ניקוי מומלץ לעטוף אותם בניילון ורק אז לארגז. אל תשכחו לסמן על כל קרטון מה הוא מכיל ובקשו מחברת הובלת הדירה במבשרת ציון למקום את קרטון התכולה במקום המיועד בדירה החדשה.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות