קרטונים למעבר דירה

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג


עוברים דירה או משרד? כאן תמצאו קרטונים למעבר דירה במחיר הזול בישראל בהתחייבות. אנו מספקים את כל סוגי הקרטונים. קרטון חד גלי, קרטון דו גלי, קרטוני תליית בגדים, גלילי קרטון באורכים שונים במגוון גדלים וסוגים. ניתן להזמין משלוח קרטונים עד בית הלקוח. לדוגמא: חבילת מעבר 2 חדרים 30 קרטונים כולל 3 גלילי דבק רק 210 ש"ח כולל מע"מ!
להזמנות חייגו עכשיו 07-33-800-690

חנות קרטונים וחומרי אריזה

כמה עולים קרטונים למעבר דירה

אתר GetMoving מבטיח לכם שכאן תמצאו קרטונים למעבר דירה במחיר זול ביותר מבכל אתר אחר ברשת. ישנם סוגים רבים של קרטונים, הנבדלים ביניהם בגודל, בסוג הקרטון (חד גלי או דו גלי) ובמצב הקרטון - חדש או משומש. מחירי קרטונים למעבר דירה או משרד משתנים בהתאם לפרמטרים שציינו לעיל. מבולבלים? באנו לעשות לכם סדר כדי שתבינו כמה צריכים לעלות קרטונים ומה ההבדל ביניהם:

לקניית קרטונים למעבר דירה - לחצו כאן

קרטונים וחומרי אריזה למעבר דירה

מחירון קרטונים למעבר דירה- לדירות ובתים פרטיים

קרטון חדש גדול חד גלי 50*35*33 6.5 ש"ח כולל מע"מ
קרטון  חדש ענק חד גלי 58*35*35 7.5 ש"ח כולל מע"מ
קרטון דו גלי מחוזק  55/35/33 7.5 ש"ח כולל מע"מ
גליל קרטון גלי ברוחב 1 מטר ובאורך 45 מטר. 79 ש"ח כולל מע"מ
  • ללקוחות סיטונאים כגון נגריות, מפעלים, חנויות ובתי חרושת יינתנו מחירים מוזלים בהזמנת כמויות.
  • ניתן להזמין משלוח עד לבית או לבית העסק שלכם.
  • ניתן לאיסוף עצמי ממרלו"ג החברה.

סוגי קרטונים למעבר דירה

נסביר לכם את ההבדל בין קרטונים למעבר דירה חד גליים לבין קרטונים דו גליים. כך תדעו שלא עובדים עליכם במחיר. קראו וגלו היכן הכי זול לקנות בהתחייבות. יתרה מכך, אנחנו נגיד לך באמת מה אתה נדרש בעת המעבר, בלי "לדחוף" לכם דברים לא נדרשים.

קרטונים למעבר דירה חד גליים

קרטון חד גלי הוא קרטון העשוי שכבה גלית אחת בלבד עם ציפוי משני הצדדים. גם בתוך ההגדרה קרטון חד גלי יש עוד הבדל משמעותי והוא המשקל- עובי הקרטון. יש קשת רחבה של משקלים הקובעים את חוזק ועמידות הקרטון ואפשרות לשימוש חוזר. קרטון חד גלי  בגודל 50*33*35 כאשר 50 אורך, 35 גובה, 33 רוחב- ישמש אתכם לכל הדברים בבית מלבד לספרים וכלי מטבח להם יתאימו קרטונים דו גליים.


קרטונים למעבר דירה דו גליים

קרטון דו גלי הינו קרטון בעל שני שכבות קרטון עם ציפוי שכבת קרטון. קרטון דו גלי משמש הן לאריזת תכולת דירה, הן לאריזת תכולה כבדה ומתאימה ביותר לשימוש חוזר רב פעמי. קרטון דו גלי הוא קרטון עמיד מאד והינו רב תכליתי. באריזת כלי מטבח, רצוי וכדאי מאד
להשתמש בקרטון דו גלי בכדי להימנע משבירת הכלים ומעיכתם.

קרטוני תליית בגדים

קרטוני תליה הם קרטונים העשויים במיוחד לתליית בגדים. קרטון תליה שומר על בגדים ישרים ומגוהצים בדיוק כפי שהכנסתם אותם, ללא צורך בקיפולם. לקוחות רבים עושים שימוש בקרטונים לתלייה במעבר דירה- דבר המקל מאד את החזרתם לארון בביתכם החדש.

גליל קרטון חד גלי למעבר לאריזה

גליל קרטון מגיע בשני גדלים עיקריים, ההבדל ביניהם הוא רק במידת האורך. השימוש העיקרי שלו הוא עטיפת תכולה הדורשת מיגון מפני שריטות או פגיעות. דוגמאות נפוצות לשימוש: עיטוף מראות, עיטוף רהיטים, עיטוף תמונות וכדומה. מחיר גליל קרטון חד גלי בגובה 1 מטר, ארוך 50 מטר. מחיר גליל קרטון למעבר דירה או לאריזת חפצים עולה רק 79 ₪.


קרטונים חדשים למעבר דירה

באתר גטמובינג תוכלו לרכוש קרטונים חדשים למעבר דירה לסטריליים שביניכם. ההבדל במחיר בין קרטון חדש למשומש יכול לנוע בכ-50% יותר לקרטון חדש למעבר דירה.

קרטונים חדשים להובלות

קרטונים משומשים למעבר דירה

אם אתם שואלים אותנו, עדיף לכם לרכוש קרטונים חדשים כחלק מחבילת חומרי אריזה למעבר דירה. המחיר המגולם לכם כחלק מחבילה זול יותר ומשתלם יותר. מי שלרוב קונה קרטונים משומשים הם חברות ההובלה שזקוקות לכמויות של כמה אלפים בחודש ולהם ההוצאה תהיה משמעותית בין קרטוןנים חדשים לקרטונים משומשים או ממוחזרים.

לעתים תוכלו למצוא אצלנו קרטונים משומשים למעבר משרד או דירה זולים יותר משמעותית ואף יותר מכך, ברוב המקרים הם נראים כחדשים ממש, כך שאין לכם בהכרח צורך לרכוש חדשים. לירוקים מביניכם שחשובה להם שמירה על איכות הסביבה, שימוש בקרטון ממוחזר או משומש יהיה פתרון נהדר.


קרטונים בכמויות- למפעלים, חנויות ונגריות

בהזמנת קרטונים לאריזה כמויות גדולות החל מ-2,000 קרטונים בהזמנה חודשים, יינתנו מחירים מיוחדים. ניתן להזמין כל סוג של קרטון, בכל גודל ובכל משקל. כמו כן, תוכלו לרכוש כאן קרטונים עם הדפסה לבתי עסק במחירים מפתיעים. להזמנת קרטונים למעבר דירה או לבית העסק התקשרו והזמינו 07-33-800-690

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות

פוסטים נוספים שיעניינו אתכם

חומרי אריזה למעבר דירה

כל חומרי האריזה למעבר דירה במחיר הזול ביותר בישראל בהתחייבות! קרטונים למעבר דירה, סרט דבק לסגירת קרטונים, ניילון בועות-פצפץ, נייר אריזה ועוד.

קרטונים למעבר דירה בתל אביב

קניית קרטונים למעבר דירה בתל אביב והסביבה עושים רק בגט-מובינג. המחירים הזולים ביותר בישראל בהתחייבות- בדקו אותנו מול המתחרים

קרטונים למעבר דירה בחיפה

האתר המשתלם ביותר לקניית קרטונים למעבר דירה בחיפה והסביבה ושאר חומרי האריזה. המחירים שלנו לקרטונים הם הזולים והמשתלמים ביותר בכל אזור הצפון ובישראל כולה.

קניית קרטונים

מחפשים מקום לקנות קרטונים מבלי שיקרעו אתכם במחיר שלא לצורך? הגעתם למקום הנכון במחירים הזולים בישראל באיכות החומרים הטובה ביותר.