הובלה עם מנוף

  1. GetMoving
  2. /
  3. בלוג

כמה עולה הובלה עם מנוף, מי משלם עבור המנוף? כמה זמן תקח העבודה? מהו מחיר מנוף הובלת דירות לשעה? האם כדאי להזמין שירותי מנוף? כל התשובות לשאלות האלו במאמר הבא שלפניכם. שירותי מנוף לצורך מעבר דירה הוא שירות אקסטרה שכרוך בתוספת תשלום בכל חברות ההובלה.  כאן נסביר מדוע כדאי להזמין הובלה עם מנוף, למה הלקוח צריך לשלם בעבור המנוף והאם יש כיסוי ביטוחי לנזק שיכול להיגרם בעת העלאה או הורדה מהמנוף. נפרט גם מהם היתרונות שבהזמנת הובלת מנוף, למי זה כדאי ומה זה בעצם חוסך לנו.

הובלה עם מנוף

למה להזמין מנוף לחברת הובלות ומדוע אני צריך לשלם תוספת תשלום?

הסיבות בגינן לקוחות שעוברים דירה משלמים תוספת מחיר עבור מנוף הן:

  • רהיטים מסוימים לא נכנסים דרך דלת הכניסה וניתן להכניסם אך ורק דרך חלונות הבית
  • לקוחות רבים לא רוצים לקחת סיכון שמא ייפגעו הרהיטים בעת העלאתם בחדר מדרגות
    או המעלית
  • לקוחות רבים רוצים לסיים את ההובלה במהירות ולחסוך זמן ביום המעבר
  • חברות ניהול בבניינים מסוימים דורשות כי הובלת דירה תתבצע אך ורק באמצעות מנוף
    ואוסרים שימוש במעלית הבניין.

כמה עולה הובלה עם מנוף

מחיר שעת מנוף הינה כ-  400-450 ₪. לעתים ניתן להזמין מנוף לשני הכתובות יחד ולשלם מחיר מוזל לשעתיים, אך ברוב המקרים תחויבו בנפרד עבור כל צד במחיר שעת מנוף מלאה. ההמלצה שלנו- בדקו זאת עם חברת ההובלה שהזמנתם. את מחיר המנוף משלם תמיד הלקוח בנפרד ממחיר ההובלה. חברות הובלה מסוימות מתמחרות את ההובלה עם מחיר המנוף יחד ולא בנפרד. רוב חברות ההובלות אינן מחזיקות מנוף כחלק אינטגרלי מהחברה שלהן, אלא שוכרות שירותי מנוף. המחיר לשעת עבודת מנוף משתנה בהתאם לקומת הדירה. ככל שהדירה גבוהה יותר ונדרש מנוף גדול יותר המחיר משתנה בהתאם כפי שיפורט בהמשך במחירון מנוף להובלות. 

הובלה עם מנוף – אילו סוגי מנופים ניתן להזמין?

הצורך בשירותי הובלה עם מנוף הפך בשנים האחרונות למאוד שכיח, בין אם מדובר על הובלות בירושלים, הובלות בבאר שבע, הובלות בתל אביב, בחיפה או בכל מקום אחר שבו בונים לגובה וקיימת צפיפות. אם גם אתם זקוקים לשירות הובלות עם מנוף, התאמת המנוף  תתבצע עבורכם על פי הקומה ממנה תעברו והקומה אליה תעברו. הובלות מנוף קטן מתאימות לקומות ראשונות ועד קומה 6, גודלו המינימלי של המנוף מהווה יתרון במקומות שאינם נגישים. כאשר מדובר על הובלות לקומות 7-10 יש צורך במנוף גדול יותר. ברוב המקרים, בהובלה לדירה הנמצאת בקומה גבוהה יותר מקומה 10, קיימת מעלית משא בבניין שתחסוך את הצורך בהזמנת מנוף. במידה ולא קיימת מעלית משא בבניין גבוה, יהיה צורך בהזמנת מנוף גדול, אך זהו מקרה חריג שגם נחשב למאוד יקר.

כיצד הובלה עם מנוף מתבצעת בפועל? המנוף עצמו כולל מעין מסילה טלסקופית שעליה נעה בימת הרמה. על בימה זו ניתן להעמיס חפצים שונים, ביניהם ארגזים, פרטי ריהוט ואת רוב תכולת הבית או המשרד. המסילה יכולה להתיישר למצב אנכי (כך שניתן למקם את המנוף ממש מתחת לחלון או המרפסת) או בזוויות שונות. התכולה המועברת מאובטחת לבימת ההרמה, כאשר לעיתים עולים ויורדים איתה גם צוות המובילים או המנופאים. הובלות באשדוד עם מנוף מתאימות כאשר יש בדירה או במשרד פריטים גדולים שלא ניתן או לא רוצים לפרק, כך שהם לא יכולים לעבור במסדרונות, חדר המדרגות או המעלית. למשל, פסנתרים, רהיטים גדולים ויקרים כמו מיטות זוגיות, מזנונים ועוד.

במקרים רבים הלקוחות שמזמינים את ההובלה אינם יודעים איזה מנוף יתאים או האם בכלל קיימת גישה בסביבת המבנה עבור מנוף. ברור לנו שאינכם אנשי מקצוע ואין עם זה שום בעיה! בעת מילוי הפרטים תוכלו למלא האם הדירה או המשרד נמצאים על הכביש הראשי או ליד כביש עורפי והאם יש דרך גישה כלשהי, אך בכל מקרה גם תוכלו לתאר בשיחה עם המוביל את המקום ואף מקובל לשלוח תמונות וסרטוני וידאו של המבנה וסביבתו על מנת למנוע עיכובים מיותרים ביום ההובלה עצמו.

הובלה עם מנוף וביטוח

החברה שמספקת את שרותי המנוף חייבת להחזיק בביטוח. ישנם סוגים רבים של חברות המספקות שירותי מנוף. יש להזמין חברת מינוף בהתאם לקומה אליה אתם עוברים. כך למשל, אם אתם עוברים לדירה הממוקמת עד קומה 5 תוכלו להיעזר בשירותן של חברות שמחזיקות מנופים סטנדרטיים קטנים.

לעומת זאת, ישנם מנופים המגיעים גם לקומה 25. משאיות מנוף מסוג זה יקרות הרבה יותר למחיר שעת עבודה והן מחויבות גם כן להחזיק ביטוח תכולה המכסה נזק או פגיעה בסביבת העבודה. מחיר המנוף ניתן לעתים בנפרד ממחיר ההובלה ולעתים מתומחר כבר כחלק אינטגרלי ממחיר ההובלה. בקשו מחברת ההובלה או חברת המנופים ביום ההובלה לראות שאכן יש בידם ביטוח עבודה כנדרש בחוק.

הובלה במנוף

מחירון הובלה עם מנוף

קומה דירה מחיר שעת עבודת מנוף
0-6 400-450 ש"ח.
6-8 600-800 ש"ח
8-10 800-1200 ש"ח
10-16 1,500 ש"ח.
16+ 3,500 ש"ח.

שעות עבודת מנוף מומלצת ביחס לגודל דירה

מספר חדרים בדירת המוצא/היעד זמן מנוף ממוצע
1 שעה
2 שעה
3 שעה
4 שעה
5 שעה עד שעתיים
6 שעתיים
7 שעתיים
  • חשוב לציין כי מספר שעות עבודת המנוף ביחס לגודל הדירה הינן ממוצעות ומתבססות על מידע שנאסף במערכת אתר getmoving.
  • מומלץ להזמין שירותי הובלה יחד עם הזמנת חברת הובלה, בתיאום עמה ולאחר שבדקתם מול חברת ההובלות שאכן יש באמת צורך בכך.
  • המחירון הנ"ל הינו בגדר המלצה בלבד, את זמן שעות העבודה יש לסגור מול חברת המנופים וחברת ההובלות.

הובלות עם מנוף השוואת מחירים – זה פשוט וקל עם גטמובינג

כאשר מחפשים שירות הובלות עם מנוף השוואת מחירים היא דבר חשוב מאוד, מאחר והצורך במנוף עלול לייקר את המחיר בצורה משמעותית. אז מה עושים? בוודאי תשמחו לדעת כי כיום אתם כבר לא צריכים להסתבך יותר מידי כאשר אתם מחפשים חברת הובלות עם מנוף. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר גטמובינג! בתהליך פשוט תצטרכו למלא את כל פרטי ההובלה שלכם ולסמן כי אתם זקוקים גם לשירותי מנוף ולא רק להובלה. מיד לאחר הפעלת המכרז, יתקבלו הצעות המחיר בזמן אמת וממש און ליין ובסיום המכרז נחבר בינכם לבין ארבעת המובילים עם ההצעות הטובות שנמצאות במאגר שלנו ושמציעות שירותי הובלה עם מנוף.

בתוך שעה לכל היותר, תקבלו לתיבת המייל או הטלפון שלכם הצעות מחיר של ארבע חברות המספקות הובלות עם מנוף באזורכם וכמובן שתוכלו לראות את ההצעות גם על גבי מסך החשב או הנייד . ההצעות יכללו מלבד מחיר גם ציון משוקלל שקיבל המוביל מלקוחות שכבר השתמשו בשירותיו באמצעות אתר גטמובינג. באופן זה אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי הינכם מתקשרים עם חברת הובלות רצינית ומקצועית שעברה את כל הביקורות והסינונים שלנו ומציעה מחירים הוגנים. חשוב להדגיש כי היא גם זאת שתדאג כי שירותי המנוף יגיעו אליכם בדיוק ביום שנקבעה ההובלה, כך שאין צורך שתעשו דבר.

בשורה התחתונה, זוהי הדרך המומלצת ביותר כיום למצוא שירותי הובלה עם מנוף במחיר משתלם ומבלי שתצטרכו להתאמץ ולבזבז זמן רב על טלפונים בלתי נגמרים. באמצעות אתר גטמובינג תוכלו להזמין הובלות בחיפה עם מנוף, בתל אביב, בירושלים או בכל עיר אחרת ממנה ואליה ותעברו.

הובלות עם מנוף – מה עוד חשוב לדעת?

הובלות עם מנוף הן אינן עניין של מה בכך, שכן הן חורגות ממתן השירות הקלאסי שבו מספר מובילים מגיעים עם משאית ועושים את עבודתם בידיים ללא ציוד נוסף. מדובר בפעולה הרבה יותר מורכבת שכרוכה בתוספת תשלום, אך כזאת שבהחלט יכולה לקצר עבורכם את ההובלה ולכן לא כדאי לוותר עליה. על מנת שתדעו בדיוק מה תקבלו וכמה עליכם לשלם, ריכזנו עבורכם עוד כמה היבטים חשובים שעליכם להכיר בנושא:

  • תשלום פר שעה - מחיר הובלה עם מנוף הינו לפי שעה ובקפיצות של שעה. כלומר, אם עבודת המנופאי הסתכמה בחצי שעה בלבד, עדיין תצטרכו לשלם על שעה עגולה.
  • תשלום פר עבודת הרמה – רבים אינם מודעים לכך, אך כאשר מזמינים שירותי הובלה עם מנוף, הצעת המחיר שניתנת ללקוח היא לא רק על שעת עבודה אלא גם על המיקום. כלומר, אם אתם זקוקים למנוף בנקודת המוצא וגם בנקודת היעד, העלות כמעט ותוכפל, אלא אם מדובר בשני יעדים מאוד סמוכים.
  • תשלום על פי סוג המנוף – ככל שמדובר במנוף גדול יותר, כך המחיר שלו פר שעה יהיה גבוה יותר. במידה וקיימת מעלית משא בבניין אין צורך בהובלת מנוף.
  • בקשות מיוחדות – במידה ואתם מעוניינים להוביל פריטים גדולים או רגישים במיוחד ואתם עדיין חוששים, תמיד עדיף לעדכן מבעוד מועד את המוביל. הוא יוכל למצוא לכם פתרון מתאים לכל תרחיש.
  • עיטוף חפצים רגישים – חשבתם שבגלל שאתם מזמינים שירות הובלה עם מנוף, אז אין צורך לעטוף חפצים רגישים? חישבו שנית! אמנם הובלות עם מנוף נחשבות להרבה יותר בטוחות מבחינת השמירה על החפצים, אך הן אינן מייתרות את הצורך לבצע פעולות שונות לשמירה על התכולה המועברת. חברות הובלה רציניות מיישרות קו עם קביעה זו ומבצעות עיטוף של חפצים רגישים כגון טלוויזיות גדולות, רהיטים וכו', בשביל להגן עליהם בשלבי ההעמסה והפריקה, גם כאשר מדובר במנוף.

הטיפים שלנו לבחירת חברות הובלה עם מנוף

הטיפ הראשון שלנו לבחירת חברות הובלה עם מנוף הוא בדיקת וותק: חשוב, לעבוד עם מובילים מקצועיים ובעלי ניסיון. כך הרהיטים שלכם יגיעו שלמים ביעילות ובמהירות למעוז חפצם.

הטיפ השני הוא לבחור בחברות הובלה עם מנוף וביטוח: זאת רק למען השקט הנפשי ובמיוחד במקרים בהם אתם מעבירים תכולה יקרת ערך. אחרת, תמיד תוכלו למצוא את העמק השווה בפיצוי מבעל החברה, כל עוד מדובר בסכום קטן.

הטיפ השלישי הוא לבקש הצעת מחיר כתובה להובלה עם מנוף: הצעה כתובה, או הזמנה כתובה ומלאה כמו שהאתר הזה מספק לכם, מיד עם בחירת חברות הובלה עם מנוף בסיום מכרז, היא התיעוד שלכם לכל פרטי העסקה שסגרתם והבטחה לשקט נפשי גם במקרה של מחלוקת. לאסמכתא כתובה לא ניתן להתכחש.

הטיפ הרביעי הוא לבחור בחברות הובלה עם מנוף המפוקחות ע"י צוות השירות שלנו: צוות שירות הלקוחות שלנו דואג שהעבודה תתבצע במחיר שסוכם, בזמן שנקבע, באדיבות ומקצועיות. אל תפלו להבטחות שולל של חאפרים המבטיחים הרים וגבעות בחצי מחיר. יש משפט שמסכם את זה נהדר: "חצי כסף, חצי עבודה

היתרונות שבהזמנת הובלת מנוף

הובלת מנוף אכן מייעלת עבור המובילים את העבודה וחוסכת זמן יקר בעלייה בחדר המדרגות או המעלית. אך לא זו הסיבה היחידה שבגינה כדאי לכם להזמין הובלת מנוף.הובלת מנוף חוסכת לכם את זמן הוצאת התכולה לפחות בחצי. את הזמן שנחסך בשני הכיוונים, הן בכתובת המוצא והן בכתובת היעד תוכלו לנצל לסידור הדירה והתכולה. המובילים יסיימו את עבודתם מוקדם מהצפוי וגם אתם תוכלו לסיים לארגן את הבית כבר ביום המעבר מבלי שדברים יגררו ליום שאחרי.  ניתן להזמין הובלת מנוף מהיום למחר וגם בהתראה של שעה-שעתיים. כמובן, אין זה אומר שאנו ממליצים לעשות זאת ברגע האחרון, אך הדבר בהחלט אפשרי. יתרון נוסף מלבד חסכון בזמן, הוא הורדת הסיכוי שהתכולה שלכם תישרט או תיפגע במהלך העבודה.

להזמין הובלה זה פשוט.
ממלאים תכולה, תאריך וכתובות
מקבלים הצעות מחיר מדויקות
בוחרים חברת הובלות עם המלצות
מתי לעבור דירה

אנשים רבים מתלבטים מתי לעבור דירה מבחינת עונות השנה. בדיוק בשביל הכנו עבורכם את הכתבה הבאה. היכנסו לכאן ותוכלו לקבל החלטה.  

פסולת הובלה

רוצים לבצע הובלה בצורה נקייה ויעילה? היכנסו אל הקישור הבא ותקבלו מספר טיפים שיעזרו לכם לצמצם את הפסולת בעת ההובלה.

איך לארוז כלים שבירים

כלים שבירים יכולים להיות משימה לא פשוטה לאריזה. רוצים לדעת איך לארוז כלים שבירים? היכנסו אל הקישור הבא.

מעבר דירה עם כלב

מעבר דירה עם כלב צריך להתבצע בצורה חכמה על מנת שהכלב יתרגל בקלות למקום החדש. היכנסו אל הכתבה הבאה ותבינו איך.

השכונה המושלמת למעבר

כשעוברים דירה חשוב לבחור בשכונה שבאמת תתאים לצרכים שלכם. היכנסו אל הכתבה הבאה ותבינו איך למצוא את השכונה המושלמת למעבר.

תקציב למעבר דירה

תקציב למעבר דירה הוא דבר שצריך לבצע בצורה מחושבת ומושכלת למדי. היכנסו אל הכתבה הבאה ותקבלו מספר טיפים שיעזרו לכם בכך.

פוסטים נוספים שיעניינו אתכם

הובלה עם מנוף הרמה בתל אביב

הכי פשוט למצוא חברות הובלה עם מנוף בתל אביב באמצעות פלטפורמת השוואת המחירים הידועה של GetMoving מכיוון שרק כאן תוכלו להזמין שירותי הובלה, שרותי מנוף, השוואת מחירים, שירותי אריזה והכל הכל ללא כל תשלום, חינם לגמרי. אז למה מחכים, קדימה מתחילים.

הובלה עם מנוף בחיפה

האתר המוביל למעברי דירה ומשרד במנוף בחיפה והצפון עם החברות המומלצות והזולות. הובלה עם מנוף בחיפה בוחרים רק לאחר שעושים השוואת מחירים און ליין עם גט-מובינג. כל הפתרונות הנוחים למעבר בטוח, מהיר וזהיר בשיטות המתקדמות להרמה לגבהים.

הובלה עם מנוף במרכז

כאשר עוברים לגור במרכז יש לקחת בחשבון שיתכן וצריך לקחת הובלה עם מנוף. ולכן יש לחפש מוביל אשר מבצע הובלה עם מנוף במרכז. כנסו למצוא אחד כזה!

הזמנת שירותי הובלות עם מנוף בירושלים יש לעשות לאחר השוואה של מחירים בין חברות ההובלה. פערי המחירים עשויים לעלות על 40% בקלות ואין פשוט יותר מלערוך השוואה במערכת GetMoving.