הובלות ברחובות

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

הובלות ברחובות למעבר דירה ברחובות ובאזור השפלה בכללי מוצאים כאן ועכשיו בעזרת מערכת המשווה מחירי הובלה בהתאם לפרטים שתזינו. מתלבטים עם מי לעבור? מפחדים ממובילים לא איכותיים ולא מומלצים? כאן תגלו כמה קל למצוא שירות איכותי במחיר נמוך. וודאי שתרצו למצוא את המחיר המשתלם ביותר ולקבל שירות ללא בעיות, הובלות ברחובות תוך מספר דקות בדרך נבונה באמצעות מערכת השוואת מחירי הובלה עושה לכם את החיים קלים.

מערכת השוואת מחיר בשפלה תאפשר לכם להזין את פרטי דירתכם במספר צעדים פשוטים ולחסוך עשרות אחוזים בתשלום לחברת הובלות ברחובות. לאחר הזנת הפרטים כמו רחוב, קומה, מעלית וסימון התכולה הנדרשת להעברה, כולל פירוק והרכבת רהיטים, המערכת תפתח עבורכם מכרז בזמן אמת, בו כל המובילים המומלצים ברחובות יקבלו את בקשתכם ותוך מספר דקות יציעו לכם הצעת מחיר שתופיע על גבי מסך הנייד או המחשב השולחני שלכם.

הובלות ברחובות - גט מובינג

הצעות המחיר יתווספו באופן הבא: אתם תראו כל חברה וחברה בקובייה נפרדת, בה תוכלו לראות את המחיר המוצע, את וותק המוביל, מספר המשאיות אשר ברשותו, חוות דעת מקוריות שנכתבו עליו ודירוג ממוצע הגולשים. כמו כן, מספר טלפון של כל חברה להובלת דירה ברחובות יהיה מונח לפניכם וכל שיוותר לכם הוא אחת משתי אפשרויות: האחת, לבחור במוביל הרצוי דרך מערכת האתר ולקבל אישור הזמנה מסודר ומחייב את המוביל במייל. השנייה, להשאיר פרטים בטופס מקצור ולא במערכת ההשוואה ולחכות מספר דקות שיתקשרו אליכם עד 4 מובילים נבחרים ומומלצים  ולסגור את הפרטים טלפונית.

הובלה ברחובות בזול

מכירים את צמדי המילים האלה? קרוב לוודאי שכן. כולנו מחפשים זול מבלי להתפשר על מקצועיות ושירות. אחד המונחים שלקוחות מחפשים בגוגל הוא כמה עולה הובלה ברחובות? מחיר דירת 2 חדרים ממוצעת בתוך העיר יכול לנוע בין 1500 ועד 2500 ₪. מחיר דירת 3 חדרים יעלה בין 200 ועד 3000 ₪ וכך הלאה. הדרך הטובה ביותר לדעת בדיוק כמה תעלה הובלה ברחובות היא לערוך השוואת מחירים אמתית בזמן אמת עם פרטי התכולה המדויקים שלכם. השירות ניתן חינם והוא הדרך החדשה והייחודית שאנחנו מציעים.

למרחק בין הדירות יש חשיבות מבחינת העלות. אמנם, זאת כאשר מדובר במרחק העולה על 15-20 ק"מ בין הכתובות. כך למשל, אין משמעות למרחק אם אתם עוברים בין רחובות לראשון לציון, או בין רחובות לנס ציונה. הפרמטר העיקרי בתחשיב המחיר יהיה קומת הדירה וכמות התכולה וכמובן באיזה חודש בשנה אתם עוברים דירה.

מחיר הובלת דירה ברחובות בחודש ינואר לעומת חודש יולי

כמה תעלה הובלת דירה ברחובות כולל אריזה, כמה אשלם על מעבר דירה בחודשי השיא יולי-אוגוסט, איך מוצאים חברה מומלצת ומקצועית ואיך מוצאים מובילים איכותיים ברחובות? את כל התשובות לשאלות הללו תמצאו באתר זה- GetMoving המתמחה באיכות השירות של מהמובילים שלה, אשר חתומים על אמנת שירות, מחויבים לאיכות, לעמידה במחיר שהציעו ועמידה בזמני הגעה.

אנחנו ב-GetMoving שמים דגש לא רק על מחיר הגון ומשתלם, אלא על איכות השירות. הרי אף אחד מאתנו לא באמת רוצה לקבל שירות לקוי, אף אחד מאתנו לא רוצה ליפול על חברה של חאפרים. אנחנו רוצים לקבל תמורה נאותה לכסף שלנו. אנחנו רוצים לעבור דירה בראש שקט בלי תקלות ובלי בעיות. בדיוק בשביל זה כדאי לכם לקרוא את כללי השירות הבטוח המבטיח לכם פיצוי ישיר מהמוביל במקרה איחור, במקרה אי הגעה ואחריות על נזקים שנגרמו בזדון. את כל זה תוכלו לקרוא גם בתקנון באתר.

מחירי הובלה ברחובות בחודשי יולי-אוגוסט תעלה לכם יותר מחודשי החורף בגלל הביקוש הרב שיש בעונת השיא. חברות הובלה ברחובות עמוסות בעבודה בחודשי החופש הגדול, בהם רוב הלקוחות נוטים לעבור דירה ולנצל את ימי החופש למעבר בין בתי הספר, הגנים ושינוי מקומות עבודה. בכדי לחסוך את עליית המחירים שבחודשים אלה, הטיפים שלנו למעבר דירה זול בכל זאת יהיה לבקש מחברת הובלות ברחובות לעבור דירה דווקא בשעות הצהריים ולהיות גמישים בשעה, כך שלמעשה תהיו העבודה השנייה באותו היום של המבויל המוזמן. כך תוכלו לחסוך הרבה כסף ולהימנע מתוספת המחיר של 30% שבחודשי שיא אלו.

בחירת מוביל ברחובות – כך תהיו בטוחים בבחירתכם

ומה אם כבר מצאתם מוביל ברחובות במחיר מוזל לא דרך מערכת השוואת המחירים החכמה של גטמובינג? במקרה זה עליכם לוודא בעצמכם שאכן מדובר במוביל מקצועי ובעל מוניטין, שמספר המובילים שיגיעו אליכם ביום ההובלה תואם את היקפי העבודה בפועל, שהחברה מחזיקה במשאית שבאמת מתאימה לכמות החפצים שלכם, שהצעת המחיר היא באמת הוגנת ושקופה ושאין שום אותיות קטנות שעליהן תדעו רק ביום ההובלה.

בנוסף, חשוב מאוד לוודא מה השירות כולל בדיוק, האם גם שירותי פירוק והרכבה של רהיטים, עיטוף חפצים רגישים (כגון מוצרי חשמל), שירותי מנוף ועוד. ההמלצה שלנו? במקום להתאמץ, לבזבז זמן ולהתאכזב מבחינת המקצועיות והמחיר, פשוט היעזרו באתר GetMoving כאשר אתם צריכים שירותי הובלה ברחובות. דרכנו תוכלו למצוא חברת הובלות ברחובות בקלות וגם לנצל את המערכת עבור מציאת שירותי הובלות בראשון לציון, בירושלים, בחיפה ובכל עיר אחרת בה תצטרכו הובלה בעתיד.

חברות הובלה מומלצות ברחובות

המלצות אמתיות הם דבר שמאד קשה למצוא ברחבי הרשת. לצערנו חברות רבות עושות שימוש לרעה בכלי שאמור לשרת את עוברי הדירה. הכלי המצוין הזה הפך לכלי מסחרי במטרה להטעות את הלקוחות ולמשוך אותם ע"י שכנוע שזה המקום הנכון למצוא חברת הובלות ברחובות. לכן, חשוב מאד לבדוק מי החברה שמפרסמת את ההמלצות, לבדוק היטב שאכן מדובר בהמלצות אמתיות, מובילים מומלצים באמת ברחובות והסביבה ולא סתם סיסמה שיווקית.

אצלנו בגט מובינג, אנו לא מאפשרים לכתוב המלצה למי שלא באמת ביצע הובלה. יתרה מכך, לקוח שעבר דירה עם חברת הובלה ברחובות דרך המערכת, מקבל מייל בסיום ההובלה ובו הוא מתבקש לדרג את המוביל הספציפי שביצע לו את העבודה. בין אם זו תהיה המלצה גרועה או המלצה טובה היא לא תמחק ותישאר בכרטיס נותן השירות למען השקיפות ולמען שיפור איכות השירות.

חיפוש חברת הובלה ברחובות דרך גטמובינג

בימינו אין שום סיבה לחפש חברת הובלה ברחובות באינטרנט, ולהצטרך לנסות לבחור ולהמר בין אינספור חברות הובלה שפועלות באזור. מי שנפגע מכך הוא אתם, שבסופו של דבר עלולים להתקשר עם מוביל שפשוט אינו עונה על הסטנדרטים המתבקשים, לא עבר בקרת איכות ולמעשה אין לכם באמת מידע קונקרטי לגביו.

הסיכון הוא רב – איחורים ועיכובים ביום ההובלה, מובילים שאינם מקצועיים, שירות שאינו אדיב, מחירים מופקעים עם אותיות קטנות שתגלו ביום ההובלה, מובילים שאינם מגיעים וכל מיני מקרים מצערים נוספים. לכן, הדרך הטובה ביותר למצוא חברות הובלות ברחובות היא באמצעות שימוש באתר גט מובינג. באתר ניתן לבצע מכרז תמחור שלאחריו תוכלו לבחור את החברה שנתנה את הצעת המחיר שהכי מתאימה לכם. למעשה השירות מתאים לא רק עבור מציאת חברת הובלות ברחובות אלא גם עבור הובלות בקריות, בחיפה, בתל אביב, בירושלים ובכל עיר אחרת שתרצו.

הובלות ברחובות השוואת מחירים – עם גטמובינג זה הרבה יותר קל

כשמחפשים חברת הובלות ברחובות השוואת מחירים היא דבר חשוב מאוד וכמובן שהדבר נכון גם לגבי כל אזור אחר בארץ בו מחפשים שירות הובלות. במקום להתחיל ולצלצל לכמה חברות הובלה שמצאתם בתוצאות החיפוש בגוגל, להתייאש מהר מאוד ולהתפשר על מחיר גבוה או שירות שאינו מקצועי דיו, עדיף כי תבחרו את החברה דרך אתר גטמובינג. אנחנו מרכזים באתר שלנו אך ורק חברות הובלה ברחובות שעברו בקרת איכות וסינון קפדניים על ידינו, כך שאתם יכולים להיות רגועים מבחינת השירות שתקבלו. חברות אילו הן היחידות שרשאיות להציע לכם הצעות מחיר במסגרת המכרז שתיפתחו, כך שלא משנה במי מהן תיבחרו בסופו של דבר, יובטח לכם שירות מקצועי, אמין ובמחיר הכי משתלם שרק אפשר.

הובלה עם מנוף ברחובות

הובלה עם מנוף ברחובות מתאימה כאשר רוצים לקצר משמעותית את זמן ההובלה, כאשר ישנם פריטים גדולים שאינכם רוצים או יכולים לפרק והם לא עוברים דרך הדלת, חדר המדרגות או המעלית. גם הובלה של פריטים מיוחדים וגדולים, רצוי כי תבוצע על ידי מנוף. מחפשים שירותי הובלות עם מנוף ברחובות, אין צורך לחפש הובלה בנפרד ומנוף בנפרד. מסמנים בבקשת הצעת המחיר שאתם מעוניינים בשירותי מינוף ותקבלו הצעת מחיר להובלת מנוף ברחובות מבלי לעשות אפילו טלפון אחד. מנוף להובלת דירות ברחובות יעלה לכם כ- 450 ₪ לשעת עבודה. זהו מחיר קבוע בכל הארץ ולרוב הוא משולם ישירות לחברת המנופים. החברה שתבצע לכם מעבר הדירה היא זו שתדאג להביא את צוות המנופים עבורכם. אל דאגה היא לא גוזרת עליכם רווחים ואין טעם שתתרוצצו לחפש בעצמכם. זהו שירות שמבצעת לכם החברה שבחרתם. הובלת מנוף ברחובות משפרת את ביצוע מעבר הדירה, בכך שהיא מייעלת את הזמן, מקצרת אותו, מצמצמת את הסיכוי לפגיעה ברהיטים בזמן הורדתם מהדירה והעלאתם שוב וכמובן לא מפריע לשכנים שלכם.

הובלה ברחובות עם אריזה

הובלות ברחובות – אפשר גם לארוז לבד

אחת המשימות המתסכלות ביותר במהלך הובלות ברחובות, הובלות בתל אביב, בירושלים או בכל מקום אחר הוא כל נושא האריזה. זה נכון כי הובלות דירה ברחובות שבהן האריזה מתבצעת באופן עצמאי אולי יהיו זולות יותר, אך יש לקחת בחשבון מספר מכשולים כשבוחרים לבצע הובלה בדרך הזאת:

  • קרטונים – תצטרכו להתחיל לאסוף מראש קרטונים מפחי זבל וקרטוניות ובסופו של דבר להשתמש בקרטונים שאינם באמת מתאימים להובלה, משומשים, בלויים ומלוכלכים או לרכוש קרטונים חדשים בנפרד.
  • אריזה חובבנית – מי שאורז בעצמו אינו בעל הניסיון והמיומנות שיש לאורזים מקצועיים. בסופו של דבר מה שלא נארז טוב יכול להינזק בעת ההובלה.
  • זמן – יש לכם כל כך הרבה דברים לטפל בהם בעת המעבר, האם אתם באמת רוצים לבזבז את הזמן גם על אריזה מתישה?

אז מה עושים? אנחנו בהחלט ממליצים על הזמנת הובלה ברחובות שכוללת שירותי אריזה, מה שתוכלו לעשות בקלות דרך אתר גטמובינג. אם אתם עדיין מתעקשים לארוז לבד, לפחות תעזרו לעצמכם לארוז בצורה הטובה ביותר. כיצד תעשו את זה? בעת מילוי טופס ההזמנה לפתיחת המכרז תוכלו לציין שאינכם מעוניינים בשירותי אריזה אך כן זקוקים למוצרי אריזה שונים. כך תוכלו לקבל הצעת מחיר שכוללת גם אותם – קרטונים, ניירות דבק ואריזה ועוד. מוצרי האריזה הללו יגיעו עד אליכם מבעוד מועד ותוכלו להתחיל במלאכת האריזה עם הכלים והחומרים הנדרשים.

כמה תעלה הובלה עם אריזה

מחיר אריזת דירה תלוי במספר הארגזים שיש לכם. מחיר אריזת קרטון נע בין 20-25 ₪ תלוי בכמות. ככל שיש לכם יותר קרטונים, תוכלו להתמקח על המחיר ולדרוש הוזלה במחיר. הזמנת שירותי אריזת דירה הוא שירות נהדר, החוסך לכם עבודה קשה, חוסך לכם את תחושת האי נעימות ואי הנוחות שכרוכה לרוב במעבר ובשבועות שלפני יום המעבר. עם שירות אריזה בהובלה ברחובות תיהנו מחוויה שתהפוך את מעבר הדירה שלכם לקלה, נוחה ונעימה. שווה כל אגורה.

הובלות ברחובות עם פירוק והרכבת רהיטים

עוד שירות מאוד מועיל שתוכלו להזמין דרך גטמובינג במסגרת חיפושיכם אחר חברת הובלות ברחובות, חברת הובלות בירושלים, חברת הובלות באזור הקריות או בכל מקום אחר הוא כזה הקשור בפירוק והרכבה של רהיטים. ישנם רהיטים שהינם גדולים למדי ואינם יכולים לעבור דרך דלתות ואפילו לא דרך פתחים גדולים כאשר מובילים עם מנוף. קיימות דוגמאות רבות לכך, בין היתר ארונות בגדים גדולים, מיטות זוגיות גדולות, מזנונים, פינות אוכל, שולחנות עבודה ושולחנות מנהלים, ספריות ועוד.

בכל המקרים הללו יש צורך לפרק את פרטי הריהוט, להעמיס אותם על רכב ההובלה (בהעמסה ידנית או באמצעות מנוף) ולהרכיב אותם בחזרה בנקודת היעד. במידה ויש לכם פרטי ריהוט שכאלו לא תוכלו למצוא בקלות מוביל שמציע גם שירות שכזה, אלא אם תעשו זאת מראש דרך אתר גטמובינג. הובלות דירות ברחובות שכוללות רהיטים שזקוקים לפירוק והרכבה יכולות להתבצע בקלות אם מחפשים את חברת ההובלה דרכנו. פשוט סמנו בפרטי ההובלה שלכם כי אתם מחפשים מוביל רחובות שמציע גם את השירות הזה ותקבלו הצעת מחיר שכוללת גם אותו.

הובלות של משרדים ברחובות

גם אם יש לכם משרד שאתם רוצים להעביר ואתם מחפשים חברת הובלות ברחובות שמסוגלת לבצע את המשימה או חברת הובלות בחיפה, בתל אביב או בירושלים, כדאי לכם להיעזר באתר GetMoving. לא כל חברת הובלה ברחובות מסוגלת לבצע את המשימה מאחר שמאפייני הובלה של משרדים עשויים להיות שונים מאלו המתבקשים מהובלות של דירות. במה זה מתבטא?

  • ציוד כבד – כגון כספות גדולות.
  • חומרים רגישים – ארכיבים, פרטי לקוחות, שיקים, חוזים.
  • פרטי ריהוט רבים – משרדים כוללים הרבה יותר רהיטים מאשר בבתים (בדר"כ) ונדרשת הובלה יותר מורכבת בעקבות כך.
  • מיקום – ישנם משרדים שממוקמים באופן שמקשה על ההובלה, כגון במגדלים בקומות גבוהות מאוד או באזורים תעשייתיים צפופים.

גם במקרה הזה אנחנו יכולים לעזור לכם. יש לכם שתי אפשרויות. האחת היא למלא טופס הזמנה ובדיוק כפי התהליך שמתרחש במקרה של הובלת דירה כך גם יהיה עבור המשרד או המשרדים שלכם (מילוי הפרטים, פתיחת מכרז, התקשרות עם המוביל וכו'). האפשרות השנייה, שמומלצת עבור הובלת משרדים גדולים או עבודות הובלה מורכבות מאוד, היא היעזרות בשירותי הסוכן החכם שלנו שמיועדים במיוחד עבור משרדים. הסוכן יגיע עד אליכם לאפיין את המשרד שלכם מבחינת הובלה, ימלא את הפרטים ויכניס למערכת ויפתח עבורכם את המכרז. הובלה של משרד ברחובות תתבצע בצורה הרבה יותר יעילה בדרך הזו וגם תקבלו את המחיר המשתלם ביותר.

טיפים ומידע נוסף על העיר רחובות

רחובות היא עיר במישור החוף הדרומי, אשר הוקמה בשנת 1890 ע"י עולים מפולין. בעיר חיים נכון לשנת 2017 140,000 תושבים והיא בעלת דירוג חברתי כלכלי בציון 6 מתוך 10. העיר ידועה בזכות מכון ויצמן למדע והפקולטה לחקלאות על אף שאין בה עוד שטחי חקלאות. אחוז הזכאים לבגרות הינו 70% והיא העיר המדורגת 13 בגודלה ביחס לערי ישראל האחרות . אוכלוסיית העיר מגוונת ויש בה פעילויות נוער רבות כגון הצופים, הנוער העובד והלומד ובני עקיבא.

העיר מספקת את כל השירותים הנחוצים לאזרח כגון קניונים: קניון רחובות, המטרומול, הקניון הקטן, אמריקן סיטי, אזורים סנטר ומרכז שרונה. כמו כן תמצאו בעיר רחובות אתרי תיירות מעניינים כמו בית יסופזון, בית העם, בית הכנסת הגדול, מוזיאון ועוד אטרקציות רבות ומענייניות. תאגיד המים המשמש את תושבי העיר נקרא "הבאר השלישית" בה תוכלו לבצע העברה ושינוי חשבון מים ברחובות בימים א-ה בשעות 8:00-20:00 ובמי ו בין השעות 8:00 ועד 12:00.

העברת תשלומי חשמל ברחובות תוכלו לבצע ע"י חיוג לחברת החשמל בטלפון 103 כאשר עלות שינוי והחלפת צרכנים תעלה לכם כ-9 שקלים באופן חד פעמי. תשלום ארנונה וסגירת חשבון לפני מעבר דירה תוכלו לבצע בעיריית רחובות בכתובת רחוב בילו 2 או באמצעות אתר האינטרנט של העירייה http://www.rehovot.muni.il/ . שעות קבלת קהל הם בימים א-ה בין השעות 8:00-12:00 א-ד 16:00-18:00. מקווים שמידע זה סייע לכם והבהיר לכם כיצד עוברים דירה בראש שקט בדרך נבונה, כיצד לחסוך כסף וכיצד למצוא חברת הובלות ברחובות במספר דקות בלי בעיות.

הנה סיכום השלבים בדרך לבחירת חברת הובלות ברחובות דרך גטמובינג:

כניסה לאתר גטמובינג בצורה נוחה ומהירה

זה פשוט וקל ומתאפשר מכל פלטפורמה, כך שתוכלו למצוא חברת הובלות ברחובות  דרך המחשב הנייד, הנייח, הטאבלט או הסמארטפון שלכם. לאחר שתיכנסו לאתר פשוט לחצו על כפתור ההתחל והתהליך יצא לדרך

מילוי טופס הזמנת הובלה עם כל הפרטים שלכם

בשלב הבא תצטרכו למלא את כל פרטי ההזמנה שלכם – פרטים אישיים, מועד ההובלה, מהיכן להיכן, לסמן את התכולה שתרצו להעביר ועוד. תוכלו לבחור גם בשירותים נוספים שתרצו, כגון אספקת קרטונים וחומרי אריזה, שירותי אריזה, מנוף, נגרות ועוד

פתיחת מכרז תמחור והשוואת מחירים

ברגע שפרטי ההזמנה ישלחו, יפתח מכרז תמחור בן שעה לכל היותר. במכרז יכולות להשתתף רק חברות הובלה ברחובות שעברו סינון שלנו, מה שמספק לכם ביטחון כי תתקשרו בסופו של דבר רק עם חברה מקצועית, אמינה ובעלת המלצות רבות

 

קבלת התוצאות לטלפון או למייל

בתום המכרז ישלחו אליכם למייל ולטלפון 4 הצעות המחיר המשתלמות ביותר שעלו במכרז. מלבד מחיר, התוצאות יכללו גם כרטיס מפורט שבו תוכלו לצפות בהמלצות שניתנו לכל חברה על ידי לקוחות עבר וגם בציון המשוקלל שניתן להן

בחירת מוביל וסגירת העסקה

ברגע שבחרתם את המוביל המתאים ביותר מבחינתכם, אתם יכולים להיות בטוחים כי המחיר שניתן לכם הוא סופי וכי תקבלו פיצוי או מוביל חלופי, במידה וצצה תקלה כלשהי

פתחו מכרז חינם להשוואת מחירי הובלות

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות
מתי לעבור דירה

אנשים רבים מתלבטים מתי לעבור דירה מבחינת עונות השנה. בדיוק בשביל הכנו עבורכם את הכתבה הבאה. היכנסו לכאן ותוכלו לקבל החלטה.  

פסולת הובלה

רוצים לבצע הובלה בצורה נקייה ויעילה? היכנסו אל הקישור הבא ותקבלו מספר טיפים שיעזרו לכם לצמצם את הפסולת בעת ההובלה.

איך לארוז כלים שבירים

כלים שבירים יכולים להיות משימה לא פשוטה לאריזה. רוצים לדעת איך לארוז כלים שבירים? היכנסו אל הקישור הבא.

מעבר דירה עם כלב

מעבר דירה עם כלב צריך להתבצע בצורה חכמה על מנת שהכלב יתרגל בקלות למקום החדש. היכנסו אל הכתבה הבאה ותבינו איך.

השכונה המושלמת למעבר

כשעוברים דירה חשוב לבחור בשכונה שבאמת תתאים לצרכים שלכם. היכנסו אל הכתבה הבאה ותבינו איך למצוא את השכונה המושלמת למעבר.

תקציב למעבר דירה

תקציב למעבר דירה הוא דבר שצריך לבצע בצורה מחושבת ומושכלת למדי. היכנסו אל הכתבה הבאה ותקבלו מספר טיפים שיעזרו לכם בכך.