הובלות בעפולה

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

הובלה בעפולה מזמינים לאחר שמבצעים השוואת מחירים בזמן אמת בין מובילים מומלצים באזורכם. אתר גטמובינג מאפשר לכם לקבל עכשיו הצעות מחיר בזמן אמת ממש על פי התכולה ויתר פרטי ההובלה שתזינו עכשיו למערכת.

העיר עפולה בירת העמק השוכנת בעמק יזרעאל מונה כ-45,000 תושבים. מספר הובלות דירה באזור נחשבת גבוהה ולכן גם קיים היצע גדול של הובלות בעפולה, דבר המביא לתחרות מחירים בין החברות. המרוויחים העיקריים מכך צריכים להיות אתם ובתנאי שתדעו לנצל תחרות זו באמצעות השוואת מחירים וקבלת סקר מדד איכות ללא תשלום ובמספר דקות. כפי שתבינו מיד, הדרך הטובה ביותר למצוא חברות הובלות בעפולה מקצועיות ואמינות במחיר משתלם, היא דרך אתר גטמובינג ומערכת התמחור החכמה שאנחנו מציעים לכם.

הובלות בעפולה - גט מובינג
Caption

הובלות בעפולה - כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם

קביעת מועד הובלה - על מנת לקבל הצעה אטרקטיבית להובלה בעפולה, הובלה בירושלים או בכל מקום אחר, נסו להיות מעט גמישים בזמנים וכך המוביל יוכל לשלב את ההובלה תוך כדי עבודה ולהקל עליכם בעלויות.
האם המוצר מצריך שירותי נגרות- צריך לבדוק האם אותו פריט דורש עבודת נגרות ,אם כן- חשוב לציין בפניי המוביל על מנת שיגיע עם כלי עבודה המתאימים וכמובן לבדוק האם המוביל מספק את השירות הנ"ל.

בעבר, על מנת לקבל את הצעת המחיר להובלת פריט בודד הטובה ביותר היה כדאי לבדוק עם מובילים מקומיים מעפולה, או לבדוק עם חברות הובלה בעפולה שיש להם נסיעה באזור. כיום עם השיפור העצום בענף ובטכנולוגיה, אין צורך שתתקשרו לעשרות חברות כאשר אפשר לעשות זאת בפעולה אחת פשוטה בנייד או במחשב ולקבל את כל התוצאות מבלי להרים טלפון אחד.

הובלת דירה בעפולה

הובלת דירה בעפולה, מורכבת יותר מהובלת פריטים בודדים ולכן כדאי מאוד שתעברו על הטיפים לצורך מעבר קל ובטוח: בדקו הצעות מחיר מכמה חברות הובלה, ציינו את המרחק, קומות ואת התכולה אותה תרצו להעביר, כדי לא לפספס פריטים עברו חדר חדר וציינו את כל התכולה שעוברת ליעדה החדש, אם יש מוצרים אשר דורשים נגרות ציינו זאת בפניי המוביל ובקשו הצעה נפרדת להובלה ולנגרות, חשוב שתדעו: בהובלת דירה בעפולה מחירי שירותי נגרות יותר זולים מאשר בהעברת מוצר בודד.

במהלך הובלות דירה בעפולה או בכל מקום אחר, יש צורך לבדוק שאכן הרהיטים ומוצריי החשמל עוברים במפתח הדלת של המעלית -אם יש מוצר שלא עובר, ציינו זאת מראש בפניי המוביל, ובכך תמנעו מתוספות מחיר ואי נעימות ביום ההובלה. לאחר הצעה ראשונית של כ-3 חברות רצוי לתאם עם המובילים אשר לפי אופן השיחה התאימו לצפיות ,חברת ההובלות תשלח נציג אשר ייראה את הנגישות לבניין את כל התכולה ולפי כך ייתן את הצעת המחיר המדויקת, ויותר חשוב -יידע איזה גודל רכב דרוש כמה עובדים ואיך להיערך ליום ההובלה הנ"ל.

תיאום זמנים במעבר דירה הוא דבר חשוב ולכן רצוי לקבוע עם החברת הובלות בעפולה לשעות הבוקר ולא לצהריים או לכיוון הערב-אמנם המחיר הוא יותר זול בכ-15%- אך חברות ההובלה אינן יכולות להיות מדויקות ותלויות בתנאי השטח אצל הלקוח שלפניכם, המוביל יכול להיות מאוד דייקן, אך בהגיעו לפריקה אצל הלקוח שלפניכם יכולות להיווצר המון תקלות שלא באשמת המוביל אך הדבר יגרום לכך שהמוביל לא יגיע בזמן ואולי אפילו לא יגיע בכלל...

 

כיצד מתכוננים להובלה בעפולה?

פעולת ההכנה

הדברים שיש לבצע

כיצד גטמובינג יכולה לסייע?

חיפוש חברת הובלות בעפולה

יש להתקשר עם חברת הובלות איכותית ובמחיר הגיוני ושפוי. חשוב מאוד לבצע סקר שוק מקיף בכדי לא לשלם מעבר לנדרש או חלילה להתקשר עם נותני שירות לא מקצועיים או אמינים

מלאו את פרטי ההובלה באתר והמתינו לתוצאות מכרז השוואת המחירים שהמערכת תבצע עבורכם אל מול חברות ההובלה האיכותיות ביותר בעפולה. תוצאות המכרז יגיעו אליכם למייל או לטלפון, יכללו הצעת מחיר וגם ציון משוכלל

להיפטר מחפצים שאין בהם צורך עוד

בצעו מיון ראשוני של התכולה ואל תובילו חפצים שגם ככה אין סיכוי שתשתמשו בהם בעתיד. באופן זה תשתמשו בפחות ארגזים ותחסכו לא מעט כסף בהובלה

גטמובינג לא יכולה לסייע לכם להחליט אילו חפצים להשליך, אך כן תוכלו באמצעותנו להבין את סדר גודל העלויות של ההובלה ולהתכונן לכך בהתאם

להשיג ארגזים ולארוז

יש להשיג ארגזים וקרטונים נקיים, ניירות אריזה מסוגים שונים, פצפצים, מסקינג טייפ ושאר חומרים חשובים ולהתחיל לארוז את תכולת הבית או המשרד

גטמובינג יכולה לסייע לכם ברכישת חומרי אריזה איכותיים וכמו כן, למצוא עבורכם חברת הובלות שמציעה גם שירותי אריזה מקצועיים

פירוק רהיטים

רהיטים שאינם יכולים לעבור דרך דלתות או מסדרונות צרים, צריכים לעבור פירוק ולאחר ההובלה יש להרכיבם מחדש

גם בכך גטמובינג יכולה לעזור לכם. בעת מילוי פרטי ההובלה שלכם, כל שעליכם לעשות הוא לציין כי אתם מעוניינים בשירותי פירוק והרכבה של הפריטים שסימנתם והצעת המחיר תכלול גם אותם

 

מובילים בעפולה במחיר זול במיוחד

לפני  שנתמקד באיך מוצאים מובילים זולים בעפולה או הובלות בחיפה, חשוב לחדד מעט את צמד המילים "הובלה זולה". המילה זולה נותנת קונוטציה שלילית במקרים מסוימים והיא מתחברת לנו בתת המודע לרוב עם המונחים – לא איכותי, לא טוב, "פושט". לעיתים זה לא רחוק מהמציאות ומוצר זול בסופו של דבר עולה לנו ביוקר. כך למשל, מובילים זולים בעפולה שנבחרו ממקור לא ידוע עשויים לשבור לכם דברים בזמן ההובלה מכיוון שאינם מקצועיים ולא מיומנים ואולי חדשים בענף. מובילים בעפולה שנבחרו ללא המלצות עשויים רק להישמע זולים בהצעתם הראשונית, אך במהלך ההובלה תגלו שהם מקפיצים לכם את המחיר בטענות שונות ומשונות ולבסוף לא רק שלא היו הכי זולים, אלא הכי יקרים.

הובלות בעפולה בזול – איך משיגים זאת באמצעות גטמובינג?

על מנת להשיג שירותי הובלות בעפולה בזול, כל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים במערכת התמחור והשוואת המחירים שלנו –  את הכתובת ממנה אתם עוברים ואת הכתובת החדשה אליה תעברו, באילו קומות מדובר? מהם תנאי הנגישות למקום? כמה ארגזים תצטרכו ואיזה פריטים תרצו להעביר?. לאחר מילוי הפרטים במערכת יתחיל מכרז בין שעה שלאחריו תקבלו הצעות מחיר מפורטות של מספר חברות הובלה ותוכלו לבחור ביניהן. השירות מתאים גם עבור הובלות קטנות בעפולה וגם עבור הובלות גדולות ומורכבות במיוחד. תרצו מלבד הובלה לקבל הצעת מחיר שכוללת גם שירותים נוספים כמו אריזה, פירוק והרכבה של רהיטים, שירותי מנוף, אחסון של תכולה או לרכוש חומרי אריזה וקרטונים? גם את זה תוכלו לסמן בעת מילוי פרטים ולקבל הצעת מחיר זולה ומשתלמת במיוחד בעסקה מנצחת.

הובלות עם אריזה בעפולה

מעבר דירה מורכב מהמון נושאים ולא רק מהעברת חפצים מבית לבית ...כגון, העברת חשבונות, תקשורת, גז ,אינטרנט, ארנונה, מים ועוד, הזמנת ריהוט חדש, העברת חוזים ולרוב גם תיאום עם בעלי מקצוע נוספים. בעידן של שנות ה-2000 חלק גדול של עוברי דירות נעזרים ב"שירותי אריזה" המסופקים על ידי חברות המציינות במיוחד כי הן מספקות שירותי הובלה עם אריזה בעפולה. הן מגיעות ביום המעבר או יום לפני המעבר , ואורזות כל חדר בנפרד, מסמנות את הציוד הנארז ע"י סימון על גביי הארגזים, ובהגיעם ליעד החדש, המובילים מסדרים את הארגזים בחדרים המתאימים לפי הסימון שעל גביי הארגזים.

השירות הנ"ל מומלץ מכמה וכמה סיבות: ברגע שחברת ההובלה אורזת את התכולה היא גם אחראית על נזקים שעלולים להיות ולא יכולה לטעון שהציוד לא נארז בצורה נכונה אשר כתוצאה מכך נוצרו נזקים. כמו כן, אריזת תכולה מביאה לחיסכון בזמן ומייתרת את החיפוש אחר מוצרי אריזה קרטונים, נייר אריזה, דבקים, ניילון בועות וכו"...שחברת ההובלות מספקת. מה גם ... בהזמנת שירותי אריזה אין צורך לחיות בארגזים מספר ימים לפניי מועד ההובלה... הבגדים וכל הציוד נישאר במקומו עד הגעתם של האורזים, וכל יושבי הבית אינם מרגישים במעבר עד רגע הגעתם של המובילים.

רצוי לסכם עם חברת ההובלה או עם מוביל, כאשר מתאמים שירותי אריזה "מחיר פיקס" לאריזת כל הבית ולא לפי מחיר לארגז- ברגע שמחיר האריזה נקבע לפי מחיר לארגז, חברת ההובלה תמיד תנסה לנפח את האריזה בכדי להגדיל את מספר הארגזים ולדרוש את כספם לפי כמות הארגזים, לכן תמיד מומלץ לסכם על מחיר כללי לכל האריזה לפי הערכה של המוביל. רצוי ואפילו חובה, לחתום על הסכם עבודה מסודר בו מתחייב המוביל להגיע בזמן הנקוב, לספק את כל הדרוש לצורך מעבר דירה נעים קל ומהיר.

שירותי הובלות עם מנוף בעפולה

חשוב לבדוק לפני תאום עם המוביל האם המוצר אכן עובר בפתח הדלת או יכול לעבור בחדר המדרגות, ניתן לחסוך את נושא הנגרות ולהכניס את המוצר בשלמותו ובכך לחסוך זמן התעסקות וכמובן כסף. לפני שתיאמתם עם מנופאים, חשוב מאוד לוודא שאכן יש גישה שמתאימה לשירותי מנוף. המנופאי חייב לעמוד במקביל לפתח החלון בבית ויש לוודא שאין גורם שמפריע או מגביל את היכולת שלו לביצוע השירות, לדוגמא: כבליי חשמל, סורג גבוה, מרחק מעל 15 מטר מהבניין -אלו מגבלות אשר אם קיימות, לא יאפשרו להיעזר בשירותי מנוף.

שירותי הובלות עם מנוף אומנם תורם לכם בקיצור זמן ההובלה ומונע פגיעה בריהוט, אך למען ההגינות הוא מסייע אף יותר לצוות המובילים, גם בצמצום מסת העבודה וגם בקיצור הזמן שלהם. היתרון בכך שהם יוכלו לשים לב יותר לפרטים אחרים ולהקדיש זמן וסבלנות גם אליכם וגם לתכולה שלכם.

הובלה עם מנוף בעפולה

השוואת מחירי הובלות בעפולה

למה לא להשתמש בשירות השוואת מחירים חינם וללא התחייבות אם אפשר? מהו בעצם השירות הכל כך מדובר? האם הוא פועל בזמן אמת בהתאם להובלה שלי? היכולת להשוות מחיר הובלה בעפולה, הובלות בחולון, הובלות תל אביב ובעצם בכל הארץ!, היא מתנה של ממש שניתנה לנו ע"י הקידמה הטכנולוגית. סוף סוף אפשר להשוות הובלה בדיוק כמו להשוות חופשה. אם אפשר לחסוך מבלי לזוז אז למה לא? אם אפשר להשוות גם את ההמלצות והדירוגים בוודאי שזה כדאי ואף הכרחי. מערכת ההשוואה לא פועלת כמחירון או שמחשבון, היא פועלת בזמן אמת "און ליין". היתרון העצום מאפשר למצוא את המחיר הזול ביותר להובלת דירה בעפולה ללא כל ספק!

הובלות בעפולה של משרדים – שירות מיוחד ללקוחות גטמובינג

אם לחפש באופן עצמאי עבור הובלת דירה שירות הובלות בעפולה, הובלות באשדוד או בכל מקום אחר זה דבר מסובך, הרי שהדבר הרבה יותר בעייתי בכל הקשור למציאת חברה עבור הובלת משרדים בעפולה. מדוע זה כך? מאחר והובלת משרדים כוללת פריטי הובלה מעט יותר מורכבים להובלה:

  • ציוד מחשבים ואלקטרוניקה – על פי רוב, כאשר לקוחות פרטיים מזמינים הובלות בעפולה, הם יעבירו את ציוד המחשבים האישיים שלהם ברכב הפרטי. במשרדים יש יותר ממחשב אחד, לעיתים גם שרתים, מדפסות, סורקים, מכונות צילום ועוד.
  • מידע רגיש – ברוב המשרדים קיימים פריטים שמחייבים שמירה על החיסיון, בין היתר צילומי שיקים ופרטי לקוחות.
  • ריהוט מורכב – במשרדים שולחנות, מדפים ודלפקים קיימים בכמות גדולה יותר מבתי מגורים.
  • אריזה – משרדים הם מקום עבודה ובדרך כלל לא ניתן לצפות מהעובדים שיבצעו את האריזה בעצמם.

כיצד גטמובינג יכולה לעזור לכם אם אתם צריכים הובלה עפולה עבור משרד? כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר במערכת "צור קשר" שלנו ואנחנו נתאם עימכם מועד להגעת סוכן חכם שיאפיין את משימת ההובלה שעומדת על הפרק ובהתאם לכך יעלה את ההצעה למכרז בין חברות ההובלה המובילות הפועלות באזורכם ושנמצאות במאגר שלנו. באופן זה תימנעו מעצמכם התעסקות מיותרת עם מציאת נותן שירות, תתקשרו בוודאות עם חברת הובלה מקצועית ואמינה, תדעו את העלות מראש ותיהנו מעלויות נמוכות. מעבר לעובדה שזוהי הדרך הטובה ביותר עבורכם למצוא שירותי הובלות בעפולה במחיר משתלם, אנחנו גם מציעים לכם הסדר תשלומים נוח (שוטף פלוס 30 או 60 בהתאם לעלות ההובלה) וגם אפשרות לתשלום בכרטיסי אשראי עסקיים.

האם אתם צריכים לפנות את המשרד ועדיין לא מתמקמים במקום החדש? ציינו זאת בפני הסוכן שלנו ונדאג להשיג לכם הצעת מחיר שכוללת מלבד הובלה גם שירותי אחסון לפרק הזמן הנדרש עבורכם.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות

שאלות תשובות - הובלות בעפולה

כיצד להצליח בבחירת מובילים בעפולה?

על מנת לבחור באופן מוצלח כל שתצטרכו לעשות הוא לבחור את חברת ההובלה שלכם בעפולה והסביבה  במערכת מכובדת ומהימנה שבה אתם יכולים סמוכים ובטוחים שמוצגים לכם חוות דעת והמלצות מקוריות בלבד, ללא תוספות, עריכות ושינויים.

שנית, על מנת לבחור נכון בהצעת מחיר שהיא לא רק זולה אלא זולה ומשתלמת, כדאי שתקבלו אישור הזמנה כתוב ומפורט לפרטי פרטים ובו יהיה כתוב איזו תכולה בדיוק את מובילים, מהיכן להיכן, קומות, מעלית, מרחק המשאית מהכניסה, האם יש צורך בפירוק והרכבה של ארונות וכו'. אסור לפספס דבר בהזמנה מכיוון שאם זה לא כתוב, יש סיכוי גבוה  שתדרשו לשלם תוספות מחיר.

כיצד מזמינים הובלה עם שירותי אריזה בעפולה?

במערכת גט-מובינג, כאשר אתם פותחים מכרז חינם להשוואת מחירי הובלה תמיד תקבלו 2 הצעות מחיר מכל מוביל: האחת היא מחיר להובלה בלבד והשניה, מחיר להובלה ואריזת הדירה או הבית.

במערכת השוואת המחירים של גט-מובינג יוצגו לכם מספר הצעות ממובילים בעפולה והסביבה ולכל כרטיס הצעת מחיר מוצמדים נתונים חשובים של מידע אודות מציע ההצעה. כך לדוגמה תוכלו לדעת שהמוביל שהציע לכם את המחיר הזול ביותר להובלה בעפולה  מחזיק במאגר של 150 דירוגים והמלצות מלקוחות עבר והציון המשוקלל שלו הוא 9.6.

כמו כן תוכלו לדעת כמה משאיות יש למציע ההצעה והאם הוא נחשב לחברת הובלה קטנה או גדולה. בנוסף תוכלו לדעת כמה שנות וותק יש לו, כך שיש ברשותכם מידע כמה ניסיון יש ברשותו. לא רק זה, אפילו יותר מכך, תוכלו לראות תמונות של עבודות שביצע, כיצד הוא עוטף רהיטים לפני שהוא מוציא אותם מהבית. זה עדיין לא הכל, תוכלו גם לבחור במובילים בעפולה המאפשרים תשלום בכרטיס אשראי ובתשלומים, במוזמן או אפילו מקבלים ביט.

מהם היתרונות של הזמנת חברת הובלות בעפולה דרך גטמובינג?

הזמנת הובלות בעפולה דרך גטמובינג עוזרת לכם ללכת על הבטוח, להתקשר עם חברת הובלות אמינה ומקצועית מבלי לבזבז זמן יקר, תוך השגת המחיר הכי משתלם שיש באמצעות מכרז השוואת מחירים מסודר. לאחר מילוי פרטי ההובלה, המידע נשלח במסגרת המכרז אך ורק לחברות מאומתות ומבוקרות שנמצאות במאגר שלנו. בסיום המכרז, הצעות המחיר ישלחו אליכם למייל או טלפון ותוכלו לבחור את נותן השירות המתאים ביותר עבורכם על סמך הצעת המחיר שהוא נתן לכם והציון המשוקלל שכל חברה קיבלה מלקוחות עבר שלה. המחיר שיוצע לכם הוא סופי וללא אותיות קטנות! בנוסף, במידה ויתרחש עיכוב מסוים או ביטול הגעת חברת ההובלה, תקבלו מאת המוביל שבחרתם פיצוי או אספקה של מוביל חלופי לשביעות רצונכם ובאותו המחיר שהוצע לכם.

האם ניתן להזמין הובלות דירה בעפולה עם מנוף דרך גטמובינג?

בהחלט! וכל שעליכם לעשות הוא פשוט לסמן זאת בפרטי ההובלה שלכם לפני הפעלת המכרז.

הובלות באמצעות מנוף הפכו להיות מאוד פופולריות בשנים האחרונות, שכן מדובר בהובלות שמקצרות משמעותית את זמן ההובלה. בנוסף, ישנם מקרים שבהם קיים הכרח לביצוע ההובלה באמצעות מנוף, בין היתר עקב דירות ומשרדים שממוקמים בקומות גבוהות ללא מעלית, עם חדרי מדרגות צרים מאוד וכמו כן, כאשר יש להוביל פריטים רגישים שאינם ברי פירוק כגון ריהוט עתיק, כלי נגינה גדולים ועוד. מלבד שירותי מנוף, תוכלו להזמין דרך גטמובינג גם שירותים נוספים, כגון שירותי אריזה, אספקת מוצרי אריזה, פירוק והרכבת רהיטים ושירותי אחסון תכולת דירות ומשרדים.