הובלות בבאר שבע

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

מה כבר לא סיפרו לכם בכדי שתבחרו הובלות בבאר שבע והדרום באתרים העולים בתוצאות החיפוש. כמה מאמרים כבר פורסמו? כמה מנסים לשכנע אותנו באינטרנט לבחור בחברה כזו ולא אחרת? איך מבחינים בין מניפולציית מכירה לעובדה אמתית וכמה צריכה לעלות הובלה בבאר שבע והסביבה.  איך משווים מחירים ואיכות מקצועית וגם עושים השוואת מחירי הובלה במקום אחד. קראו את השורות הבאות ותבינו את כל מה שצריך לדעת על בחירת חברת הובלות בבאר שבע בצורה נכונה, באמצעות אתר GetMoving.

הובלות בבאר שבע עם גט מובינג

הובלות בבאר שבע ממליצים

חיפוש חברת הובלות מומלצת בבאר שבע הוא ממש אבל ממש דבר חשוב שכדאי מאד שלא תזלזלו בו. חיפוש לא יסודי באתרים לא מוכרים, אשר מוכרים את הטלפון שלכם למספר חברות עלולות להסב לכם הרבה עוגמת נפש. אתר זה הוא היחיד בישראל המחייב חברת הובלות בבאר שבע בקיום כללי שירות והתנהגות מחמירים, המחייב אותם לאמנת שירות המבטיחה מצויינות.

לנו אין כל אינטרס להמליץ לכם על חברת הובלות בבאר שבע כזאת או אחרת, לנו חשוב שאתם תבחרו את המתאימה לכם. חשוב שבחריתכם תהיה תוך שקלול מספר רב של פרמטרים שיבטיחו לכם מחיר זול, מקצועיות, אחריות וכמובן ראש שקט. אם אתם תושבי הדרום המחפשים חברת הובלה מומלצת בדרום, הפתרון לא ימצא בשם ספציפי של חברה, כזו או אחרת. הפתרון יהיה בבחירת חברה שמתאימה לביצוע סוג ההובלה הנדרש לכם במחיר הראוי והנכון.

אם אתם מעוניינים להעביר פריט או דירה שלמה ההמלצה שלנו תהיה אחרת ושונה בתכלית. אם אתם צריכים הובלות בבאר שבע,  היינו ממליצים על חברת הובלה הזולה והמתאימה להובלת פריטים בודדים בבאר שבע. אם אתם צריכים צוות גדול בגלל שיש לכם בית גדול או בית פרטי ומלא תכולה היינו ממליצים לכם על חברה אחרת. לכן, מטעם זה, לא ננקוב בחברה ספציפית אלא בהתאמה לצרכים, כך שלא תשלמו ביוקר.

חברת הובלות באר שבע – הממליצים עליה הם אתם!

אנחנו ממש לא נגיד לכם שיושבים אצלנו במשרד פאנל של שופטים שמדרגים בעצמם כל חברת הובלות באר שבע שנכנסת למאגר שלנו (הם כן מבצעים סינון קפדני בהתאם לפרמטרים שונים שכל חברת הובלות חייבת לעמוד בהם). גם לא יושבים אצלנו נציגי המובילים שעובדים איתנו. אנחנו מנסים להיות אובייקטיביים ככל שניתן ולכן הממליצים שלנו הם... אתם! יותר נכון, אתם תהיו חלק מהממליצים לאחר שתעברו הובלה מומלצת דרכינו, בדיוק כפי שעשו לקוחות קודמים שהשתמשו בשירותים שלנו. אנחנו עושים זאת זמן רב והשירות עובד מצוין לא רק עבור הובלות בבאר שבע אלא גם עבור הובלות בתל אביב, בירושלים, בחיפה או בכל עיר אחרת בארץ.

בסיום ההובלה אנחנו ניצור עימכם קשר ב- SMS או במייל ונשלח לכם סקר שביעות רצון לגבי המוביל שנתן לכם שירות – האם הוא דייק בהגעה, עמד בלוחות הזמנים, היה מקצועי ואמין והציע מחירים הוגנים בלי דרישות מפתיעות בסיום, ואתם פשוט תדרגו. בכך אתם מוודאים שכל הבאים אחריכם יקבלו מידע מדויק מראש לגבי המוביל שמעניין אותם וייקחו החלטה נבונה, בדיוק כפי שאתם לקחתם! אם אנחנו מזהים בעיות עם מוביל כזה או אחר, וזה ממש לא משנה לנו אם הוא גובה על הובלות בבאר שבע מחיר מעולה, המוביל הזה כבר לא ישתתף במכרזים שלנו. באופן זה אתם פשוט הולכים על בטוח, בוחרים את המוביל המתאים לכם ביותר מבין תוצאות המכרז וללא דאגות כלל וכלל. 

מחיר הובלות בבאר שבע

ברור וידוע שאתם רוצים למצוא מוביל מקצועי ואמין, אבל צריך להיזהר מהבטחות מחיר ללא כיסוי שישתנו בהמשך. צריך להיזהר מחברות שאין עליהם אפילו מאמר אובייקטיבי אחד בשום מקום ושאין עליהן המלצות הניתנות לאימות.  חברת הובלות בבאר שבע מקצועית במחיר זול ומשתלם ובאיכות מובטחת תוכלו למצוא רק באתר השוואת המחירים הידוע והוותיק GetMoving.

מובילים מומלצים להובלות בבאר שבע

בכדי למצוא מחיר הובלות בבאר שבע שיהיה גם זול וגם בטוח, עליכם לערוך השוואת המלצות ומחירים באמצעות מכרז חינם. מובילים מומלצים בבאר שבע הם כאלו שדורגו על ידי לקוחות עבר מקוריים ואשר עומדים בסטנדרטיים של מקצועיות, עמידה בזמנים, התחייבות למחיר, ותק וניסיון רב עם קהל רחב של ממליצים. מחיר הובלה בבאר שבע לדירת חדר נעה בין 600-1,000 ש"ח. הובלת דירת 2 חדרים בבאר שבע עולה בין 1,200 ש"ח ל-2,000 ש"ח. מחיר הובלת דירת 3 חדרים עולה בממוצע 1,800-2,300 ש"ח וכך הלאה. כמובן שמחירים אלה לא כוללים פירוקים והרכבות ולא כוללים שירותיי אריזה ומנוף.

ענף הובלות דירה בבאר שבע

בענף הובלות דירה בבאר שבע יש כיום כ-25 חברות הובלה מקצועיות בעלות משאיות הרשומות ופועלות כחוק. מעבר לכך יש כ-40 רכבי משא שונים, החל מטנדרים ועד לרכבים סגורים ונגררות. בסך הכל מסתובבות ברחבי באר שבע כ-35 משאיות ועוד כ-40 רכבים קטנים. רוב ניכר של התושבים הותיקים עושים שימוש בעיתנות הכתובה ומקומונים לחיפוש אחר חברת הובלה בבאר שבע. הדור הצעיר יותר, מחפש בגוגל, בפייסבוק, באינסטגרם ובעוד רשתות חברתיות שונות. ענף מעבר הדירה בבאר שבע מתומחר במחירים זולים מאלו הנהוגים במרכז הארץ והיות והינו סובל ממחסור בעובדים קבועים ומקצועיים בענף.

משיחות שערכנו עם מספר חברות הובלה גילינו כי מובילים רבים עובדים בתחומים נוספים על מנת להשלים הכנסה בתקופות החורף. עודף 'חאפרים' שנכנסו לענף הובלות בבאר שבע מביא לאחוז תלונות גבוהה כשאר הנפגעים העיקריים הם הלקוחות והמובילים המקצועיים באמת. עם הזמן, הבינו תושבי באר שבע והסביבה כי מחיר זול והתעסקות עם 'חאפרים' עולה יקר והמגמה משתנה באיטיות אך בבטחה.  הרגולציה בענף הובלות דירה מביאה עמה שינוי ברחבי הארץ כולה  וולהתייעלות ולהתמקצעות של ענף ההובלות כולו. בחירה מושכלת ונבונה לאחר בדיקה והשוואה בין חברת הובלות בבאר שבע אחת לאחרת, תהפוך את מעבר הדירה שלכם לבטוחה, ללא פגיעות ללא נזקים, לרמת שירות ואיכות גבוהים ולכם גם לתחושת שביעות שבעי רצון גבוהה יותר.

הובלות באר שבע עם מנוף

מנוף הוא הדרך הבטוחה והמהירה ביותר לביצוע הובלות בבאר שבע ובכלל, של דירות ומשרדים. גם שירותי מנוף תוכלו להזמין דרך אתר GetMoving ובמקרה של הובלות באר שבע אנחנו ממליצים לכם לעשות זאת בשל כמה סיבות:

  • כשתרצו לחסוך בזמן ההובלה – חישבו על כך. במקום להעביר ארגזים, רהיטים מפורקים ומכשירי חשמל דרך המדרגות או המעלית, כל שיש לעשות הוא להעמיס את התכולה דרך המרפסת או פתח חלון גדול אחר ישירות למנוף ומשם למובילים שממתינים למטה להעמסה. 
  • כשתרצו לשמור על החפצים שלכם יותר טוב – גם אם תבחרו במובילים הטובים ביותר עבור הובלות בבאר שבע, עדיין יכולות להתרחש תאונות כאלו ואחרות שקשורות לטעויות אנוש, ארגזים שנופלים, רהיטים שנחבטים במסדרונות הצרים וכו'. מנוף מבצע את ההובלה במינימום מגע יד אדם ועם פחות סיכוי לפגיעה בחפצים שלכם. 
  • כשתרצו לחסוך בעלויות – זה נכון שמנוף טומן בחובו הוצאה כספית נוספת, אך במקרה של הובלות דירות באר שבע, כמו בכל מקום אחר, ההוצאה הזאת עשויה להוזיל לכם את ההובלה, מאחר והיא מקצרת את הזמן שלה בצורה משמעותית.

חשוב גם לציין כי לעיתים במקרה של הובלות דירה באר שבע פשוט לא מאפשרת פתרון אחר משירותי מנוף, מאחר וישנן בעיר הרבה שכונות עם בניינים ישנים ללא מעלית ועם חדרי מדרגות צרים מאוד שלא מאפשרים להוביל את החפצים דרכם.  ומה לגבי עלות המנוף? בדיוק כמו הובלות בירושלים, בקריות, בתל אביב או הובלות בחיפה, עלות מנוף נעה סביב 400 שקלים לשעה. כאשר מדובר בקומות גבוהות מאוד (קומות 6 עד 10), נדרש מנוף גדול יותר ובהתאם לכך העלות תהיה גבוהה יותר פר שעה. 

הובלות בבאר שבע עם גטמובינג – שירות סוכן חכם למשרדים

עוברים בתוך באר שבע למשרד חדש? או שאולי אתם מעוניינים להזמין חברת הובלות בראשון לציון כדי לעבור למשרד בבאר שבע? אל תסתבכו! מלאו טופס הזמנה, ציינו שאתם בעליו של משרד ואנחנו כבר נתאם עימכם שירות מיוחד שמתאים למשרדים בכל הגדלים. שירות זה מכונה סוכן חכם והוא כולל הגעה של נציג מטעמנו אליכם עד למשרד על מנת להעריך את היקף ומורכבות המשימה, כמה רהיטים צריך לפרק, מה גודלם, האם אתם זקוקים לשירותי אחסון, שירותי מנוף ועוד, וכך טופס הזמנת ההובלה ימולא בצורה הטובה ביותר והצעות המחיר שתקבלו במכרז יהיו מדויקות ומשתלמות יותר.

לאחר זמן קצר ביותר תקבלו את תוצאות המכרז למייל ולטלפון ותוכלו לבחור את נותן השירות שהכי מתאים לכם. תסמכו עלינו, חשבנו על הכל ואנחנו לא רוצים שתהיו עוד משרד שנפל קורבן לעבודה של חובבנים. דרכנו המשרד שלכם יעבור למשכנו החדש בצורה יעילה, בטוחה, אמינה ובמינימום העלויות, עם אפשרויות רבות ומגוונות לתשלום. 

הובלה בבאר שבע בקלי קלות

בעבר התאמצנו למצוא את הדרך הנכונה לעבור דירות ומשרדים. היום אפשר למצוא חברת הובלה בבאר שבע בקלי קלות בלי להניד עפעף. מאז התפתחות האינטרנט והקידמה הטכנולוגית, אנחנו יכולים למצוא כל דבר שאנחנו צריכים בלי לצאת מהבית ומבלי לפתוח עיתון או מקומון. לאחר הקידמה, צצו אתרים רבים המציעים לנו הצעות מפתות ומנסים לשכנע אותנו, כי איתם הכי בטוח לעשות הובלה בבאר שבע והסביבה. אחר כך גילינו שלא כל הנוצץ זהב תמיד, וכדאי לנו מאד להיזהר ממה שמוכרים לנו ברשת האינטרנטית.

הובלה בבאר שבע חייבת להיות מפוקחת, נקודה! אם בחרתם חברה באופן אקראי, בלי לוודא ששומרים עליכם, אתם חשופים לצרות. בענף זה, אחוז הבעיות הוא מהגבוהים שבענפי השירותים הקיימים. אך רק ב-GetMoving מובטח לכם פתרון מושלם- איכות מעל כולם. איך הצלחנו להביא למצויינות בהובלות דירה ומשרד? מה סוד הקסם שלנו, אתם בטח סקרנים. התשובה שלנו פשוטה: כי אכפת לנו. אכפת לנו שתהיו מרוצים, אכפת לנו שתקבלו שירות ברמה גבוהה ואכפת לנו לשנות את המצב לטובה ולא רק להרוויח כסף. עם הרצון הגיעה גם ההצלחה. כיום אנו מחזיקים בענוה, בתואר האתר ההגון והכדאי ביותר להובלה בבאר שבע והארץ כולה.

אוכלוסיית באר שבע

בבאר שבע חיים נכון לשנת 2023 215,469 תושבים. קצב גידול שנתי של 1.3%. אחוז הזכאים לבגרות הוא כ-66% והיא מדורגת בציון 5 מתוך 10 במדד החברתי כלכלי. השכר הממוצע נמוך מהממוצע הארצי ועומד על כ- 7,600 ₪ לנפש לעומת כ- 8,500 ש"ח.

החינוך בבאר שבע

אוניברסיטת בן גוריון היא אחת האוניברסיטאות הטובות והחשבות בישראל. בעיר ישנם מוסדות נוספים להשכלה גבוהה כגון, המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון, המכללה הטכנולוגית, מכללת קיי, ישיבת ההסדר בית מוריה, גודמן בית ספר למשחק ותיאטרון והמכון למחקר שימושי. כמו כן בעיר פעיליות נוער רבות, ביניהן בני עקיבא, איגי, השומר הצעיר, הצופים, נוער חובב תנ"ך, כנפיים של קרמבו, הנוער העובד והלומד ועוד עשרות מתנסים ומגוון עשיר של חוגים. 

הובלות בבאר שבע מחירון – עדיף להיעזר בגטמובינג

אנחנו מניחים שכבר חיפשתם בגוגל ביטויים כמו הובלות בבאר שבע מחירון או מחשבון הובלות בבאר שבע, ואנחנו אמורים לכם שהדבר כבר לא הכרחי וגם לא באמת יעיל כמו בעבר. למעשה, במקרה של הזמנת הובלות בבאר שבע מחירים יכולים להשתנות בטווחים של 100%, כלומר, לעיתים עד פי 2 מהמחירים שמצאתם במחשבונים ובמחירונים, בוודאי אם תשוו זאת אל מול המחירים שיוצעו לכם אם תזמינו הובלות באר שבע דרכנו. ולא רק שתשלמו יותר, אלא גם תסתכנו בעבודה עם מובילים שאתם כלל לא יודעים האם יש לגביהם המלצות אמיתיות, האם הם מקצועיים ואמינים דיו או פשוט חובבנים שמציגים את עצמם כ-"חברה המובילה בבאר שבע והסביבה".

חשוב להבין כי מחירונים מוכנים או מחשבונים כאלו ואחרים הם אינם מדויקים מספיק, מאחר והם לוקחים בחשבון שיקולים בסיסיים מאוד של כמה עולה להעביר מנקודה א' לנקודה ב' פריט מסוים, מעין קו בסיס שממנו ניתן לעלות או לרדת. זה מקום טוב לשאוב ממנו מידע אך לא לקחת זאת בתור עובדה משמיים. השיטה שלנו הרבה יותר טובה ויעילה כאשר רוצים למצוא שירות הובלות בבאר שבע וגם במקומות אחרים, למשל שירות  הובלות בקריות או בירושלים – אתם רק צריכים למלא את כל המידע הנדרש בטופס ההזמנה ומיד לאחר מכן הוא יועבר אל מאות מובילים במאגר שלנו לצרכי מכרז.

באופן זה אתם נמנעים מהתמקחויות כאלו ואחרות, המובילים עצמם יודעים שזהו מכרז ויורידו את הצעת המחיר שלהם ככל שניתן על מנת לזכות בביצוע המשימה וחלקם אולי אפילו כבר עושים עבודות הובלה באותו יום ממש לידכם, מה שיאפשר להם להציע לכם הצעה משתלמת במיוחד שפשוט לא תוכלו לסרב לה. כמובן שעלות ההובלה נקבעת על פי מספר הפריטים, מורכבות ההובלה, האם יש לכם צורך גם בשירותי מנוף, שירותי פירוק והרכבה, שירותי אחסון, שירותי אריזה וכו'.

הובלות בבאר שבע – טיפים חשובים לסיום

לסיום החלטנו לרכז עבורכם מספר טיפים שיוכלו לייעל עבורכם הובלות בבאר שבע עוד יותר:

  • הובלות בבאר שבע עם שירותי אריזה – דמיינו שמגיעים אליכם לדירה או למשרד אורזים מקצועיים אשר ממיינים עבורכם את כל התכולה ואורזים אותה במקצועיות. ואז מגיע רכב ההובלה, החפצים מועמסים ומגיעים לנקודת היעד בלי טיפת זיעה שלכם. אז למה לדמיין? בטופס ההזמנה ציינו שאתם רוצים להזמין הובלה בבאר שבע שכוללת גם שירותי אריזה וזה הכל. והמחיר? בערך 35 שקלים לכל 20 ארגזים. שווה ביותר!
  • תזמינו דרכנו מוצרי אריזה – קרטונים חד גליים (לאריזת בגדים), קרטונים דו גליים (לאריזת פריטים כבדים), ארגזים לאריזת בגדים תלויים, קרטונים גדולים, קרטונים קטנים – את כל סוגי הארגזים הללו תוכלו לרכוש מאיתנו, בנוסף לניירות וניילוני אריזה, גלילי דבק ועוד – והכל במחירים משתלמים במיוחד!
  • שירות פירוק והרכבת רהיטים – כבר ציינו כי במקרה של הובלות באר שבע היא עיר קצת בעייתית מבחינת צפיפות, מה שמצריך לעיתים שירותי מנוף. אם בכל זאת אתם רוצים לחסוך בשירותי המנוף, תוכלו פשוט לבקש לקבל במסגרת המכרז הצעת מחיר שכוללת גם שירותי פירוק והרכבה של רהיטים ברמת נגרות. זה יעיל ויפתור לכם גם כן את הבעיה של מסדרונות וחדרי מדרגות צרים או מעליות קטנות מידי.

אז כמו שאתם בוודאי מבינים כבר, עבור הובלה בבאר שבע מחיר לא אמור לקרוע לכם את הכיס. פשוט חפשו את החברה שלכם דרך אתר GetMoving ורק תרוויחו.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות
יום ההובלה

יום ההובלה לבית חדש יכול להיות מאוד מתיש ומלחיץ, אך גם הרבה יותר רגוע. כיצד? היכנסו אל הכתבה הבאה ותבינו.

מה חשוב לשאול את המוביל

רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים במוביל איכותי? עליכם לשאול מספר שאלות לפני סגירת החוזה. מה חשוב לשאול את המוביל? היכנסו לכאן.

מעבר דירה בהריון

אנחנו בטוחים שרק המחשבה על מעבר דירה בהריון מאוד מלחיצה אותך. היכנסי אל הכתבה הבאה ותקבלי מספר טיפים שירגיעו אותך.

מעבר דירה עם ילדים

מעבר דירה עם ילדים יכול להיות מאוד מורכב ומלחיץ, אך אפשר גם אחרת. היכנסו אל הכתבה הבאה ותקבלו מספר טיפים מועילים.

מתי לעבור דירה

אנשים רבים מתלבטים מתי לעבור דירה מבחינת עונות השנה. בדיוק בשביל הכנו עבורכם את הכתבה הבאה. היכנסו לכאן ותוכלו לקבל החלטה.  

פסולת הובלה

רוצים לבצע הובלה בצורה נקייה ויעילה? היכנסו אל הקישור הבא ותקבלו מספר טיפים שיעזרו לכם לצמצם את הפסולת בעת ההובלה.