הובלות בשדרות

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

איזה כייף לעבור ולהוביל דירות עם גט-מובינג הובלות בשדרות בפריסה ארצית ולשלם פחות. אבל זכרו שיש הבדל בין לשלם בזול לבין לחשוב שאתה עומד לשלם בזול. כיצד אנחנו יכולים לומר שבחירתכם בחברת הובלות בשדרות מבטיחה שלכם זה לא יקרה? קראו היטב את הפתרון להובלת דירות ומשרדים בראש שקט.

המאמר הבא נכתב לסייע לכם תושבי שדרות והסביבה בבחירת חברת הובלה בדרום. נדגיש בפניכם ממה צריך להיזהר במיוחד, אך גם נציע פתרון של איך עושים את זה נכון. איך מוצאים חברת הובלות בשדרות ועוברים את יום מעבר הדירה בכייף, בלי לדאוג, בלי בעיות, בלי צעקות ומריבות ובלי מפח נפש.

הובלות בשדרות - גט מובינג

זהירות מובילים מסוכנים בשדרות

מוביל מסוכן הוא כזה ששם אתכם במקום אליו לא ציפיתם להגיע. בסך הכל ביקשתם לקבל שירות. בענף העברת הדירות כמו בכל ענף אחר של בעלי מקצוע, יש מלאכי שירות ויש כאלה שהמונח שירות לצערנו לא בדיוק הובן כהלכה. שירות הוא אבן היסוד בהצלחת בית העסק של בעל המקצוע. חברת הובלה בשדרות אשר הבינה כיצד לספק שירותי הובלה מקצועיים, אמינים, במחיר הוגן מבטיחה לעצמה חיים עסקיים משגשגים, רווחיים לאורך שנים.

אי עמידה במחיר ההובלה המוצע: אחד הדברים המאכזבים שיכולים לקרות לכם ביום הובל הבית בשדרות הוא העלאת המחיר המסוכם. כיצד קורה בעצם שסגרנו מחיר בטלפון או בפגישה פרונטלית וביום הובלת הדירה משדרות למקום אחר וחדש מתחילות מחלוקות ושינוי הדבר המוסכם?

  • הכלל הראשון שיש להיזהר ממנו בתחום ההובלה הוא סגירת המחיר בעל פה. בשום אופן לא סוגרים מחיר הובלה בעל פה, לא חשוב כמה אמין בעל המקצוע נראה לכם.

  • הכלל השני הוא להעלות על כתב את כל פרטי ההובלה: הווה אומר,  את כתובת היעד והמוצא, קומה בכל מקום, מעלית או היעדר מעלית, שביל הכניסה לבית, פרטי התכולה, פירוקים והרכבות ומקרים של תוספות מצדכם. הכל להעלות על כתוב. ולרשום באותיות קדושה: "לא יהיו תוספות במחיר משום טענה שהיא".

  • הכלל השלישי הוא סיכום נושא תשלום הטיפים: אם לא בא לכם להתווכח עם ראש צוות המובילים בשדרות, עשו לעצמכם טובה וסכמו את נושא הטיפ מראש. לנו אין המלצה קונקרטית כמה לתת טיפ מכיוון שזה מאד אינדיוידואלי הן מבחינת היכולת שלכם והן מבחינת גודל והיקף ההובלה. הרגישו חופשי לסכם מה שמרגיש לכם לנכון, וחישבו אולי מה אתם הייתם רוצים לקל כטיפ אם בכלל.

אי הגעה ביום ההובלה לבית הלקוח: חשבתם שסגרתם את יום המעבר ואתם מגיעים לבוקר המיוחל ולאכזבתכם אף אחד לא מגיע וגם לא עונים לטלפון. מה עושים ?

ראשית, אנו ממליצים לכם שלא לבחור חברת הובלות בשדרות מאתר לא מוכר או סתם פרסומת שאין לכם כל מושג מיהם, מהם, כמה ניסיון יש להם ומי הממליצים.

שנית, גם אם מצאתם חברת הובלה באמצעות ממליץ כדי לכם מאד להשוות עם מספר חברות כדי שלא ינצלו אתכם שבאתם בהמלצה.

שלישית, אם אתם קוראים את הכתבה ואתם תקועים בשדרות בלי מוביל ביום ההובלה, פתחו עכשיו מכרז בזמן אמת בין המובילים שלנו כאן בגטמובינג הובלות בשדרות, הובלות בדרום ובכל הארץ והמערכת שלנו תדע למצוא לכם הובלות בשדרות מהיום להיום ולשגר אליכם צוות מובילים כאן ועכשיו.

עוברים ומובילים בלי חרדה

בכדי שהובלת בתים בשדרות תעבור חלק, בלי צרות ובלי מחלוקות כל שעליכם לעשות הוא לעבור עם מומחים בהובלת בתים ומשרדים. המומחים הם לא אנחנו, המומחים הם חברות ההובלה המשתתפות במערכת GetMoving. חברות מקצועיות, אמינות, בעלות ניסיון, ותק, דירוג מצטבר המעיד על טיב ורמת שירות. חברות המחויבות בהסכם לאספקת שירותי הובלה בשדרות ברמה גבוה במחיר זול ושווה לכל כיס. אנו מתחייבים שכל אחד ואחת מתושבי שדרות יקבל שירות אישי מצוותי ההובלה שלנו ותזכו לקבל שירות המבטיח שביעות רצון ותמורה מלאה לכספיכם.

כי GetMoving פועלת בשדרות, בבאר שבע, באופקים, בדרום כולו ובכל חלקי הארץ בלי יוצא מן הכלל במטרה לספק מענה מקיף והוליסטי לכל הקשור להובלת דירות או משרדים, עסקים, מפעלים, בתי חרושת וכל דבר שנע וזז בכבישי ישראל. היתרון שבבחירת חברת הובלה באמצעות המערכת שלנו מלבד עוברים ומובילים בלי חרדה בשדרות הוא האפשרות שניתנת לכם להשוות מחירי הובלה, להשוות המלצות על מובילים, להשוות שנות ותק וניסיון ולבחור בתבונה כאשר כל הנתונים פתוחים ופרוסים לכם מול העיניים בשקיפות מלאה.

אנו מאמינים כי ככל שיותר נתונים יהיו גלויים לכם, כך תוכלו לבחור חברת הובלות מוצלחת יותר. לכן, אנו ממליצים לכם להשוות מחיר בזמן אמת, לקרוא ביקורות גולשים, להיעזר בנו בכל דבר שתרצו והעיקר שתהיה לכם העברת דירה או בית שמחים ומוצלחים.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות